Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada tekokynnet pysymään ilman kynsiliimaa??

08.09.2018 |

Joo siis ajattelin, että voisin tänään laittaa tekokynnet mutta huomasin että kynsiliima oli loppunut. Tietäisikö joku miten ne saisi pysymään? Pikaliimaa en kyllä ala laittamaan, kun olen kuullut että niitä ei sitten helposti pois saa. Haluaisin vielä että ne pysyisivät kohtuullisen kauan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naru tai kumilenkki sormen ympäri

Vierailija
2/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes mahdollista?

Vierailija
5/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta uutta liimaa?

Vierailija
6/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesari auttaa kaikkeen.

7/16 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä oo varaa (oon siis 13.v tyttö joka ei jaksa tehä kotitöitä et sais rahaa)

Vierailija
8/16 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!🤍Mä oon myös 13v ja mul on sama ongelma mut tiien muutaman jutun mitä tehä jos ei oo kynsiliimaa!(:Mä yritin ettii ja vihdoin löysin!Täs on vaan kolme vinkkii ja nää ei pysy niin kauan kun kynsiliima mut kyl nää jonki aikaa pysyy!1.Eka on se et käyttää kaks-puolis teippii ja toimii!!(:Ainaki mulla!

2.Läpinäkyvää kynsilakkaa tai mikä onkaan!lol

3.Tota samaa läpinäkyvää ja valkost normi liima ihan sama mitä mut ei puikko liimaa!!Ja tovon et täs on nyt jonki verra apuu!🤍🙏🏻

Vierailija
9/16 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää vaan omat kynnet siisteinä ja huoliteltuina. Ovat paljon kauniimmat kuin mitkään tekokynnet.

10/16 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ohjeella olen itse saanut tehtyä todella hyvät ja toimivat tekokynnet https://www.tekokynnet.fi/oppaat/muotoile-taydelliset-tekokynnet Kukin saa olla omaa mieltänsä tekokynsistä, mutta kyllä mä tykkään että on näyttävät kynnet, eli tekokynnet. :)

Vierailija
11/16 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä aina käyttänyt pikaliimaa eikä sekään tahdo kovin hyvin käytössä eli kitaran soitossa kestää. En liimaa sillä tekokynsiä vaan suunnilleen kynnen väristä raakasilkkiä. Kun liimaustuloksen siistii hienolla hiekkapaperilla ja laittaa vielä värittömän lakan päälle niin kestää taas vähän aikaa ja näyttää melkein kuin aidolta kynneltä.

Pikaliima liukenee jonkin verran kynsilakan poistoaineisiin ja asetoniin (joka on kynsille huono aine). Lisäksi on "debonderin" nimellä kulkevaa varsinaista pikaliiman poistoainetta, en tiedä mitä se sisältää.

Vierailija
12/16 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä liian nuori tälle palstalle. Toivottavasti sinulla on kriittistä lukutaitoa etkä muodosta mielipiteitäsi tämän palstan perusteella tai muun somen.

Vierailija
13/16 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitarra.

Vierailija
14/16 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän sinitarraa ja kaksoispuoliteippiä sekä maitoliimaa ne kaikki toimii:)

Vierailija
15/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen pikaliimaa tai tokmannin kakspuoleista teippi

Vierailija
16/16 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikeflek on hyvä. Varsinkin musta tarttuu napakasti.