Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää 2018

Vierailija
07.09.2018 |

Alkaa tänään Laurin päivällä.

Kommentit (1839)

Vierailija
381/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson Ellinooran jaksoa Ruudusta. Anne on kyllä tylsä vaikka ääni on hyvä, se on vain NIIN pelkästään tanssihumppakansan artisti. Eipä paljon pliisumpaa vetoa tuosta biisistä olisi saanut.

Mist biisist?

Carrie

Vierailija
382/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi tuota Lauria ja uusioperheen hehkutusta.Keski-ikäinen setämies sekaisin. Klassikko.

Tosi suloiselta vaikutti. :)

Sinä nyt projisoit tähän vain niitä omia pelkojasi siitä, että miehesi jättää sinut ja lähtee nuoremman mukaan. Käy puhumassa vaikka jollekin terapeutille.

Mulla on niin ruma mies, ettei sitä kukaan mukaansa pyydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän esitykset tuli sitte käännetyssä paremmuusjärjestyksessä

Vierailija
384/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellinoora luonnonlapsi osaa laulaa, mahtava veto! Tunnettakin oli, joka taas jäi uupumaan Mattilalta ja Eveliinalta.

Vierailija
385/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nykymuotia että nuoret naislaulajat narisee mikkiin?i

No jossain vaiheessahan se narina on opeteltava että vanhana pystyy narisemaan.

Vierailija
386/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson Ellinooran jaksoa Ruudusta. Anne on kyllä tylsä vaikka ääni on hyvä, se on vain NIIN pelkästään tanssihumppakansan artisti. Eipä paljon pliisumpaa vetoa tuosta biisistä olisi saanut.

Anne Mattila laulaa iskelmämusiikkia. Se on tunnetusti kuuluisa kokeellisuudesta ja pyrkimyksestä ravisuttaa musiikkimaailman luutuneita asenteita.

Hurjaa. Miten tuotantoyhtiö on edes uskaltanut ottaa Anne Mattilan kaltaisen hillittömän rajojen rikkojan mukaan ohjelmaan?

Vierailija
387/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.

Ja minua ei kiinnosta nuo iänikuiset runonlausujat, jotka esiintyvät laulajina. Kuka tahansa osaa tehdä ja esittää minkä tahansa kappaleen ainoastaan puhumalla sen läpi. 

Teeppä joutessasi pari kipaletta ja heitä tänne youtube-linkit?

Miksi tekisin? Luuletko, etten osaa kirjoittaa runoa ja sitten lukea sitä jonkin biitin tahtiin. Sellaista tuotosta en kuitenkaan koskaan kehtaisi esittää julkisesti. Eri asia, jos olisi hvä melodia ja lauluääni. 

Justhan sä kirjoitit, että kuka tahansa pystyisi siihen, mutta nyt et itse sitten pystykään.

Niin, tarkoitin ihan vain "biisin" tekemiseen pystymistä, en kehtaamista. 

Höpö höpö.

Mitä höpö höpö? Sinäkö et pystyisi lukemaan ääneen itse kirjoittamaasi runoa? 

Nää hiphopin dissaajat on kyllä aina niin huvittavia :D Se on taidemuoto joka vaatii lahjakkuutta, ja maailman parhaimmat on ihan älyttömiä. En kyllä oo Pyhimyksen tuotantoon tutustunu (muutenkin enemmän englannin- ja muunkielistä kuunnellu), mutta on se varmasti parempi kuin Cheek, suurin osa on (sori vaan Keekki-fanit, mutta hänen riimiensä taso saa minussa aikaan useimmiten myötähäpeää. Vain Elämässä oli ihan sympaattinen, poisti vihani tyyppiä mutta ei hänen musiikkiaan kohtaan.)

Haukut muita huvittaviksi kun dissaavat hiphoppia ja samalla toteat että Pyhimys on jo kuulematta parempi kuin Cheek. Nolo oot.

Kannattaa jo vihdoin päästä yli tuosta Cheek-angstista ja etsiä uusi kohde.

Ps. Cheek oli älyttömän taitava multiriimittelijä, sopii koittaa perässä.

😂😂😂 Tässä ei nyt ollu kyse minun lahjoistani, vaan räppäreiden ;) No, ihan sun mieliksesi kuuntelin yhen Pyhimyksen biisin ja kyllä, oikeassa olin. Eipä lähde Cheekiltä esim. tämäntasoista lainia kuin "Kun aika kiertää iänkaiken kaatunutta kasia" (eli infinity/loputtomuusmerkki). Tai yks Suomi-suosikkini Paperi-T: "Tyhjän asunnon eleganssi, avaintenluovutusvalssi". Neljällä sanalla jo maalattu elävä mielikuva johon moni voi samaistua, mutta harva osaa pukea sanoiksi tuolla tavalla. Taso on vaan niin eri, sori vaan että loukkaannuit :) Parhaimmilla tai kenestä ite tykkään on juurikin tuo sanansäilä niin hallussa, että se on ihan loistavaa ja koskettavaa runoutta, Keekki ei tähän yllä, hänen tasonsa vaan on lapsellisempi ja yksinkertaisempi. Ehkä siksi onkin niin suosittu kun on suuren yleisön helppo kertakuulemalla ymmärtää.

Et vissiin osaa lukea, sanoin jo että Vain Elämään takia pääsin Cheek-vihastani yli, ja siellä tuli ihan ok versioita. Hän voi olla vaikka maailman sympaattisin tyyppi (ja onkin mielestäni symppis), se vaan ei muuta hänen lahjakkuutensa tasoa piiruakaan ylemmäs :)

Vierailija
388/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko illallisella tarjolla viiniä kun alkoi jo vähän tulla juttua

Vierailija
389/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Turusen,Ville Valon, A.W. Yrjänän, Martti Syrjän, Paperi T.n ja Gwen Stefanin haluaisin nähdä ensi kaudella.

