Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä naiselliseen naisellisuuteen? (Olen mies)

Vierailija
09.09.2018 |

Nythän on niin, että mun olisi ristiinpukeuduttava ja kaipaan vinkkejä. Pukeutumiseen, meikkiin ja käytökseen. Tavoittelemani look on glamour puuma. Semmoinen kunnon törkyakka. Kirkkaan pinkistä huulipunasta ei tingitä.

Korkokenkiä en laita. Kokeilin niitä joskus. En kokeile enää. Kaaduin pahasti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikö kukaan halua jakaa vinkkejä?

AP

Vierailija
2/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee sisältä. Naiseus on mielentila, muut asiat seuraavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voin edesauttaa tämän mielentilan syntymistä?

Ajattelin kuunnella voimaannuttavaa musiikkia ennen tapahtumaa. Suosituksia saa laitella. Itse ajattelin, että Beyoncen Run the World (Girls) ja Shakiran She Wolf voisi olla hyvä alku.

ap

Vierailija
4/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kuunnella voimaannuttavaa musiikkia ennen tapahtumaa. Suosituksia saa laitella. Itse ajattelin, että Beyoncen Run the World (Girls) ja Shakiran She Wolf voisi olla hyvä alku.

ap

Nuo ovat hyviä valintoja. Siitä se lähtee. Lisäksi voisit sivellä kehollesi mystisen teekaupan tuoksua ja ajatella auringossa kimaltelevia hiuskiehkuroita. Tsemppiä. 

Vierailija
5/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikekieli on tärkeää. Naisellinen nainen ei heilu miten tahansa, ei liiku kunnolla reippaasti. Hanki muutama jumppakuminauha, kierrä yksi polvien ympärille ja toisella käsivarret kyynärpäiden kohdalta kiinni vartaloon. Näin opit liikuttamaan raajoja naiselle sopivasti.

Mainoskuvista löydät sopivia poseerausasentoja. Esim. kämmen kiinni reiden etuosassa, nilkat ristissä seisominen, kämmen poskea vasten tai sormilla hiplaat leukaa ja huulia, ja käsivarsi on puristettuna kiinni vartaloon. Olkapäitä voit pitää hieman koholla koko ajan. Jo käsi- ja olkalaukku vaatii sitä, muutenhan ne putoaisivat. Naiset eivät katso näihin asentoihin tietenkään mistään kuvastosta mallia, mutta kummasti ne silti imeytyvät heihin. Etsit siis vaikka netistä jonkun vaateliikkeen kuvaston, katsot mallia, ja koetat asettua samaan asentoon. Parempi tulee kun en tsekkaa tulosta peilistä, vaan koetat tuntea asennon kropassasi.

Vierailija
6/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nuo ovat hyviä valintoja. Siitä se lähtee. Lisäksi voisit sivellä kehollesi mystisen teekaupan tuoksua ja ajatella auringossa kimaltelevia hiuskiehkuroita. Tsemppiä. 

Mulla on kotona suitsukkeita jostain syystä. Jospa pidän meditaatiohetken ja haudutan teetä teepannussa. En käsitä, miksi mulla on suitsukkeita ja teepannu, mutta lopulta niin vain pääsi käymään. Elämä vie joskus jänniin suuntiin. Mulla on myös kokonaisia kuivia tähtianiksia. Jospa laitan teepannuun sellaisenkin. Teepaketeissa on joskus niiden kuvia. Eli ne kuuluu teehen.

Jos mulla olisi kylpyamme, voisin mennä sinne likoamaan prosessin ajaksi, mutta sellaista ylellisyyttä ei ole. Mutta mulla on kynttilöitä.

ap

Vierailija
7/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsen mun naiseuden ytimeen lojumalla pieruverkkareissa sohvassa, juomalla Karhua pullosta ja kuolaamalla James Bondia telkassa. Sit kuvittelen et se panee mua. Kokeile.

Vierailija
8/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla on kotona suitsukkeita jostain syystä. Jospa pidän meditaatiohetken ja haudutan teetä teepannussa. En käsitä, miksi mulla on suitsukkeita ja teepannu, mutta lopulta niin vain pääsi käymään. Elämä vie joskus jänniin suuntiin. Mulla on myös kokonaisia kuivia tähtianiksia. Jospa laitan teepannuun sellaisenkin. Teepaketeissa on joskus niiden kuvia. Eli ne kuuluu teehen.

Jos mulla olisi kylpyamme, voisin mennä sinne likoamaan prosessin ajaksi, mutta sellaista ylellisyyttä ei ole. Mutta mulla on kynttilöitä.

ap

Olet jo puolitiessä. Hyvin se menee.

Vierailija
9/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsen mun naiseuden ytimeen lojumalla pieruverkkareissa sohvassa, juomalla Karhua pullosta ja kuolaamalla James Bondia telkassa. Sit kuvittelen et se panee mua. Kokeile.

Ettei sul olis joku identiteettikriisi?

Vierailija
10/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikekieli on tärkeää. Naisellinen nainen ei heilu miten tahansa, ei liiku kunnolla reippaasti. Hanki muutama jumppakuminauha, kierrä yksi polvien ympärille ja toisella käsivarret kyynärpäiden kohdalta kiinni vartaloon. Näin opit liikuttamaan raajoja naiselle sopivasti.

