Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko gold digger?

Vierailija
08.09.2018 |

Gold digger haluaa vain rikkaan kummpanin vain siksi että tämä on rikas ja ajattelee voivansa hyötyä siitä. Heille raha on tärkeämpää kuin rakkaus tai parisuhde.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivutoiminen. Pääasia on kuitenkin rakkaus.

Vierailija
2/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole :D terv yx Minttu Sveisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on seppä syntyessään, mutta jokaisesta on onnenonkijaksi.

Vierailija
4/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan kuulu niihin, kaikki on erikoisalojen asiantuntijoita harvinaisilla aloilla missä raha virtaa.Tosin ulostotto-,rahahuoli- ja  työttömyysketjut on saanee eniten vastauksia.

Vierailija
5/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole,sillä  teemme yhdessä töitä varallisuutemme kasvattamiseksi. Puoli miljoonaa menee rikki seuraavana palkkapäivänä.

Vierailija
6/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi notkun jäähalleilla metsästämässä nuoria kiekkoilijoita joiden odotetaan varattavan korkealla numerolla NHL:ään.

Kukaan ei ole vielä tarttunut syöttiin mutta eihän se, että varataan ole vielä tae miljooniin.

Vierailija
7/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tämä on kovaa työtä. Harva tässä rikastuu.

-lapinhullu-

Vierailija
8/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen instatähti jolla vain sattuu olemaan hyvätuloinen aviomies

Vierailija
9/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet Ap täysin väärillä jäljillä. Eihän nyt kukaan mene naimisiin taloudellisten etujen takia. Eihän?

Vierailija
10/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan. Mielummin painan pitkää päivää töissä, lisäksi hoidan lapset ja kodin (=naisten työt). Maksan asuntolainaa 85 neliön kodistani seuraavat 30 vuotta (juuh, kyllä, Helsingissä asuminen on kallista). Olen kulahtanut ja väsynyt, koska elämä on raskasta. Aikaa saati rahaa itselle ei juuri jää. Rakkaus on tärkeintä juu, näin minulle opetettiin kotona. Kyllä välillä suorastaan v*tuttaa oma tyhmyyteni, että kelpuutin pienipalkkaisen duunarimiehen. Elämä kun olisi rikkaan vierellä niiiin paljon kevyempää ja kivempaa.

Vierailija
11/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joo.

Vierailija
12/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en, mutta nyt voisin olla, koska olen surkean köyhä syöpähoitojen jälkeen.

Kysyntä voi olla vähäistä tai olematonta, koska pidän nuoremmista miehistä. :D

N 53

Vierailija
13/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Kerrankin tällä sivustolla tulee ihan rehellisiäkin vastauksia. Hienoa!

Vierailija
14/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi vaan silloin nuorena kannattanut päivystää siellä kiekkokaukalolla. Fiksuja on nykynuoret.

T. 10

Vierailija
15/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, naiseni harmittelee vieläkin, ettei pokannut sitä Selännettä aikoinaan baaritiskiltä.

Vierailija
16/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siksi minulla on helppo elämä, voin keskittyä tekemään mukavia töitä sen sijaan, että pitäisi miettiä koko ajan rahaa. Kieltämättä sekin on kivaa, että lapsille voi hankkia mitä tahansa tarvitsematta miettiä rahaa.

Vierailija
17/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en. Olen nuorena antanut rukkaset jopa biljonäärille joka oli prinssi :)

Kultainen häkki -elämä kun ei vaan kiinnosta.

Vierailija
18/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni perheen mielestä olen. Todellisuudessa olen meistä huomattavasti kovatuloisempi, mutta se olisi kai vielä hirveämpi asia ja suorastaan henkinen kastraatio puolisolleni, tai jotain...

Vierailija
19/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mieheni on köyhä opiskelija. Olen hänen kanssaan koska hän on komea, kiltti, hyväsydäminen ja seksikäs. Hänellä on myös hyvä arvomaailma ja moraali. Rakastan ja kunnioitan häntä valtavasti. Ei ole parempaa miestä maailmassa! 

Vierailija
20/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Mieheni on köyhä opiskelija. Olen hänen kanssaan koska hän on komea, kiltti, hyväsydäminen ja seksikäs. Hänellä on myös hyvä arvomaailma ja moraali. Rakastan ja kunnioitan häntä valtavasti. Ei ole parempaa miestä maailmassa! 

Repesin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan