Muita vapaaehtoisesti koirattomia?
Onko täällä muita, jotka ovat valinneet vapaaehtoisen koirattomuuden?
Minulle valinta oli itsestään selvä: en ole ikinä tykännyt eläimistä ja ajatuskin koirankarvoista sohvalla ahdistaa. Puhumattakaan jatkuvasta hajusta, sotkusta, kakkojen poimimisesta, lenkittämisestä, yöllisistä ripskoista jos koira syö jotain väärää... Kauhean sitovaa ja vaikeaa elämää sellainen. Mieluummin nukun aamuisin pitkään ilman ruokkimis- ja lenkityspakkoa ja nautin vapaudestani.
Käyn aina silloin tällöin koirafoorumeilla etsimässä kaltaisiani ja muistuttamassa, kuinka työlästä ja rajoittavaa koiran pitäminen on. He eivät kuitenkaan usko minua vaan yrittävät vakuutella, että koiran rakkaus, uskollisuus ja elämänilo muka peittoavat kaikki huonot puolet. Taitavat olla vaan kateellisia vapaudestani! Ehkäpä siis täältä löytyy enemmän vertaistukea meille vekoille :)
Juu, olen todellakin vapaaehtousesti koiraton. Miksi koiran omistajat luumevat, rttä kaikki ovat kiinnostuneita heidän rekuistaan? V#@tu, että otti päähän, kun jouduin viettämään viime vkon erämaassa koiran omistajan kanssa. Onneksi rekku ei sentään ollut mukana! Jouduin kuuntelemaan, kuinka 'meidän Nappe on ikävissään kotona, kuinka Nappe on oppinut sitä ka tätä". EI KIINNOSTA! Ksiken huippu oli, kun kotimatkalla tyyppi ravasi joka huoltoasemalla etsimässä vinkuvaa tuliaista Napelle, kun oli kuulemma aina vienyt lelun matkalta tullessaan. Hih, huh.