Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että tänä viikonloppuna hän aikoo...

Vierailija
08.09.2018 |

harrastaa seksiä. Minä saan kuulemma valita harrastaako hän sitä minun kanssani vai jonkun toisen. Meillä on ollut ns. "kuivaa kautta" nyt noin 3kk ja harvakseltaan sitä ennenkin ainakin kahden vuoden ajan. Johtuu siis siitä että minä en ole halunnut. Mitähän tässä tekisi? Menenkö lahnana makaamaan vai annanko miehen etsiä muualta? Jotenkin vaan tuntuu että se ei jäisi tähän yhteen kertaan...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies innokkaamman löytää.

Vierailija
2/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua harrastaa seksiä?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Miksi imeessä olisit ihmisen kanssa joka esittää uhkavaatimuksia?

Vierailija
4/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinmiehen tulisi ottaa. Miksi olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka vaatimuksena on, ettette harrasta seksiä.

Seksi on normaali osa aikuisten välistä parisuhdetta. Yhtä tärkeää, kuin keskustelu.

Vierailija
5/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi tuollaista akkaa. Oli sitten rahaa ja vaikka mitä paljon, todella ankeaa elää käytännössä pelkkinä ystävinä. Paitsi ystävien kesken on yleensä hauskempaa

Vierailija
7/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harrastaa seksiä. Minä saan kuulemma valita harrastaako hän sitä minun kanssani vai jonkun toisen. Meillä on ollut ns. "kuivaa kautta" nyt noin 3kk ja harvakseltaan sitä ennenkin ainakin kahden vuoden ajan. Johtuu siis siitä että minä en ole halunnut. Mitähän tässä tekisi? Menenkö lahnana makaamaan vai annanko miehen etsiä muualta? Jotenkin vaan tuntuu että se ei jäisi tähän yhteen kertaan...

Kaksi vuotta hiljaista ja 3 kuukautta täysin seksitöntä!

Hattua nostan miehelle, että on kestänyt sinua näinkin kauan.

Vierailija
8/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua harrastaa seksiä?  

Olen vaan niin väsynyt koko ajan että seksi lähinnä inhottaa. En pysty tekemään sitä edes oman käden kautta.

Vierailija
9/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen ääni kirjoitti:

Kyllä mies innokkaamman löytää.

Juu, ja lehmät lentävät.

Vierailija
10/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annappa mennä. Ei teillä ole tulevaisuutta.

Vierailija
11/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jagex kirjoitti:

Itse en jaksaisi tuollaista akkaa. Oli sitten rahaa ja vaikka mitä paljon, todella ankeaa elää käytännössä pelkkinä ystävinä. Paitsi ystävien kesken on yleensä hauskempaa

Joo, en minä enää jaksa edes paljon nauraa. Mieheltäkin on huumori loppunut, kun minä kuulemma muistutan "hapankaalia". Käski mennä työterveyteen puhumaan, mutta en ole mennyt.

Vierailija
12/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan suoraan sanotaan AP niin olen miehen puolella. Seksi on luonnollinen tarve. Vaikka sinulla olisi halut vähissä, se ei tarkoita, että miehellä olisi.

Minusta mies heittää elämäänsä hukkaan sinun kanssasi. Sori, mutta olen tätä mieltä. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen " puolielämiseen".

Vierailija
13/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän molempia. Meillä on ollut samanlaista, miehen on vaan vaikea ymmärtää että voisi itse vaikuttaa asiaan vaikkapa heräämällä lapsen kanssa joskus öisin tai aamuisin. Niinä vkl kun oon saanut nukkua ja kotityöt jaetaan, on ihan eri tunnelma ja jaksaa ajatella seksiäkin.

Pikaiset suihkussa riittää meillä miehelle, itse tahtoisin toisenlaista.

Vierailija
14/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinmiehen tulisi ottaa. Miksi olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka vaatimuksena on, ettette harrasta seksiä.

Seksi on normaali osa aikuisten välistä parisuhdetta. Yhtä tärkeää, kuin keskustelu.

Normaalit ihmiset myös pystyvät elämään ilman seksiä. Eipä taida se apn mieskään kovin kuumottava olla? Kyllähän näissä asioissa molempien halut on huomioitava ja se oma käytös vaikuttaa myös toisen halukkuuteen. Uhkavaatimukset eivät taatusti paranna asiaa, vaan saavat eroprosessin käyntiin.

Vierailija
15/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän molempia. Meillä on ollut samanlaista, miehen on vaan vaikea ymmärtää että voisi itse vaikuttaa asiaan vaikkapa heräämällä lapsen kanssa joskus öisin tai aamuisin. Niinä vkl kun oon saanut nukkua ja kotityöt jaetaan, on ihan eri tunnelma ja jaksaa ajatella seksiäkin.

Pikaiset suihkussa riittää meillä miehelle, itse tahtoisin toisenlaista.

Meillä mies tekee suurimman osa kotitöistä, minä lähinnä vaan pyykkään ja joskus vien lapsia harrastuksiin. Muuten käyn vain töissä, syön ja nukun. En minä voi pyytää miestä tekemään enempää kun tekee töissäkin aika pitkää päivää.

Vierailija
16/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen palaveri teillä. Oliko sovittu, että palavereita pidetään vain tarvittaessa.

Vierailija
17/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä...jos mun mies yhtäkkiä alkaisi kieltäytyä seksistä mun kanssa...tai tekisi sitä vaan rutiininomaisesti ilman mitään intohimoa tai rakkautta...niin mulle tulisi sellainen olo, etten ole enää haluttava tai hellyyden arvoinen. Tuskin haluaisin jatkaa sellaisen miehen kanssa.

Kuulostaa siltä, että sun mies on jo pitempään tuntenut olonsa ei rakastetuksi ja halutuksi. Ei ihme, että sanoi sulle noin.

Sun täytyy miettiä, oletko valmis menettämään sen? Tuollaisessa mielentilassa se on avoin ihastumaan toiseen. Mäkin olisin.

Vierailija
18/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän suhteenne tule kestämään, kun halut eivät lainkaan kohtaa. Eikös joku seksuaaliterapeutti via mikä olikaan, ole joskus sanonut, että suhteet eivät tule kestämään, jos on aivan erilaiset halut.

Vierailija
19/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan suoraan sanotaan AP niin olen miehen puolella. Seksi on luonnollinen tarve. Vaikka sinulla olisi halut vähissä, se ei tarkoita, että miehellä olisi.

Minusta mies heittää elämäänsä hukkaan sinun kanssasi. Sori, mutta olen tätä mieltä. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen " puolielämiseen".

Mutta jos ei vaan jaksa? Kun ajatuskin lähinnä oksettaa. En halua myöskään että mies esimerkiksi suutelee tai halaa minua. Jos ottaa kainaloon sohvalla, niin mietin millä verukkeella voin lähteä tästä pois. Yleensä poistun nukkumaan.

Vierailija
20/58 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmoinen palaveri teillä. Oliko sovittu, että palavereita pidetään vain tarvittaessa.

En ole halunnut keskustella seksistä miehen kanssa, kun se inhottaa muutenkin.