Mies nipisti mun toista rintaa, kun en suostunut menemään..
Meillä oli riitaa siitä, että en suostunut menemään pienentämään F 85 kokoisia rintojani. Riita päättyi siihen, että mies nipisti minun toista rintaa ja se sattui. Olen ihan rikki asiasta. Mitä teen? Tämä tapahtui saunassa eilen
Kommentit (22)
Jätä se. Ansaitset ihmisen joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet (ja toisinpäin). Älä tyydy vähempään
Kiskaiset täysiä peniksestä, siis täysiä, ja huudat että tässä sulle pidennys mätisäkki!
Vierailija kirjoitti:
Ukko pellolle samantien. En katsois sekuntiakaan. Mun silmille ukot ei hypi eikä mua arvostella. Heittäisin samantien ikkunan läpi karmit kaulassa pihalle.
Menikö tunteisiin?
Mies sanoi myös suoraa, että häpeää mun vartaloa eikä kuulema enää tahdo seksiä kanssani. Rinnassani on mustelma :(
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi myös suoraa, että häpeää mun vartaloa eikä kuulema enää tahdo seksiä kanssani. Rinnassani on mustelma :(
Ap.
Oletteko viisitoistakesäisiä?
Mistä te oikein löydätte tuollaisia miehiä?! Ja miksi vihaatte itseänne niin paljon, että alistutte olemaan tuollaisten kanssa?
Minä en pidä naisesta, jolla on isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Ukko pellolle samantien. En katsois sekuntiakaan. Mun silmille ukot ei hypi eikä mua arvostella. Heittäisin samantien ikkunan läpi karmit kaulassa pihalle.
Mahdat olla melkoinen amatsoni.
Tuohan täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkistön.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Vaihtoehto nro 1: Olet oikeasti mies, semmoinen mies, joka tekee jatkuvasti näitä naisaloituksia tälle palstalle.
Vaihtoehto nro 2: Vaikea uskoa, että tämä voisi olla totta, mutta jos nyt sattuu olemaan, on varmasti viisainta erota. Miksi olla yhdessä, jos ette välitä toisistanne?
Vierailija kirjoitti:
Sarita?
Varmaan painonpudotuskin auttaisi pienentämään rintoja. 85 on melko iso ympärysmitta.
Ota kuva mustelmasta ja tee rikosilmoitus!
Eilen joku isorintainen nainen tuli tanssimaan mieheni eteen. Nainen varmaan kuvitteli olevansa kuuma. Mies meinasi vetää oluen väärään kurkkuun naurusta. Huoh , että häpesin. Ihan vaan tiedoksi, että jos kuvittelette olevanne kaikkien miesten mieleen, niin väärässä olette. Ette ole sen seksikkäämpiä kuin kukaan muukaan
Joo, ompa sinulla kyllä outo mies. Tai sitten aloitus on provo.
Ei kuulosta uskottavalta kun mies haluaa naisen menevän rintojen pienennysleikkaukseen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ihana! Tehdäänko treffit? Mummotunneli, tänään klo 22:30?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta uskottavalta kun mies haluaa naisen menevän rintojen pienennysleikkaukseen 🤔
Mies haluaa mieluummin katsella rasvaisia roikkuvia utareita kuin ryhdikkäitä nuorekkaita rintoja? Jos sinä ihannoit mummotissejä niin se ei tarkoita, että kaikki ihannoi.