Vierailija
390/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi tuota Lauria ja uusioperheen hehkutusta.Keski-ikäinen setämies sekaisin. Klassikko.

Tosi suloiselta vaikutti. :)

Sinä nyt projisoit tähän vain niitä omia pelkojasi siitä, että miehesi jättää sinut ja lähtee nuoremman mukaan. Käy puhumassa vaikka jollekin terapeutille.

Mulla on niin ruma mies, ettei sitä kukaan mukaansa pyydä.

Itse kuitenkin huolit ja haluat luonasi pitää. :)

Selittelyä.

Käy puhumassa peloistasi. Moni mies lähtee, kun kyllästyy elämään epävarman kumppanin kanssa.

Vierailija
391/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan fiiliksissä, ihana aloitus uudelle Vain elämää-kaudelle! Olisin ehkä toivonut Laurin jakson olleen vähän myöhemmin, jos olisi avautunut hieman enemmän sitten kun jo tuntevat paremmin. Olisi varmaan ollut enemmän ammennettavaa omasta elämästään ja urastaan.

Toisaalta ihmiset ovat tulleet tietoisemmiksi yksityisyydestään ja haluavat ehkä vetää tarkemmat rajat siihen mistä puhuvat ja mistä eivät. (Varsinkin esim. viime kauden Terhi Kokkosen kohun jälkeen.)

Toisaalta luulen, että kun tunnelma tuosta hieman rentoutuu niin saamme kuulla vielä koskettavia tarinoita.

Edellisiltä kausilta varsinkin Mikael Gabrielin elämä kosketti ja ne on juuri niitä tän ohjelman parhaita anteja. Kun joku antaa itsestään pintaa syvemmältä.

Vierailija
392/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen paljastus seuraavasta jaksosta: Ellinoora on omassa jaksossaan todella suloinen ja aito ja antaa itsestään paljon ohjelmassa :)

Vierailija
393/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen paljastus seuraavasta jaksosta: Ellinoora on omassa jaksossaan todella suloinen ja aito ja antaa itsestään paljon ohjelmassa :)

Kivaa!! Mut voisko joku pliis kertoo ne Ellinooran päivän biisit?

Vierailija
394/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepe WOW! Mistä löytyisi kaksi muuta tenoria? Kiertue olisi valmis!

Vierailija
395/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No googlaa nahjus!

Vierailija
396/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on miljoona kertaa parempi kuin edellinen. Edellisellä kerralla tuntui olevan kaikki ”tyhjäpäät” paikalla jotka puhui vaan alapääjuttuja ja pierujuttuja.

Tän kauden keskustelut jo pelkästään tossa pöydän ääressä oli niin eri maailmasta. Paljon fiksumman olon sai näistä tän kauden tyypeistä.

Tällä kaudella tykkään kaikista esiintyjistä eikä kukaan ärsytä mua. Jos joku pakolla pitäs valita niin ehkä Evelina tai Tuure, mutta ei hekään paljoa mua ärsytä.

Ei tuu yhtään sellaista inhokkioloa ja myötähäpeäoloa kenestäkään kuten edellisellä kaudella tuli jostain Artusta joka ei keksinyt muuta juteltavaa kuin miten päin kinkun ja juuston pitää olla leivän päällä. 😳

Vierailija
397/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No googlaa nahjus!

Ei ne  sieltä löydy...

Vierailija
398/1839 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepe!!!! Miten hyviä versioita häneltä saadaan jatkossa kuulla jos jo ekassa jaksossa lauloi näin mielettömän hyvin:

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elamaa/2138564-pepe-willberg-in-my…

Vierailija
399/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pepe WOW! Mistä löytyisi kaksi muuta tenoria? Kiertue olisi valmis!

Pepe vieraili, ainoana solisti vierailijana, Jarkko Aholan synttärikonsertissa Tampere talossa vuosi sitten. Lauloivat duettona kaksi biisiä, vanhoja Pepen levyttämiä poprockklassikkoja. Se oli ihan mieletöntä, nuorempi ja vanhempi superääni, muttei kuitenkaan mitään imelää. 

Vierailija
400/1839 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan fiiliksissä, ihana aloitus uudelle Vain elämää-kaudelle! Olisin ehkä toivonut Laurin jakson olleen vähän myöhemmin, jos olisi avautunut hieman enemmän sitten kun jo tuntevat paremmin. Olisi varmaan ollut enemmän ammennettavaa omasta elämästään ja urastaan.

Toisaalta ihmiset ovat tulleet tietoisemmiksi yksityisyydestään ja haluavat ehkä vetää tarkemmat rajat siihen mistä puhuvat ja mistä eivät. (Varsinkin esim. viime kauden Terhi Kokkosen kohun jälkeen.)

Toisaalta luulen, että kun tunnelma tuosta hieman rentoutuu niin saamme kuulla vielä koskettavia tarinoita.

Edellisiltä kausilta varsinkin Mikael Gabrielin elämä kosketti ja ne on juuri niitä tän ohjelman parhaita anteja. Kun joku antaa itsestään pintaa syvemmältä.

Joo muakin kosketti kun se kirjoitti joka lauluun ne omat samanlaiset sanat ja itki miten juuri tää biisi kosketti häntä syvemmältä kuin mikään muu ikinä ja sopii just hyvin hänen omaan tarinaan. Ja siitä tarinasta suurin osa on ihan täyttä valetta :D