Oletko gold digger?
Gold digger haluaa vain rikkaan kummpanin vain siksi että tämä on rikas ja ajattelee voivansa hyötyä siitä. Heille raha on tärkeämpää kuin rakkaus tai parisuhde.
Kommentit (38)
En ole :D terv yx Minttu Sveisistä.
Harva on seppä syntyessään, mutta jokaisesta on onnenonkijaksi.
Ei täällä kukaan kuulu niihin, kaikki on erikoisalojen asiantuntijoita harvinaisilla aloilla missä raha virtaa.Tosin ulostotto-,rahahuoli- ja työttömyysketjut on saanee eniten vastauksia.
En ole,sillä teemme yhdessä töitä varallisuutemme kasvattamiseksi. Puoli miljoonaa menee rikki seuraavana palkkapäivänä.
Joka vuosi notkun jäähalleilla metsästämässä nuoria kiekkoilijoita joiden odotetaan varattavan korkealla numerolla NHL:ään.
Kukaan ei ole vielä tarttunut syöttiin mutta eihän se, että varataan ole vielä tae miljooniin.
Olen. Tämä on kovaa työtä. Harva tässä rikastuu.
-lapinhullu-
En. Olen instatähti jolla vain sattuu olemaan hyvätuloinen aviomies
Nyt olet Ap täysin väärillä jäljillä. Eihän nyt kukaan mene naimisiin taloudellisten etujen takia. Eihän?
En suinkaan. Mielummin painan pitkää päivää töissä, lisäksi hoidan lapset ja kodin (=naisten työt). Maksan asuntolainaa 85 neliön kodistani seuraavat 30 vuotta (juuh, kyllä, Helsingissä asuminen on kallista). Olen kulahtanut ja väsynyt, koska elämä on raskasta. Aikaa saati rahaa itselle ei juuri jää. Rakkaus on tärkeintä juu, näin minulle opetettiin kotona. Kyllä välillä suorastaan v*tuttaa oma tyhmyyteni, että kelpuutin pienipalkkaisen duunarimiehen. Elämä kun olisi rikkaan vierellä niiiin paljon kevyempää ja kivempaa.
Aiemmin en, mutta nyt voisin olla, koska olen surkean köyhä syöpähoitojen jälkeen.
Kysyntä voi olla vähäistä tai olematonta, koska pidän nuoremmista miehistä. :D
N 53
Ei voi olla totta! Kerrankin tällä sivustolla tulee ihan rehellisiäkin vastauksia. Hienoa!
Kyllä olisi vaan silloin nuorena kannattanut päivystää siellä kiekkokaukalolla. Fiksuja on nykynuoret.
T. 10
Heh, naiseni harmittelee vieläkin, ettei pokannut sitä Selännettä aikoinaan baaritiskiltä.
Olen. Siksi minulla on helppo elämä, voin keskittyä tekemään mukavia töitä sen sijaan, että pitäisi miettiä koko ajan rahaa. Kieltämättä sekin on kivaa, että lapsille voi hankkia mitä tahansa tarvitsematta miettiä rahaa.
Ilmeisesti en. Olen nuorena antanut rukkaset jopa biljonäärille joka oli prinssi :)
Kultainen häkki -elämä kun ei vaan kiinnosta.
Mieheni perheen mielestä olen. Todellisuudessa olen meistä huomattavasti kovatuloisempi, mutta se olisi kai vielä hirveämpi asia ja suorastaan henkinen kastraatio puolisolleni, tai jotain...
En ole. Mieheni on köyhä opiskelija. Olen hänen kanssaan koska hän on komea, kiltti, hyväsydäminen ja seksikäs. Hänellä on myös hyvä arvomaailma ja moraali. Rakastan ja kunnioitan häntä valtavasti. Ei ole parempaa miestä maailmassa!
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mieheni on köyhä opiskelija. Olen hänen kanssaan koska hän on komea, kiltti, hyväsydäminen ja seksikäs. Hänellä on myös hyvä arvomaailma ja moraali. Rakastan ja kunnioitan häntä valtavasti. Ei ole parempaa miestä maailmassa!
Repesin
Olen sivutoiminen. Pääasia on kuitenkin rakkaus.