Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitää järkeä on suojella maapalloa

Vierailija
08.09.2018 |

Kun kuitenkiin robotit tuleevat korvaamaan ihmisen ja maapallo ja elämä viimeistään tuhoutuu siiinä vaiheessa kun se yhtyyy aurinkoon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitää inhimillisyyteen tulee niiin ihmisiiähän kuoleee nälkäään ja tauteiihin joka 4 sekuntii. Miniustaa se tuntuuu olevaan monesti naaisteen jokiin kompeensoiiva vietti.

Vierailija
2/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... olemme suurten kysymysten äärellä. 

Ei kai oikeastaan yhtään mitään järkeä. Minulla on kuitenkin kolme lasta ja toivoisin heidän elävän hyvän elämän. 

Ja toivon tätä kaikille ihmisille. Mikäli pitää ihmiskunnan eloonjäämistä yhdentekevänä, niin eipä sitten juuri ole argumentteja maapallon suojeluun. 

Tai ehkä joku ajattelee, että se ihan itseisarvona eläinten ja kasvillisuuden vuoksi on säilytettävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo tulee pärjäämään oikein hyvin kunhan ylisuureksi paisunut ihmispopulaatio pienenee. Sodat, kulkutaudit, nälänhätä, kuivuudet, hommahan on jo käynnissä.

Vierailija
4/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitää inhimillisyyteen tulee niiin ihmisiiähän kuoleee nälkäään ja tauteiihin joka 4 sekuntii. Miniustaa se tuntuuu olevaan monesti naaisteen jokiin kompeensoiiva vietti.

Naiiseet oikeein hekumoivaat silllä etttä... En edees jaksaaa tajuuta. See on jo alkujaaan jotenkiin niin älytööntä.

Vierailija
5/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että olet aineissa. Olivat aineet mitä tahansa. 

Sinänsä kysymyksenasettelu on kiinnostava. 

Vierailija
6/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alkukantaisia näkemyksiä. Meidän jälkeläisiä tulee elämään tällä pallolla vielä mahdollisesti tuhansia, satojatuhansia vuosia. Jossain vaiheessa heidän pitää etsiä uusi asuinpaikka koska meidän itsekkyys tekee tästä elinkelvottoman. Vaikka en itse ole näkemässä sitä eikä sillä ole mulle mitään merkitystä, niin toivoisin että evoluutio kehittää ihmisestä fiksumman ja paremman otuksen.

Vierailija
7/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai oikeastaan yhtään mitään järkeä. Minulla on kuitenkin kolme lasta ja toivoisin heidän elävän hyvän elämän. 

Ja toivon tätä kaikille ihmisille. Mikäli pitää ihmiskunnan eloonjäämistä yhdentekevänä, niin eipä sitten juuri ole argumentteja maapallon suojeluun. 

Tai ehkä joku ajattelee, että se ihan itseisarvona eläinten ja kasvillisuuden vuoksi on säilytettävä?

Lappsi onn argumeentti. See on ihaan perusteltavisssa.

Vierailija
8/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joss ihhmoseen tuliisi pääättää pelastaaisiiko jouukotuholta ihhmisett vai oman lapseensa niiin ihhmineen pelaastaiisi oman lapseemsa.

Vierailija
9/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä enää ole aiheellista suojella, koska mitään ei ole enää tehtävissä. Lopullinen tuho on nimittäin jo ihan oven takana, ainakin jos Guy McPhersonia uskoo:

Vierailija
10/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joss ihhmoseen tuliisi pääättää pelastaaisiiko jouukotuholta ihhmisett vai oman lapseensa niiin ihhmineen pelaastaiisi oman lapseemsa.

Homo homenus lupus.

Vierailija
11/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on meidän kaikkien yhteinen koti. Toista ei saada tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan