Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen ei anna seksiä heti ensitreffeillä niin hän ei ole aidosti kiinnostunut

Vierailija
08.09.2018 |

Vai mikä syy on muka pihdata? Jos olisi treffeillä jonkun Ryan Goslingin kanssa, niin luuletko ettei antaisi heti vaikka jo ennen niitä treffejä? Jos nainen alkaa pihtaamaan, niin se tarkoittaa vain että hän pitää sinä kakkosluokan miehenä, jota voi yrittää huvikseen kyykyttää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni oli seksiä heti ensimmäisenä yönä molempien halusta. Nyt olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on vieläkin monta kertaa viikossa.

Vierailija
22/31 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan jokaiselle jakele, jos suhteesta ei tule mitään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olen kiinnostunut pitkästä, vakavasta suhteesta?

Vierailija
24/31 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes lähtisi deiteille Ryan Goslingin näköisen miehen kanssa. Puhumattakaan siitä, että sille mitään "antaisin".

Niinpä niin. Maailman komeimmat filmitähdetkään ei ole kyllin hyviä nirsoilevalle av-mammalle.

Jostain omituisesta syystä miehet pitää Ryan Goslingia komeana. Miksi?

Vierailija
25/31 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan näyttää gay:lta

Vierailija
26/31 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai mikä syy on muka pihdata? Jos olisi treffeillä jonkun Ryan Goslingin kanssa, niin luuletko ettei antaisi heti vaikka jo ennen niitä treffejä? Jos nainen alkaa pihtaamaan, niin se tarkoittaa vain että hän pitää sinä kakkosluokan miehenä, jota voi yrittää huvikseen kyykyttää.

Seurustelun alkuvaiheessa en vongannut pillua. Kaksiviikkoa meni ennen kun naimme. Jos treffeillä antaa heti, pidän lutkamaiselta. Eriasia on se jos kumpikin haluaa " testata ".

Vierailija
27/31 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikäpoika ei saisi ekoilla reffeillä, nainen oisi kyllä rifidi, ei jatkoon.

Vierailija
28/31 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni oli seksiä heti ensimmäisenä yönä molempien halusta. Nyt olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on vieläkin monta kertaa viikossa.

Näitäkin tapauksia on, jopa niin että oli molemmilla eka kerta, eikä ole jälkeenpäinkään aidan yli vilkuiltu. Joskus vain molemmat tajuavat, että nyt on se oikea.

Ihan normaalia kai se on että nain en on vähän pidättyväinen, jos kerran on pitempään suhteeseen miehen kanssa tähtäämässä. Sellainen nainen saattaa tehdä näin, joka on kuitenkin joskus hakenut ja löytänyt yhden yön helpottajan.

M43

Vierailija
29/31 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde alkoi niin että nykyinen vaimoni keksi jonkin auttamisessa. Kävin auttamassa häntä kun omakotitalossa asui, puiden pilkonnassa ja kantamisessa, lumitöissä ja kaikkea muutakin puuhaa. Tiesi että entinen tyttöystävän ja nykyinen vaimoni testasi minua, viikkojen jälkeen oli ostanut viiniä ja siideriä, olimme pikkuhiprakassa. Sitten tuli puheeksi seksi, kyllähän minä sen huomasin kun housuissa pullotti hän sanoi, ja jatkoi minä testasin sinua koska et olisi ollut mikään häntäheikki kun aina pyysin niin autoit. Arvaa vaan tekikö minun sinua mieli, olemme uusioperhe, lapset hyväksyivät minut ja minä heidät. Asuin silloin omineen kun hän kerran sanoi, muuta meille. Niinhän me olimme perhe ja seksi on taivaallista vieläkin.

Vierailija
30/31 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa te fiksut sitten, että minkä vuoksi pitää pihdata seksiä jos on kiinnostunut miehestä/ihastunut?

Ehkäpä siksi että haluaa muutakin kuin sitä seksiä? Kunnon parisuhteen ja haluaa varmistaa onko mies sopiva ennen sänkyyn hyppäämistä.

Vierailija
31/31 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vältämättä vonkannut aikoinaan bilsa ekoilla treffeillä, varsinkin jos oolin juuri lähtenyt naisystävän luota kassit tyhjinä, keskityin vain jallittamiseen koska antaahan se sitten seuraavalla kerralla kuitenkin