Mitäpä teidän perjantai-iltaan?
Tylsää. Jos avais viinipullon ja kattois telkkaria. Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!
Kommentit (27)
Tunnin kävin juoksemassa ja poljin kuntopyörää 45 min. lisäksi. Salilla tein yläkroppatreenin. Söin Antti Rinteen pekonipastaa 200g ja salaattia, nyt juon lasin kuivaa Rieslingiä ja odotan että Vain elämää alkaa. Tyypillinen perjantai.
Mehevä riita siitä että tapasin nyt Köpiksessä sattumalta asiakkaan ja hänen vaimonsa. Asiakas kysyi josko mentäisiin yhdessä illalliselle. Nyt on sitten ruinattu ja tapeltu lupaa esimieheltä, että laitan laskun tottakai firmalle. Ei kuulemma käy, kun vapaa-ajan matka. Mutta hän ei taas tajua, että tässä on pahimmillaan asiakkuus katkolla. Kiva juttu. Tunnin päästä on treffit ja EN todellakaan maksa itse, mutta uskon asiakkaan olettavan mun maksavan viulut.
Juon kaljaa. Pistän patjan taas lattialle sohvan ja vessan väliin että jos ei jaksa lepäämättä kävellä.
Join äsken tee kupin ja nyt tuijotan ruutua AV:lla. Kohta iltalääke ja nukkumaanmenoaika.
Vierailija kirjoitti:
Mehevä riita siitä että tapasin nyt Köpiksessä sattumalta asiakkaan ja hänen vaimonsa. Asiakas kysyi josko mentäisiin yhdessä illalliselle. Nyt on sitten ruinattu ja tapeltu lupaa esimieheltä, että laitan laskun tottakai firmalle. Ei kuulemma käy, kun vapaa-ajan matka. Mutta hän ei taas tajua, että tässä on pahimmillaan asiakkuus katkolla. Kiva juttu. Tunnin päästä on treffit ja EN todellakaan maksa itse, mutta uskon asiakkaan olettavan mun maksavan viulut.
Se maksaa joka kysyy eli asiakas tarjoo. No worries.
Miehen kanssa juodaan viinaa ja lonkeroa.
Suutelen oluttölkin kylmää metallia😫
Istun pimeässä ja nautin säästösyistä (shampoon hinta) kaljuksi ajetusta päästäni.
T: sìnkkumìes
Vierailija kirjoitti:
Istun pimeässä ja nautin säästösyistä (shampoon hinta) kaljuksi ajetusta päästäni.
T: sìnkkumìes
Kalju on seksikäs. Miksi istut pimeässä?
Makaan sohvalla puhelimen kanssa, lapset katsoo vieressä Netflixiä. Mies työkaverien kanssa baarissa. Yksi lapsi on vielä kaverilla, puol ysiltä pitää soittaa se kotiin. Pyykkikone jauhaa, välillä pitää niitä ripustella.
Me syötiin just rapuja miehen ja pojan kanssa. Nyt some-tauko, kohta vois ottaa lisää välikäsiä.
Tulin just kotiin ja juon kokista ja syön suolapähkinöitä perjantaiherkkuna. Olen kotona illan ja mietin sitä että vaatekaappi pitäis siivota (sama juttu noin puoli vuotta).
Odotan jotain yhteentoista vievää. Iiiiiiiiiiiiiiii...😲
Possea ja dippivihanneksia.
Tän jälkeen paljuun ja skumppaa.
Huomenna töitä vasta 22-06.
Töiden jälkeen kävin kukkasipuliostoksilla ja hullaannuin siellä valikoimista.
Kotiin päästyäni söin leipää ja otin yhden lonkeron mukaan puutarhaan. Istuskelin paviljongissa ja nautin harvinaisen lämpimästä syyssäästä. Ajattelin poimia omenat mutten jaksanut rankan työpäivän jälkeen. Ehtii sitä huomennakin...
Mieheni ilmoitti ettei tulekaan vielä tänään työreissulta kotiin ja tulin surulliseksi. Aloin maalata ikkunoita, join toisen lonkeron ja värjäsin hiuksenikin. Nyt maalatut ikkunat kuivuvat ja kuuntelen sohvalla iskelmää ja laulan välillä mukana miestäni ikävöiden ja huomisesta haaveillen. Katselin myös Aasian reissumme valokuvia ja aloin haaveilla irtiotosta töistä ja pitkästä reisssta kaukomaille.
Nyt mietin siirrynkö sohvalta puutarhaan istumaan lämpimästä iltahämärästä tunnelmoimaan. Kolmas lonkero avattu. ☺
Kivaa iltaa kaikille.
Mies tivasi, että hakeeko oluet saunaan. Ärsyttää. En edes tiedä miksi. Kai kuukautiset alkamassa. Karjasin, et hae saatana.
Pennut komennetaan kohta sisälle.
Söin suklaajäätelöä ja sovitin huomiset vaatteet. Kokeilin kampauksia. Pitäis mennä ajoissa nukkumaan, koska huomenna rasittava mutta äärimmäisen kiva päivä tulossa. En kuitenkaan nukahda vaan roikun netissä. Kuvittelen huomista <3 Ainiin ja kynnet pitää lakata.
Ajantappamista tämä lähinnä on. Kaikki lihakset on kipeinä niin ei voi harrastaa liikuntaa ja sosiaalista elämää en omista joten tässä koneella vaan päämäärätöntä surfailua..