Kattelin Martinan Stefun instakuvat läpi ja mun tulee hänestä ihan mieleen Michael Buble.
Siis ei sliipattuna missään levynkannessa vaan siviilissä tai haastatteluissa. En voi käsittää miksi noi Martina ja Stefan eivät voi elää ihmisiksi kun aina viime kädessä roikkuvat toisissaan kun hukkuvat. Nuoremman tytön olemus jotenkin huokuu sitä että on hemmoteltu pikku rinsessa. Enkä sano sitä pahalla nätti tyttö ja selvästi isänsä silmäterä niin sen kuuluu ollakkin<3
Kommentit (8)
Mä olen kanssa katellut Isbeä että aivan varmasti perinyt vanhempiensa "tempperamentin". Sen näkönen tyttö että pitää kyllä puolensa jos tarve vaatii👍
Hyvinhän ne vetää pyörillä tuolla maastossa! Ite olisin rypenyt varmaan ekaan kiveen.
Ok. Elikä hän pitää Martinaa familynä❤ Rupeais käyttäytymään sen mukaan!
Olisi kyllä ihana tuollainen liikunnallinen elämysreissu lappiin. Tosin en kyllä pyöräilisi millekkään vuorelle.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä?
Instagram?
Komeampi toi Stefu kun olen kuvitellut. Siis rahamieheksi vieläpä hauskannäkönen ja Martinan rinnalla miehen mittanenkin. Jos toi Martina nyt vielä sais sen huijattua naimisiin niin olisivat ihan komea pari!