Julkkiksia joiden kampaus kaipaisi päivitystä
Ainakin Timo Soinin tukka on pysynyt samana muutamia kymmeniä vuosia. Toisaalta miehen ollessa kyseessä voidaan antaa säälipisteet siitä että tukkaa vielä on.
Kommentit (212)
Michael Monroe johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Michael Monroe johonkin suuntaan.
Vaikka koneella siilinsi, kunhan aikuistuiso ensin ja alkaoso olemaan ihmisiksi.
Vappu pimiän hiukset kaipaisivat väriä
Ei minusta varsinkaan julkisuuden ihmisen tarvitse sellaista tavaramerkkikampausta vaihtaa, esim. tykkään Riitta Väisäsen hiuksista ja monella kuusikymppisellä tai nuoremmallakaan ei ole rahkeita samaan. Sitä paitsi vaikea kuvitella, millainen hiustyyli sopisi pukeutumistyyliin silloin.
Kamalimmat kampaukset ovat minulla monesti niillä, jotka vaihtavat tyyliä usein, mutta eivät oikein koskaan onnistu. Mieltymysasioitahan nämä ovat, mutta esim. Saarikon potta ei oikein minua puhuttele.
Se miehen näköinen, joka ei mennytkään naimisiin kesällä ? Nimi alkaa m mutten nyt muista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Se miehen näköinen, joka ei mennytkään naimisiin kesällä ? Nimi alkaa m mutten nyt muista sitä.
Joojoo, tiedän ketä tarkoitat!! Se on se jolta on jäänyt viiksetkin vahaamatta.
Krista Kiuru. Se hapsottava, pitkä polkka ei sovi sille. Väriäkin pitäisi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se Ranskan kirjeenvaihtaja, joku Petäjistö.
Petäistö
Dannylle voisi joku lähipiiristä suositella parturia, ihan järkyttävä hapsutukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta varsinkaan julkisuuden ihmisen tarvitse sellaista tavaramerkkikampausta vaihtaa, esim. tykkään Riitta Väisäsen hiuksista ja monella kuusikymppisellä tai nuoremmallakaan ei ole rahkeita samaan. Sitä paitsi vaikea kuvitella, millainen hiustyyli sopisi pukeutumistyyliin silloin.
Kamalimmat kampaukset ovat minulla monesti niillä, jotka vaihtavat tyyliä usein, mutta eivät oikein koskaan onnistu. Mieltymysasioitahan nämä ovat, mutta esim. Saarikon potta ei oikein minua puhuttele.
Riitta Väisänen voisi vähän lyhentää ja siistiä, se riittäisi
En ole julkkis, mutta oma tukka on kamala. Hetken se on hyvä kun tulen kampaajalta, mutta heti pesun jälkeen järisyttävä. Mitähän keksisi, että osaisin laittaa sen siistiksi.
Lisa rinna, ellen ja riitta väisänen.