Mainoskuvista löydät sopivia poseerausasentoja. Esim. kämmen kiinni reiden etuosassa, nilkat ristissä seisominen, kämmen poskea vasten tai sormilla hiplaat leukaa ja huulia, ja käsivarsi on puristettuna kiinni vartaloon. Olkapäitä voit pitää hieman koholla koko ajan. Jo käsi- ja olkalaukku vaatii sitä, muutenhan ne putoaisivat. Naiset eivät katso näihin asentoihin tietenkään mistään kuvastosta mallia, mutta kummasti ne silti imeytyvät heihin. Etsit siis vaikka netistä jonkun vaateliikkeen kuvaston, katsot mallia, ja koetat asettua samaan asentoon. Parempi tulee kun en tsekkaa tulosta peilistä, vaan koetat tuntea asennon kropassasi.

Kuulostaa hurjalta. Jos naisen pitäisi esittää miestä, niin tuntuisiko miehen elekieli yhtä kummalta? Vai olisiko se enemmänkin vapauttavaa?

En edes ajatellut laukkuja, mutta naisethan tosiaan pitävät tavaroita taskujen sijaan laukuissa. Suostuvatko naiset lainaamaan laukkujaan epämääräisiin tarkoituksiin?

En siis edes kuvittele näyttäväni naiselta tms., vaan tarkoituksena on hauskanpito. En myöskään halua loukata ketään. Kuitenkin parodian vuoksi on jännää lukea ja koittaa toteuttaa esim. luettelemiasi kikkoja. Tarkoitus ei siis ole pitää naisia pilkkanaan pilkkanaan vaan pikemminkin nauraa heidän kanssa. Mukana on muitakin miehiä.

AP

Vierailija
11/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on niin, että mun olisi ristiinpukeuduttava

Ei olisi. Olet mies.

Vierailija
12/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet mies. Tutki sitä törkyakan sijaan.

Anteeksi tuosta. Mun ristiinpukeutujapersoona vain on selvästi törkyakka, ehkä maailman ainoa törkyakka. Siitä ei pääse mihinkään. Laadukkaampaa akkaa musta ei saa.

Totta kai olen mies. Löysää vähän nutturaa.

AP

Vierailija
13/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän on niin, että mun olisi ristiinpukeuduttava

Ei olisi. Olet mies.

Kyllä on. Isä väitti, etten mahdu äiteen mekkoon. Se sinetöi asian.

AP

Vierailija
14/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Tosin mä pystyn vain puoleen tuosta perverssiydestä.

Naiseus tuntuu olevan monimutkainen asia. Ehkä mun pitää ajatella tätä uudestaan. Jos olenkin jonkin sortin nörttinainen.

AP

Vierailija
15/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet mies. Tutki sitä törkyakan sijaan.

Anteeksi tuosta. Mun ristiinpukeutujapersoona vain on selvästi törkyakka, ehkä maailman ainoa törkyakka. Siitä ei pääse mihinkään. Laadukkaampaa akkaa musta ei saa.

Totta kai olen mies. Löysää vähän nutturaa.

AP

En löysää. Parhaimmat näkemäni (potentiaaliset) miehet ovat niitä, jotka jotka jäävät vähän isän ja gorillamiesten ja yhden sun toisen jalkoihin, koska kukaan ei huomaa heitä. Koska ihmiset ovat vähän tyhmiä ja niin edelleen. Mutta mitä sitten. Areena on olemassa, jos vain uskaltaa sille astua.

Vierailija
16/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseus on vain biologinen fakta. Ei liity mitenkään kirkkaaseen huulipunaan.

Vierailija
17/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa romu markukseen yhteyttä. P.S Huono trolli tosaja. Ei muutakuin pojalle rusetti päähän ja tanssilattialle tanssittaan tuollaista maitopoikaa.

Vierailija
18/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ajatellut laukkuja, mutta naisethan tosiaan pitävät tavaroita taskujen sijaan laukuissa. Suostuvatko naiset lainaamaan laukkujaan epämääräisiin tarkoituksiin?

Auts! Laukkuhan on todella olennainen, melkeinpä naiseuden ydin :) Ehkä oikea liikekielikin löytyy sitä kautta, että yrittää olla niin ettei olkalaukku putoa olkapäältä. Huom. laukku siis on sen olan puolella lolle se on ripustettu, ei missään nimessä niin että hihna kulkee rinnan yli. Jos et muualta laukkua löydä niin kirpputoreilla on halvalla tarjolla.

Vierailija
19/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran olet biologisesti mies, niin sinulla luultavasti on hoikat sääret, joita moni nainen kadehtisi. Ne ovat parhaiten edukseen minihameessa. Karvat vain veks, ja tummat sukkahousut. Muu yläosa sitten vartalon mallin mukaan. 

Kävisivätköhän sirot mustat nilkkurit kengiksi? Jos et siis korkkareihin suostu. Pitkät saapikkaat olisivat upeat, mutta ovat hintavia eikä lainaankaan välttämättä sopivia löydy.

Jos on kovin näkyvä aataminomena niin se kannattaa kätkeä huivilla.

Vierailija
20/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts! Laukkuhan on todella olennainen, melkeinpä naiseuden ydin :) Ehkä oikea liikekielikin löytyy sitä kautta, että yrittää olla niin ettei olkalaukku putoa olkapäältä. Huom. laukku siis on sen olan puolella lolle se on ripustettu, ei missään nimessä niin että hihna kulkee rinnan yli. Jos et muualta laukkua löydä niin kirpputoreilla on halvalla tarjolla.

Taskut ei siis tosiaan käy? Tai rintaliivit? Voiko niihin laittaa lompakon ja avaimet?

Ehkä tarvitsen vain oikean laukun... Mitä jos maalaan puurohiutalepaketin mustaksi ja kannan sitä kainalossa? Luulen, että pystyn askartelemaan hihnankin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme