Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä eroon toisen pakkomielteisestä ajattelemisesta?

korjaus
09.09.2018 |

Palsta on ehkä hieman väärä paikka kysyä kun vaikuttaisi että monikin samassa suossa.
Tämä pakkomielteinen ajatteleminen häiritsee muuta elämää ja vie tehokkuuden elämästä pois kun aika menee vain haaveillen ja toisaalta murehtien että teki elämänsä virheen.
Olen huomannut että auttaa hieman jos on enemmän ohjelmaa, mutta silloinkin kyseinen henkilö pompahtaa ajatuksiin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakkomielteinen ihastus mieheen. Sitä kesti pari vuotta. Odotin häntä koska välillä hän antoi siimaa ja sitten vetäytyi. Halusi tavata mutta koskaan ei onnistunut. Sitten yhden kerran kirjoitin pitkän viestin tunteistani ja tein selväksi että haluan sinut ota tai jätä. Mies ei uskaltanut enää tehdä mitään liikettä minun suuntaani. Poistin numeron ja katkaisin kaiken yhteydenpidon. Alon tapailla muita miehiä ja nyt tuo ihastus ei tunnu enää miltään.

Nyt olen tavannut miehiä, jotka ovat ihan erilaisia. Luulen että itselläni se ihastus oli huonoa itsetuntoa. En uskonut saavani parempaa :D en saanut tuolta ihastukselta oikeasti yhtään mitään!

Mieti mitä haluaisit sanoa ihastukselle ja sano se. Ole täysin rehellinen. Jos on itsetunto ongelmia niin selvitä ne. Ja ehdottomasti tapaile muita niin huomaat miten paljon ihanampiakin on olemassa. Pikku hiljaa se ihastus unohtuu kyllä.

Tai sitten hankit jonkun keskittymistä vaativan harrastuksen.

Tässä jotain neuvoja.

Vierailija
42/42 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä virheen?

Välillä mietin että asioista ei ehkä puhuttu tarpeeksi ja että mahdollisesti kaikki tämä johtuukin vain väärinkäsityksistä. Tiedän myös että tämä nyt on melko yleinen pelko kun päästää irti jonkun josta välitti. Todellisuudessa jos objektiivisesti asiaa tarkastellaan niin toimin oikein. Täytyy vain yrittää päästä pakkomielteestä eroon. 

-ap

Jos toimit oikein, ei tarvitse mitään jossitella. Henkilö unohtuu lopulta. Tosin siihen voi mennä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan