Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä on kähmitty

Vierailija
09.09.2018 |

Koulussa, töissä, muualla?
Tuo äänesi kuuluville.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä iskumielessä naiset saa puristaa miestä perseestä ellei jopa suotavaakin.

Vierailija
62/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun tyttäreni kertoisi että häntä puristellaan, nostaisin sellaisen älämölön asiasta että ihme olisi jos pojan vanhemmat eivät laittaisi häntä kuriin. Siinä olisi perheen maine mennyt iäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun tyttäreni kertoisi että häntä puristellaan, nostaisin sellaisen älämölön asiasta että ihme olisi jos pojan vanhemmat eivät laittaisi häntä kuriin. Siinä olisi perheen maine mennyt iäksi.

Sama täällä. Neuvoisin tytärtä potkaisemaan munille kopeloijaa. Turha inistä että että on julmaa. Sillä välttää potkun ettei tule kopeloimaan.

Vierailija
64/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Neuvoisin tytärtä potkaisemaan munille kopeloijaa. Turha inistä että että on julmaa. Sillä välttää potkun ettei tule kopeloimaan.

Entä jos kopeloija onkin tyttö?

Vierailija
65/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä.

Vierailija
66/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai marsu!

Vierailija
67/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä.

Avaa silmäsi.

Vierailija
68/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on raiskattu, kahdesti.

No kolmas kerta toden sanoo..

Vierailija
69/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni joutui opettajan rasvaisten puheiden ja hipaisujen uhriksi. 15 todistajaa löytyy. Rikosilmoitus tehty.

Varmaan joutu joo..

Vierailija
70/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähmintää ja asiattomia puheita olen kuullut lähes koko ikäni, suurin osa ihan supisuomalaisten miesten toimesta. Siksipä olinkin yllättynyt kun eräs nelikymppinen nainen väitti ettei kukaan koskaan ole kähminyt häntä. Tosin keskusteltiin maahanmuuttajista joten saattoi kyseisellä ihmisellä muutakin agendaa tässä

Vierailija
71/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä.

Jollekkin tyttöjen seurassa pyörivälle mahdollista jota nämä tyhmät lissut tunnista homoksi vaikka kaikki muut näkee kilometrin päähän, että on homo ja sitten tämä jätkä pahoittaa mielensä siitä, kun joku näistä lissuista on ihastunut tähän hinuriin. Muussa tapauksessa lotossa voittaminen on enemmän todennäköisempää.

Vierailija
72/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä.

Jollekkin tyttöjen seurassa pyörivälle mahdollista jota nämä tyhmät lissut tunnista homoksi vaikka kaikki muut näkee kilometrin päähän, että on homo ja sitten tämä jätkä pahoittaa mielensä siitä, kun joku näistä lissuista on ihastunut tähän hinuriin. Muussa tapauksessa lotossa voittaminen on enemmän todennäköisempää.

Helvetti että oli vaikeaselkoista tekstiä.

Vierailija
73/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään miehet kokevat ahdisteluksi sen, jos rumat ja vanhat naiset koskevat, eli jos koskija olisi nuori nätti nainen, niin kyseessä ei ilmeisesti ole ahdistelu. Ainakin kommenteista päätellen se ahdistelija on aina joku ruma kurppa.

Vierailija
74/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään miehet kokevat ahdisteluksi sen, jos rumat ja vanhat naiset koskevat, eli jos koskija olisi nuori nätti nainen, niin kyseessä ei ilmeisesti ole ahdistelu. Ainakin kommenteista päätellen se ahdistelija on aina joku ruma kurppa.

Jos joku silmää miellyttävä nainen koskee ja se on ihan okei niin sitten pitää saada jonkun vanhan täti-ihmisenkin tulla kourimaan?

Vierailija
75/76 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestä iskumielessä naiset saa puristaa miestä perseestä ellei jopa suotavaakin.

Tarkotat varmaan, että hyvän näköiset naiset. Tuskin rumia haluut ahistelee?

Vierailija
76/76 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei tarvitse alapeukuttaa miesten mielipiteitä prkl!