APUA parvi ampiaisia sisällä & allergia
Vessan ikkuna oli auki ja nyt vessassa oven takana 5 kiukkusta ampiaista, ikkunan kerkesin laittaa kiinni ennen kun tajusin että niitähän on siellä ihan hemmetisti. Kaks sain listittyä muualta kämpästä mutta en hitossa uskalla mennä pieneen vessaan niitä lätkimään. Mitä ihmettä teen? Olen tosiaan kaikenlisäksi allerginen ja kissakin on täällä kämpässä ja nyt ei edes vessaan pääse. Oon valvonut koko yön ihan tuskassa että mitä teen niille ja että pääsen täältä apua kysymään :'(
Kommentit (15)
Käyt ostamassa ampparimyrkkyä, raotat ovea ja suihkutat minuutin verran sitä sinne vessaan. Ovi kiinni. Odotat puoli tuntia ja ampparit ovat kuolleet.
Mulla on kaapissa jotain raidia, toimiikohan se? Jos suihkutan sitä sinne ja nukun pari tuntia niin elääkö ne enää kun herään? Pitääkö niihin suoraan suihkuttaa sitä myrkkyä?
Lähtisköhän imuroimalla? En jaksais mitenkään lähteä valvoneena hakemaan mitään myrkkyä mutta pakkohan se on varmaan
Pelkään avata tota ovea kun ne on niin kiukkusia ja hiuslakka varmaan ärsyttäis niitä lisää, tässä alkaa pikku hiljaa olla tarve päästä vessaan :D
Kuinka vakavasti olet allerginen? Mä oon ihan amppariparvia pyydystänyt perinteisellä muki+paperitavalla ja vienyt ulos. Koskaan ei ole kukaan pistänyt, mutta onhan siinä se riski. Jos ihan hengenvaarallisesti olet allerginen niin auttaisko joku ystävä? Tai naapuri? Kyllä mä ainakin mielelläni pyydystäisin allergisen naapurin kodista ampparit.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisköhän imuroimalla? En jaksais mitenkään lähteä valvoneena hakemaan mitään myrkkyä mutta pakkohan se on varmaan
Imurista ne pääsee kyllä pois. Ehkä jos veisit imurin heti ulos imuroinnin jälkeen?
Kokeile sitä raidia mitä sulla on. Ei tarvi olla suoraan päin, riittää kun sinne veskiin sumutat reilusti ja ovi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään avata tota ovea kun ne on niin kiukkusia ja hiuslakka varmaan ärsyttäis niitä lisää, tässä alkaa pikku hiljaa olla tarve päästä vessaan :D
Hiuslakkaa ja sit sytkäriä perään niin palavat perkeleet.
Pyydystä mehiläishaukka ja törkkää se vessaan ovenraosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä allergia sulla on?
Ap on siis allerginen ampiaisen myrkylle, jota otus tuikkaa pistäessään. Ilman allergiaa selviää kortisonilla (kyypakkaus).
Oon itsekin allerginen noille.
0/5