Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Eveliina on esiintynyt ihan hyvin ja on muutenkin aivan ok mimmi. Silti, selvästi paras lauluääneltään on ihan heittämällä Anne Mattila. On muuten ulkonäköä ja ääntä samassa "paketissa" ihan kiitettävästi. Anne on makea mimmi ja tästä porukasta simply the best.
Totta turiset. Anne on ihan omassa kastissaan, jos lauluääntä arvostellaan. Vielä, jos siihen lisää sen, että Anne on todella kaunis, niin ykkössija on taattu. Kauniita ovat tietty Eve ja Ellinoorakin.
Tänä viikonloppuna Ruudusta voi katsoa ilmaiseksi Ruutu+:n sisältöä, ja ilman mainoksia. Tuli siis katsottua viimeinen jakso ennakkoon ja hyviä esityksiä taas luvassa. Vähän harmitti, ettei kuultu muiden kommentteja Tuuren esityksestä, koska oli leikattu suoraan Vain elämää Tunnariin ja ilmeisesti mainoksiin.
Pepellä nyt pyykkipoika nenässä?
Pepe ja Kertokaa se hänelle. Persoonallinen, oma tulkinta. Upeaa! Eikä ole kovin helppo laulettava.
Kertokaa se hänelle on yksi hienoimmista lauluista, jonka tiedän.
Nyt kyllä Tuure yllätti!
En ole pitänyt hänestä, mutta Elvis taittuu häneltä loistavan hyvin!
Kaikki lounaan esitykset oli onnistuneita. Annen tunnelmallinen Joni Mitchell -veto tummalla äänellään. Pepen voitokas kajautus näytteenä isojen biisien lauluharrastuksestaan. Tuuren vahva Elvis-tulkinta, joka äityi varsin riehakkaaksi loppua kohden. Huh huh :)
Parempi Tuuren jättää Elviksen laulut paremmille laulajille. Kaamea tulkinta.
Järkyttävää, miten joku kehtaa pilata Elviksen hienon kappaleen. Hirveää kuunneltavaa.
Kappas vaan, nythän tuo Evelina yllättää. Vetää ihan hyvin Rihannaa, vaikka muuten menee esitykset rimaa hipoen.
eve kylpytakissaan veti hyvin
Voi kun Ellis laulaisi Eppuja.
Eveliinalla on kyllä todella hyvä ääni, sanokoot mammat mitä tahansa
Kausi pakettiin: Tuure vetas suurimman osan biiseistä niinku ne olis sen omia..siis huonolla tavalla. Lisäks häiritsee se hattu päässä ruokapöydässä istuminen. Elvis meni ihan överiks.
Pepe on hiljainen, mutta yllättävän hauska. Loistava tulkitsija ja loppua kohden selvästi vapautui tossa porukassa.
Anneli on ihanan herttainen ja maanläheinen, ihan huippu ääni. Lisäks laittautunu kauniiks nätillä tavalla eikä yliampuvasti.
Pyhimys..no..naama happamana takki päällä ruokapöydässä. Hauskoja sanoituksia kehitti.
Lauri on avoin ja symppis, jäi oikein mukava kuva. Laulun nassali ei yllättäny muuta ku että on pahentunu. In My Life Pepen kanssa ihan huippu. Ihanasti osoitti kunnioituksensa Pepeä kohtaan.
Ellinoora on parempi laulaja ja esiintyjä ku olen tajunnu. Mahdollisuudet pitkään uraan musan parissa. Tyyli vähän yliampuva.
Evelina...ihan liikaa kaikkea..paitsi lauluääntä. Laulu tulee niin väkisin vääntämällä että teki pahaa kattoa. Kauheesti on ääntä muokattu viimeisissä jaksoissa. Ylimielisen oloinen ja niiiin epäaito kauheine kynsineen. En ymmärrä hänen suosiotaan.
Annen Both sides -veto oli hyvä. Biisi on loistava ja Annen versio todella hieno.
Sarpsukka kirjoitti:
Kausi pakettiin: Tuure vetas suurimman osan biiseistä niinku ne olis sen omia..siis huonolla tavalla. Lisäks häiritsee se hattu päässä ruokapöydässä istuminen. Elvis meni ihan överiks.
Pepe on hiljainen, mutta yllättävän hauska. Loistava tulkitsija ja loppua kohden selvästi vapautui tossa porukassa.
Anneli on ihanan herttainen ja maanläheinen, ihan huippu ääni. Lisäks laittautunu kauniiks nätillä tavalla eikä yliampuvasti.
Pyhimys..no..naama happamana takki päällä ruokapöydässä. Hauskoja sanoituksia kehitti.
Lauri on avoin ja symppis, jäi oikein mukava kuva. Laulun nassali ei yllättäny muuta ku että on pahentunu. In My Life Pepen kanssa ihan huippu. Ihanasti osoitti kunnioituksensa Pepeä kohtaan.
Ellinoora on parempi laulaja ja esiintyjä ku olen tajunnu. Mahdollisuudet pitkään uraan musan parissa. Tyyli vähän yliampuva.
Evelina...ihan liikaa kaikkea..paitsi lauluääntä. Laulu tulee niin väkisin vääntämällä että teki pahaa kattoa. Kauheesti on ääntä muokattu viimeisissä jaksoissa. Ylimielisen oloinen ja niiiin epäaito kauheine kynsineen. En ymmärrä hänen suosiotaan.
Olen oikeastaan kaikesta samaa mieltä. Ellinora on yllättänyt eniten. Hän on hyvin, hyvin lahjakas nuori nainen, paljon laaja-alaisempi kuin olin ymmärtänyt. Ja olin melkein unohtanut, miten valtavan kaunis ja upea ääni Anne Mattilalla on. Ja on hienoa, että ohjelma on nostanut Pepen taas "suuren yleisön" tietoisuuteen.
Evelina ja Ellinoora ovat molemmat erittäin hyviä laulajia, mutta tämä viimeinen jakso osoitti että molemmat tarvitsisivat paljon parempia ja laadukkaampia biisejä kuin mihin ovat tähän asti joutuneet tyytymään. Nuohan pystyy vetämään vaikka mitä!
Tuli mieleen Laurin soolobiisi Got You On My Mind. Ne jotka tykkää Laurin nenälaulannasta tässä heille mannaa :