Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako muoti mennä luonnollisempaan suuntaan meikkauksessa?

Vierailija
08.09.2018 |

Kysyy nelikymppinen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
2/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sen on, koska seuraava askel epäluonnollisuuteen päin olisi muovinen täysmaski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan koskaan meinannut muodin mukaisesti. Olen 44 vuotias ja meikkaushistoriaa on takana 22 vuotta.

Vierailija
4/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti.

Vierailija
5/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan sen on, koska seuraava askel epäluonnollisuuteen päin olisi muovinen täysmaski.

Muovipussi päähän.

Vierailija
6/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koreanbeauty on seuraava iso trendi täällä meilläkin.

Vierailija
7/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan koskaan meinannut muodin mukaisesti. Olen 44 vuotias ja meikkaushistoriaa on takana 22 vuotta.

En minäkään. ap

Vierailija
8/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekö on muka jotenkin positiivinen juttu??

Vierailija
9/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, toivon todella, että muoti alkaisi suosia luonnollisuutta ja hyväksyisi kaikki ilman mitään ulkoisia tehtyjä koristuksia. Luin lehdestä, miten IBD ja IBS ja IC - suolisto- ja virtsasairaudet ovat lisääntyneet räjähdyksenomaisesti. Useimmiten sairastuu nuori nainen. Jaa, että mistäköhän voi johtua. Minä uskon, että suureksi osin kemikaaliärsytyksestä. Meikit, puhdistusaineet. hiusvärit, hiuslakatkynsilakat, rakennekynnet, botox-huulet ym. voivat aiheuttaa pahan allergian tai suolistoärsytyksen ainakin pitkään altistuttuaan. Ne voivat aiheuttaa allergisen reaktion, ainakin joillekin. Reaktio voi näkyä suolistossa, rakossa tms. Jossain muuallakin kuin kasvoissa ja päänahassa. Lisäksi ne saastuttavat pahoin vesistöä. Toivon kovin, että niiden käyttöä rajoitettaisiin.

Vaatteetkin voisivat olla yksinkertaisia ja vähämuovisia. Yksinkertaisesti elämällä voimme saada maapallolle lisävuosia.

Vierailija
10/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, toivon todella, että muoti alkaisi suosia luonnollisuutta ja hyväksyisi kaikki ilman mitään ulkoisia tehtyjä koristuksia. Luin lehdestä, miten IBD ja IBS ja IC - suolisto- ja virtsasairaudet ovat lisääntyneet räjähdyksenomaisesti. Useimmiten sairastuu nuori nainen. Jaa, että mistäköhän voi johtua. Minä uskon, että suureksi osin kemikaaliärsytyksestä. Meikit, puhdistusaineet. hiusvärit, hiuslakatkynsilakat, rakennekynnet, botox-huulet ym. voivat aiheuttaa pahan allergian tai suolistoärsytyksen ainakin pitkään altistuttuaan. Ne voivat aiheuttaa allergisen reaktion, ainakin joillekin. Reaktio voi näkyä suolistossa, rakossa tms. Jossain muuallakin kuin kasvoissa ja päänahassa. Lisäksi ne saastuttavat pahoin vesistöä. Toivon kovin, että niiden käyttöä rajoitettaisiin.

Vaatteetkin voisivat olla yksinkertaisia ja vähämuovisia. Yksinkertaisesti elämällä voimme saada maapallolle lisävuosia.

Kun olin raskaana vuosituhannen vaihteessa luin jonkun tohtorin neuvoja raskaana olevalle naiselle ja hän kehotti minimoimaan kaiken kosmetiikka-altistuksen. Ja nekin pakolliset kosmetiikat valitsemaan hajustamattomina. Eli minulla oli ja on vieläkin käytössä sama setti: Lactoline, hajustamaton shampoo ja -hoitoaine, hajustamaton vauvan pyllyrasva ihovoiteena ja kesällä hajustamaton aurinkovoide sekä hajustamaton dödö.

Vierailija
11/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla meikki on koskaan luonnollista? Eikö se ole jo määritelmältään luonnollisuuden vastakohta?

Vierailija
12/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se mennä enää epäluonnollisempaan?

Vierailija
13/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saati se rahamäärä mitä kosmetiikkaan upotetaan!

Vierailija
14/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päättelet että kosmetiikasta iholta kulkeutuu aineita suolistoon?