Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä on kähmitty

Vierailija
09.09.2018 |

Koulussa, töissä, muualla?
Tuo äänesi kuuluville.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa koin kähmimistä ollessani 6. luokkalainen. Luokan pojat ahdistelivat nurkkaan ja kähmivät porukalla kaikkien nähden. Kukaan ei puuttunut asiaan. Pojat on poikia.

Työpaikalla entinen pomo yritti hipelöidä kun jäimme kaksin, puhui irstaita muiden kuullen. En tunne vieläkään oloani oikein turvalliseksi miesten läheisyydessä, olen 41 - vuotias

Vierailija
2/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa on kähmitty ja tarrattu kiinni muniin.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
4/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut kokemaan seksuaalista häirintää ja sen jälkeen tytöttelyä. Olen filosofian maisteri, asiantuntijatehtävissä mutta edelleen olen joidenkin miesten mielestä kahvinkeittäjä tyttö jota pyydetään polvelle istumaan. Se on alentavaa.

Vierailija
5/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Tämä on inhottavaa, eivät jätä edes miehiä rauhaan! Hyi olkoon.

Vierailija
6/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias naimisissa oleva mies, mutta useamman kerran niin miehet kuin naisetkin ovat tulleet baarissa "iholle" ja esim. puristaneet varoittamatta taapuolesta.

Vierailija
7/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on jos tätä tapahtuu kouluissa. Lapset joutuvat alttiiksi moiselle, eivätkä osaa puolustaa itseään. :( Minäkuvakin on vasta kehittymässä.

Vierailija
8/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Mitäs istuit haarat levälläsi.

Vierailija
9/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä

Vierailija
10/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösenä miespuolisena rumiluksena ei koskaan, mutta baari-illan jälkeen hakattu pari kertaa tuntemattomien toimesta ilman mitään suunsoittoa, joten lasketaanko se?

Vierailija
11/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Mitäs istuit haarat levälläsi.

Näin aina naisiakin syyllistetään.

Vierailija
12/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmösenä miespuolisena rumiluksena ei koskaan, mutta baari-illan jälkeen hakattu pari kertaa tuntemattomien toimesta ilman mitään suunsoittoa, joten lasketaanko se?

Ei varsinaisesti.

Vierailija
13/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on arkipäivää, olen miesvaltaisella alalla.

Vierailija
14/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joutunut kokemaan seksuaalista häirintää ja sen jälkeen tytöttelyä. Olen filosofian maisteri, asiantuntijatehtävissä mutta edelleen olen joidenkin miesten mielestä kahvinkeittäjä tyttö jota pyydetään polvelle istumaan. Se on alentavaa.

Tämä on raivostuttavaa!

Saman kokenut

Vierailija
15/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei ole koskaan kähmitty niin taidat elää tynnyrissä.

Mua on kähmitty miljoona kertaa. Kouluissa, töissä, harrastuksissa, "kavereiden" kesken,...

t. mies 35v.

Vierailija
16/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla, nukkuessa, harrastuspiireissä, muissa ryhmissä...oikeastaan ihan kaikkialla. Vihaan naisena olemista.

Vierailija
17/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella pojat kähmivät luokan tyttöjä, tai noin kolmea- neljää hyvin kehittynyttä.

Vierailija
18/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei ole pahemmin kajottu, että sellauinen taitaa olla kai aikalailla huonosta tuurista kiinni (N24). Pahin päällekäyminen tapahtui kerran yöjunassa, olin 18 v ja menossa vielä iltavuorosta kaverin kaverin kotibileisiin. Aika roteva about 30+ mies istui viereeni juttelemaan ja vaihdettiin jopa numeroita kun vaikutti mukavalta ja hyvännäköinen. Hän ei sitten meinannutkaan päästää minua lähtemään asemani kohdalla vaan vaati ensin pusun. Koitin antaa varovasti pusun poskelle niin hän tarttui leukaani ja työnsi kielen suuhuni. En ollut ikinä aiemmin tajunnut miesten olevan niin paljon vahvempia, ettei ollut mitään jakoa päästä irti. Yllätti siis kun kukaan mies ei ollut käyttänyt minua kohtaan minkäänlaista väkivaltaa, että oli niin vahva ote yhden käden sormilla eikä ollut keskivertomiestä paljon isompi. No sen jälkeen en ole uskaltanut varsinkaan humalassa kulkea yksin etenkään yöaikaan. Oli siinä vaunussa muitakin matkustajia, mutta eivät puuttuneet siinä vaiheessa, ehkä heitäin pelotti se aggressiivisuus. 

Vierailija
19/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole ikinä kähmitty, en elä tynnyrissä.

M 32

Vierailija
20/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on raiskattu, kahdesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme