Mies sanoi että tänä viikonloppuna hän aikoo...
harrastaa seksiä. Minä saan kuulemma valita harrastaako hän sitä minun kanssani vai jonkun toisen. Meillä on ollut ns. "kuivaa kautta" nyt noin 3kk ja harvakseltaan sitä ennenkin ainakin kahden vuoden ajan. Johtuu siis siitä että minä en ole halunnut. Mitähän tässä tekisi? Menenkö lahnana makaamaan vai annanko miehen etsiä muualta? Jotenkin vaan tuntuu että se ei jäisi tähän yhteen kertaan...
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän suhteenne tule kestämään, kun halut eivät lainkaan kohtaa. Eikös joku seksuaaliterapeutti via mikä olikaan, ole joskus sanonut, että suhteet eivät tule kestämään, jos on aivan erilaiset halut.
Mitähän minä sitten teen? Lapset ainakin menee isälleen, kun en minä jaksa niiden kanssa mitään tehdä enkä osaa edes ruokaa enää valmistaa. Kuka minulle laittaa ruoan sitten? Kuka käy kaupassa? Ei siitä tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella ystävyydellä, et näytä voivoan kovin hyvin. Hae itsellesi/teille hoitoa tai eroa. Katkeruus tuossa vaan kasvaa.
Tarvitsisin varmaan apua, mutta ei minulla ole voimia hakea sitä. Se pitäisi tulla kotiin, kun minä nukun.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on ero, molemmille
Molemmille? Kuka minusta sitten huolehtii?
Porvoossahan te asutte? Aika hyvä, mutta tuo viimeinen viestisi meni jo 'pikkuisen' yli.
Kysymys ap:lle : rakastatko miestäsi ? Minulla ei ainakaan olisi moiselle ukolle enää yhtään mitään annettavaa! Minusta on todella törkeää tuollaista laukoo omalle naiselleen. Ukko lentäis mun luota niinku leppä keihäs lehtoon! Kyllä niitä fiksujakin empaattisia miehiä löytyy, jotka osaavat vielä kunnioittaa ja arvostaa toisia ihmisiä, sellaiset, tosin harvinaiset, ovat todellisia aarteita!
jagex kirjoitti:
Itse en jaksaisi tuollaista akkaa. Oli sitten rahaa ja vaikka mitä paljon, todella ankeaa elää käytännössä pelkkinä ystävinä. Paitsi ystävien kesken on yleensä hauskempaa
Voi tätä suurta empatiaa. Heti haukkumassa vaikka et tiedä miksi seksiä ei ole ollut. Olet todella ankea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ap:lle : rakastatko miestäsi ? Minulla ei ainakaan olisi moiselle ukolle enää yhtään mitään annettavaa! Minusta on todella törkeää tuollaista laukoo omalle naiselleen. Ukko lentäis mun luota niinku leppä keihäs lehtoon! Kyllä niitä fiksujakin empaattisia miehiä löytyy, jotka osaavat vielä kunnioittaa ja arvostaa toisia ihmisiä, sellaiset, tosin harvinaiset, ovat todellisia aarteita!
En tiedä rakastanko, en oikeastaan tunne enää positiivisia tunteita mihinkään asiaan. Mutta olen miehestä riippuvainen.
Vanha akka kirjoitti:
Porvoossahan te asutte? Aika hyvä, mutta tuo viimeinen viestisi meni jo 'pikkuisen' yli.
Ei asuta, asutaan Etelä-Savossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan suoraan sanotaan AP niin olen miehen puolella. Seksi on luonnollinen tarve. Vaikka sinulla olisi halut vähissä, se ei tarkoita, että miehellä olisi.
Minusta mies heittää elämäänsä hukkaan sinun kanssasi. Sori, mutta olen tätä mieltä. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen " puolielämiseen".Mutta jos ei vaan jaksa? Kun ajatuskin lähinnä oksettaa. En halua myöskään että mies esimerkiksi suutelee tai halaa minua. Jos ottaa kainaloon sohvalla, niin mietin millä verukkeella voin lähteä tästä pois. Yleensä poistun nukkumaan.
Kyllä teidän suhde on taputeltu sitten päätökseen, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän molempia. Meillä on ollut samanlaista, miehen on vaan vaikea ymmärtää että voisi itse vaikuttaa asiaan vaikkapa heräämällä lapsen kanssa joskus öisin tai aamuisin. Niinä vkl kun oon saanut nukkua ja kotityöt jaetaan, on ihan eri tunnelma ja jaksaa ajatella seksiäkin.
Pikaiset suihkussa riittää meillä miehelle, itse tahtoisin toisenlaista.
Lässyn lässy. Nuo ovat pelkkiä tekosyitä. Sama meno jatkuu sittenkin kun lapset ovat aikuisia ja asuvat omillaan. Aina ollaan vain keksimässä tekosyitä miten naisen haluttomuus on miehen syytä.
