Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset mitä ajatuksia herättää karvaton mies jolla karvoja vain peniksen juurella ja kainaloissa. Muut amueet täysin karvattomia?

Vierailija
08.09.2018 |

Ja säärissä karvoja, peniksen juurella häpykarvoitus ja kainaloissa, mutta muuten karvaton. Ei karvoja rintakehällä eikä vatsassa.

Käsivarsissa vain ihan hentoa ja vaaleaa.

Mitä ajatuksia tämmöinen teissä herättää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami nami..

Vierailija
22/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaa voi mitään, että mussa herää pelkoa ja inhoa tuollaisiin massasta poikkeaviin kummajaisiin.

Mä haluan, että mies on karvanen, tumma ja isokokoinen

Naisen pitää olla karvaton (paitsi hiukset, silmäripset ja kulmakarvat), vaalea ja pieni. Kuvottaa "naiset" joilla on esim. itseäni karvaisemmat kädet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaa voi mitään, että mussa herää pelkoa ja inhoa tuollaisiin massasta poikkeaviin kummajaisiin.

Mitä helvettiä? Siis mies on massata poikkeava kummajainen jos ei ole karvainen tumma ja isokokoinen? Herää todellisuuteen. Miehiä on erinäköisi ja kokoisia niinkuin on naisiakin.

Vierailija
24/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykään luonnollisesti karvaisista miehistä, joten karvojen ajelu kyllä ehdoton ei.

Vierailija
25/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla karvaton (paitsi hiukset, silmäripset ja kulmakarvat), vaalea ja pieni. Kuvottaa "naiset" joilla on esim. itseäni karvaisemmat kädet

Eli ap:n mielestä naisen tulisi olla yhtä vähäkarvainen kuin pikkutyttö ja istellä saa olla kaikki karvat valtoimenaan rehoittaa. Tuollaiset "miehet" oksettavat,

Vierailija
26/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä rintakarvattomista pojista.Miehellä on rintakarvat tai  sitten se ei ole mies.