Sainko juuri pakit mieheltä?
Tein keskustelualoitteen miehelle eräällä deittisivustolla. Rennosti kyselin kuulumisia vastapuolelta. Hän kertoi katselevansa telkkua sohvalla ja juovansa kahvia. Keventääkseni keskustelua kysyin, kuka juo kuudelta illalla kahvia ja totesin, että itse juon ainakin tähän aikaan kaljaa. Mies ei vastannut enää mitään. Pakitko?
Kommentit (39)
No se suuttu siitä kun arvostelit sen kahviaikaa. Miehet on just tollasia, niiden pitää saada olla aina oikeassa eikä niitä saa arvostella.
Jos ei jaksa nähdä vaivaa laittautua kauniiksi vaan mieluummin kotona kittaa kaljaa likaisena niin ei ole edes ansainnut miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan normaalia juoda kahvia kello kuusi illalla.
On se mun mielestä ihan liian myöhäistä.
Itse juon max klo 17 ja menetän siitäkin yöunet.
Plasebovaikutus. Kofeiini ei vaikuta kehossa montaa tuntia. Eri asia toki jos menet kuudelta nukkumaan.
Hän juo kahvia. Anna hänen juoda kahvia
Siellä se miettii nasevaa vastausta.
Jotkut on vaan vähän hitaampia, odottele rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plasebovaikutus. Kofeiini ei vaikuta kehossa montaa tuntia. Eri asia toki jos menet kuudelta nukkumaan.
No mites ne tutkimukset, joiden mukaan kahvi vaikuttaa vielä pidemmällekin kuin seuraavaan yöhön? Eli ilmeisesti kannattaisi lopettaa kahvin juonti ihan kokonaan, mutta itse en kyllä aio lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän juo kahvia. Anna hänen juoda kahvia
Toki. Enhän minä kahvinjuontia kieltänyt, ihmettelin vain. Ap
Palaa asiaan huomenna kun olet selvinnyt kaljahuuruista.
Ap tahdotko munaa? Voisit tulla meidän firman mökkireissulle mukaan, vain miehiä! Et tarvitsisi edes vaatteita paikan päällä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites ne tutkimukset, joiden mukaan kahvi vaikuttaa vielä pidemmällekin kuin seuraavaan yöhön? Eli ilmeisesti kannattaisi lopettaa kahvin juonti ihan kokonaan, mutta itse en kyllä aio lopettaa.
Itse olen törmännyt neurotieteen luennoilla vain tutkimuksiin, joiden mukaan kahvi vaikuttaa kehossa 2-4 h. Ja juuri ennen yöunia nautittuna kofeiini keventää unta hieman muttei radikaalisti.
/25
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran olet niin viehättävä niin miksi sitten olet sinkku?
Olen melko kranttu miesten suhteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran olet niin viehättävä niin miksi sitten olet sinkku?
Olen melko kranttu miesten suhteen. Ap
Miten vanha olet ja missä asut? Vaikutat kivalta!
M36
Pitääkö sitä kaljan juontia mainostaa. Jos joku mies vastaisi samalla tavalla kuin sinä, niin todennäköisesti ajattelisin mikä lie kaljasieppo siellä kirjoittelee. Tuossa vaiheessa ei vielä tunne toista ja netti on täynnä kaikenlaista porukkaa alkoholisteja myöten.
Mullekin kalja olisi aika iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä kaljan juontia mainostaa. Jos joku mies vastaisi samalla tavalla kuin sinä, niin todennäköisesti ajattelisin mikä lie kaljasieppo siellä kirjoittelee. Tuossa vaiheessa ei vielä tunne toista ja netti on täynnä kaikenlaista porukkaa alkoholisteja myöten.
Totta. Mäkin varmaan olisin viestittelyn alussa dumpannut heti miehen, jos olisi kertonut juovansa sillä hetkellä kaljaa. Nyt jos miesystävä kirjoittaa juovansa kaljaa, niin eipä se haittaa, kun tiedän ettei mikään kaljasieppo ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mäkin varmaan olisin viestittelyn alussa dumpannut heti miehen, jos olisi kertonut juovansa sillä hetkellä kaljaa. Nyt jos miesystävä kirjoittaa juovansa kaljaa, niin eipä se haittaa, kun tiedän ettei mikään kaljasieppo ole.
Varsinkin miesten on syytä olla tarkkana, mitä kirjoittaa, koska naiset tekevät välittömästi mielikuvia ja olettamuksia niiden perusteella. Saa alussa kirjoittaa todella kieli keskellä suuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin miesten on syytä olla tarkkana, mitä kirjoittaa, koska naiset tekevät välittömästi mielikuvia ja olettamuksia niiden perusteella. Saa alussa kirjoittaa todella kieli keskellä suuta.
No näköjään naistenkin.
Karsee tosikko, onneksi pääsit eroon.