Eiköhän ne sinut johonkin laitokseen ota jos et pysty itse huolehtimaan itsestäsi. Tässä nyt taitaa olla kyse ihan jostain muustakin kuin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne sinut johonkin laitokseen ota jos et pysty itse huolehtimaan itsestäsi. Tässä nyt taitaa olla kyse ihan jostain muustakin kuin seksistä.
Varmasti on, mutta akuutti ongelma on tämä seksi, hei nyt on se viikonloppu! Annanko tehdä temppunsa ja yritän vaikka nukkua samalla vai sanonko että etsii seksinsä muualta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on, mutta akuutti ongelma on tämä seksi, hei nyt on se viikonloppu! Annanko tehdä temppunsa ja yritän vaikka nukkua samalla vai sanonko että etsii seksinsä muualta?
Pistät mäkeen koko miehen. Ei auta tuo hänen käytöksensä mielenterveyteesi. Todennäköisesti vain pahentaa sitä mikä sinulla ikinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän molempia. Meillä on ollut samanlaista, miehen on vaan vaikea ymmärtää että voisi itse vaikuttaa asiaan vaikkapa heräämällä lapsen kanssa joskus öisin tai aamuisin. Niinä vkl kun oon saanut nukkua ja kotityöt jaetaan, on ihan eri tunnelma ja jaksaa ajatella seksiäkin.
Pikaiset suihkussa riittää meillä miehelle, itse tahtoisin toisenlaista.
Lässyn lässy. Nuo ovat pelkkiä tekosyitä. Sama meno jatkuu sittenkin kun lapset ovat aikuisia ja asuvat omillaan. Aina ollaan vain keksimässä tekosyitä miten naisen haluttomuus on miehen syytä.
Se voi tietysti olla totta. Olen itsekin miettinyt asiaa. En ole ollut haluton ennen lasta, kun sai vielä nukkua yli 5h heräilemättä. Nyt lähinnä ärsyttää kun saa lapsen nukkumaan ~1:00 yöllä ja miehen mielestä voisi valvoa vielä pari tuntia. Kuitenkin hän voi nukkua vaikka iltapäivään kun taas itse herään lapsen kanssa joka aamu. Vauva 6kk ja alkoi kiinteiden myötä siis heräillä aiemmin ja yölläkin. Mies siis loukkaantuu siitä, etten kertakaikkiaan pysty enempää tinkimään omista unistani. Toisaalta haluan seksiä mutten jaksa. Toivon kyllä ettei ole pysyvä olotila.
Syötkö e-pillereitä tms hormonia mitkä vie halut? Kuulostat masentuneelta.
Alaittajalla on masennus, joka pitää hoitaa.
Auttaisiko kun sanoisit miehelle, että vie minut lääkärille, en itse jaksa.
Kerro miehelle ja tietysti myös lääkärille rehellisesti, tuo, että olet väsynyt ja mikään ei kiinnosta, tarvitset apua.
Joskus on masennus niin syvä, että ihminen tarvitsee sairaalahoitoa jonkin aikaa.
Mies ei ymmärrä välttämättä ellet itse puhu tilanteestasi.
Tuo *uhkavaatimus* voi mieheltä olla herättelyä tilanteeseen.
Ymmärrän myös miestä, jos hän ei tiedä kuinka syvällä masennuksessa olet. Kokee, että tahallasi kieltäydyt seksistä.
Seksi on tärkeä osa suhteessa, yleensä sille joka sitä kaipaa.
Kokonaistilanne ei voi jatkua tuollaisena, menee vain pahemmaksi molempien kannalta.
Eli hakekaa apua!
Vierailija kirjoitti:
Alaittajalla on masennus, joka pitää hoitaa.
Auttaisiko kun sanoisit miehelle, että vie minut lääkärille, en itse jaksa.
Kerro miehelle ja tietysti myös lääkärille rehellisesti, tuo, että olet väsynyt ja mikään ei kiinnosta, tarvitset apua.
Joskus on masennus niin syvä, että ihminen tarvitsee sairaalahoitoa jonkin aikaa.
Mies ei ymmärrä välttämättä ellet itse puhu tilanteestasi.Tuo *uhkavaatimus* voi mieheltä olla herättelyä tilanteeseen.
Ymmärrän myös miestä, jos hän ei tiedä kuinka syvällä masennuksessa olet. Kokee, että tahallasi kieltäydyt seksistä.
Seksi on tärkeä osa suhteessa, yleensä sille joka sitä kaipaa.Kokonaistilanne ei voi jatkua tuollaisena, menee vain pahemmaksi molempien kannalta.
Eli hakekaa apua!
On mies tarjonnut vievänsä mut lääkäriin, mutta en ole halunnut mennä. Mies kävi äsken sanomassa että kohta mennään sänkyyn tai sitten hän lähteen "asioille". Ahdistaa, haluaisin vaan nukkua.
Olen juonut nyt drinkkejä että kestäisin paremmin seksin. Mies myös todennäköisesti ei tykkää kun haisen viinalle.
Kaikella ystävyydellä, et näytä voivoan kovin hyvin. Hae itsellesi/teille hoitoa tai eroa. Katkeruus tuossa vaan kasvaa.