Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytin tiukkaa korsettia raskausviikolle 16. Onko haittaa? Olen ihan paniikissa

Vierailija
08.09.2018 |

Vauva on yllätysvauva. Söin pillereitä, joten en ajatellut ensin olevani raskaana. Tähän vielä päälle se, että ekat menkatkin tulivat. Olen naimisissa, töissä ja vauva on ihan tervetullut.
Gradu, töitä, stressiä jne. Multa on ennekin jäänyt menkat välistä, joten en aluksi ihmettellyt, miksi sitte lopulta kuukautisia ei tullut. Voimakkaan turvotuksen jne takia luulin vain lihoneeni. Ostin jonkun spanxin korsetin ja rupesin lisäämään salikäyntejä. No, lopulta sitten raskaustesti ja plussalle.
Soitin hädissäni heti sairaanhoidon neuvontaan, jossa sanottiin, että vauvalla on varmasti kaikki hyvin ja korsetti ei haittaa mitään. Vauva on niin hyvin suojassa.

Onko joku muu ollut yhtä tollo kuin minä? Onkohan tuosta haittaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mitään. Vauva on todellakin niin suojassa. Huoli pois.

Vierailija
2/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on ollut haittaa, enemmän olisin huolissani mahdollisista päihteistä tai lääkityksistä.

Onnea odotukseen, eiköhän kaikki mene hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pahassa autokolarissa rv 13 ja kaaduin pahasti pyörällä rv 22+4. Täysin terve lapsi syntyi. Sullahan on vauva ollut ns pikkulantiossa suojassa.

Vierailija
4/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko muita yhtä ”tolloja” mutta korsetista ei ole haittaa. Sikiö on niin pieni ja niin keskellä ettei se korsetti purista.

Onnea masuasukista

Vierailija
5/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että nauroin, mutta tämä oli jotenkin sympaattinen. :D Onnea!

Vierailija
6/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän osa haluaa salata esim uralla etenemisen vuoksi raskautta mahdollisimman pitkälle. Silloin on käytössä ties mitä tuplakorsettia. Vauva on hyvin suojassa. Ei hätää siis. Onnea!

Vierailija
7/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on varmasti kunnossa! Onnea odotukseen ap, olet ihana, vastuullinen ja välittävä ihminen! <3 Kaikkea hyvää!

Vierailija
8/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Spanxilla mitään oikeita korsetteja edes ole? Eikö ne oo vain sellaisia siloittavia ja läskit litistäviä trikoomatskusta valmistettuja?

Vierailija
9/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei varmaankaan ole oikea korsetti, eli joustamaton, tavallisimmin 10-20:llä metalliluulla tuettu vaate. Joten jos on joustavaa materiaalia, niin huoli pois. 

Vierailija
10/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenmaailmassa hienostonaiset käyttivät korsetteja pitkälle raskauteen, koska raskausvatsaa oli epähienoa näyttää. Normivauvoja syntyi. Ei sunkaan vauvalla oo hätää.

Vierailija
11/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan korsetin nyörit saattoi olla kaskelotin luuta.

Vierailija
12/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet saamaan lituskaisen lapsen. Se on ihan itsestäsi kiinni annatako sen muodostua ongelmaksi. Lituskalapset ovat ihan tavallisia lapsia, vähän vaan muita ohueempia ja leveämpiä.

Vierailija
13/19 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minigrip-pussi, täytä se vedellä ja laita sinne noin 10cm kokoinen pala lihaa, joka painaa noin 50g. Sulje pussi niin ettei sinne jää tyhjää tilaa. Yritä sen jälkeen puristella lihapala rikki. Jos saat lihaan vaurioita, voit olla huolissasi.

Vierailija
14/19 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mitään.

Vierailija
15/19 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää kaskeloteille.

Vierailija
16/19 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kai tekee noin, kun haluaa salata raskauden.

Vierailija
17/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää kaskeloteille.

Narutettava korsetti on jännä, en ole koskaan kokeillut.

Olis kivaa jännäillä

Vierailija
18/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korseteista kiinnostuneet ovat jotenkin häiriinytyneitä. Tällainen käsitys minulla kaikkiaan on. En osaa sanoa liekkö siihen edes poikkeusta.

Vierailija
19/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneet ompelukset kirjoitti:

Korseteista kiinnostuneet ovat jotenkin häiriinytyneitä. Tällainen käsitys minulla kaikkiaan on. En osaa sanoa liekkö siihen edes poikkeusta.

Ei voi yleistää! Perustele.