Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tulevan vaimoni uskomaan ettei miehen keho kestä siivousta?

Vierailija
08.09.2018 |

Ja kuinka säilytän rauhan ?
Eksien kanssa olen kokeillut eksälle siivoamisesta maksamista, sekä siivousfirmojen käyttöä, mutta molemmat ratkaisut ovat kuulemma huonoja ja minua aletaan pakottaa siivoamaan .
onko tilanteeseen ratkaisua vai elänkö loppuelämän yksin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on se, että elät loppuelämän yksin. Älä pilaa naisen elämää.

Vierailija
2/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole keksinyt samaa”kestä siivoamista”-scheissea 😂

Mitä muuten siivousfirma auttaa? Joudut kuitenkin huolehtimaan a) avaimista B) työvälineistä C) pinnat siisteiksi jne. joten MIKSI maksaa imuroinnista ha pintojen pyyhkimisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuomittu elämään yksin.

Vierailija
4/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaimo Thaimaasta. Pari ensimmäistä vuotta saattaa jopa passata sinua, kunnes huomaa miten Suomessa toimitaan.

Täällä on thaivaimoille vertaistukiryhmiä, joten melko nopeaan vaimosi saa tietää oikeutensa ja ottaa eron.

Hanki robotti, se on varminta.

Vierailija
5/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas se miehen kroppa hauras.

Vierailija
6/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mieheni ei ole keksinyt samaa”kestä siivoamista”-scheissea 😂

Mitä muuten siivousfirma auttaa? Joudut kuitenkin huolehtimaan a) avaimista B) työvälineistä C) pinnat siisteiksi jne. joten MIKSI maksaa imuroinnista ha pintojen pyyhkimisestä?

maksan mielelläni, koska en halua sairaslomalle siivouksen johdosta. On noloa selittää lääkärille miksi olen loukkaantunut. 

ap

Vierailija
7/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Minun mieheni on nyt 62 v. Kummasti sen kroppa on kestänyt siivoamista jo vuosikymmenet.

8/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos maksat siivoojan sekä myös järjestät sen ja olet paikalla kun se siivoaa niin mulle käy. Olettaen että osaat kuitenkin tehdä perusasiat eli likaisten astioiden koneeseen laittaminen ja pyykkien laittaminen pyykkikoriin, etkä kuseksi lattialle tms. Kun ei se siivooja kuitenkaan joka päivä käy.

Mites ulkohommat tai rempat, hajoaako pää myös niihin vai pystytkö leikkaamaan nurmikkoa tai maalaamaan seinän?

Vierailija
9/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huono. Todella huono

Vierailija
10/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousfirma on hyvä ratkaisu.

Olen itse keski-ikäinen nainen, jolla ei keho kestä siivoamista. Selkä ei siedä imuroimista.

Selkäni on muutenkin ranttu. Ei siedä edes tuolilla istumista. Siksi on pitänyt ostaa kotiinkin satulatuoli. Ensin sain sellaisen töihin ja kun osoittautui hyväksi niin ostin semmoisen myös kotiin.

Meillä on käynyt siivoja jo usean vuoden ajan ja olen erittäin tyytyväinen tilanteeseen.

Riittää paremmin aikaa perheelle eikä tarvitse kärsiä selkäkivuista.

Vierailija
11/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin uskoa sen faktan, jos sinä uskot sen, että naiset ovat luonnostaan moniavioisempia ja siksi oikeutetumpia sivusuhteisiin kuin miehet.

Vierailija
12/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin uskoa sen faktan, jos sinä uskot sen, että naiset ovat luonnostaan moniavioisempia ja siksi oikeutetumpia sivusuhteisiin kuin miehet.

kyllähän tuo on jo elämänkokemuksen kautta tuttu asia .

ap

Vierailija
13/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei se siivoaminen ole niin tärkeää. Välillä on inspiraatio mutta usein ei. Viimeksi sunnuntaina siivosin pakosta kun tuli vieraita, mies laittoi ruuan. Tänään jaahas viikko on ollut niin vilkas ja kukaan ei ole laittanut tavaroita paikalleen niin täällä on taas epäjärjestys. Nyt loikoillaan miehen kanssa sohvalla kun syötiin hyvin, tehtiin yhdessä ruokaa ja siellä ne paistinpannut ja kattilat on taas pitkin tiskipöytiä, lehdet lattialla ja sukkia olohuoneessa. Katsotaan nyt Myytinmurtajia ja loikoillaan ilman huolen häivää tai velvollisuuksia.

Josko huomenna minä laitan tavarat paikoilleen ja mies imuroisi. Jos jaksetaan, saatetaan lähteä myös metsään keittelemään nokipannukahvit. Mun elämässä parasta on olla yhdessä mun miehen kanssa, hyvää arkea ja yhdessäoloa. Sitä jäisin kaipaamaan kun aika meistä jättää, en siivoamista.

Vierailija
14/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka säilytän rauhan ?

Eksien kanssa olen kokeillut eksälle siivoamisesta maksamista, sekä siivousfirmojen käyttöä, mutta molemmat ratkaisut ovat kuulemma huonoja ja minua aletaan pakottaa siivoamaan .

onko tilanteeseen ratkaisua vai elänkö loppuelämän yksin?

Älä viitsi perseillä, iso mies! Jos sulla ei ole mitään sairautta tai vammaa, niin pystyt siivoamaan ihan hyvin. Laiskuutta ja miehuutta ei katsota sellaiseksi.

Vierailija
15/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tälle aloitukselle vedet silmissä :D

Vierailija
16/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ihan konkreettinen esimerkki miten telot itsesi ja joudut teho-osastolle, kun yrität siivota.

Vierailija
17/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, sun pitää jatkaa etsintää. Minunkaan vartalolle (eikä etenkään mielelle) siivous sovi ja siivooja hoitaa hommista kaikki ikävät ja itse hoidan vaan vaatehuoltoa ja päivittäistä keittiön siisteyttä tms.

Minulla on myös pari ystävää, joiden miehet eivät taivu siivoojaan, vaikka ystäväni haluaisivat. 

Vierailija
18/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naisen keho kestä synnytystä.

Keksi parempi.

Vierailija
19/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon mamman aloituksia on ilo lukea.

Vierailija
20/50 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kunhan et odota, että siivouksen suorittaminen kiinnostaisi naista yhtään sen enempää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä