Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos korealainen kauneudenhoito on niin toimivaa, niin miksi korealaiset naiset meikkaavat näin?

Vierailija
07.09.2018 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ironista, kun perusmammelit eivät edes erota aasialaisia toisistaan :D Suurin osa heistä oli kylläkin Kiinalaisia, pikainen googletus kaikenlisäksi vahvisti tämän. Kyseessä on sitäpaitsi juurikin Kiinalainen trendi (tuo nose wax), vaikka tottakai sitä käytetään paljon muuallakin.

No hitto miten on ironista, ettei erota aasialaisia toisistaan..

Vierailija
42/47 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuollaisia ilmestyksiä nähnyt Soulissa käydessäni. Niillähän on trendinä siellä tosi luonnollinen lookki. Ja omasta puolestani voin sanoa, että aloitettuani reilu vuosi sitten hoitamaan ihoani korealaisittain, olen voinut jättää paksumman meikkipuuterin/meikkivoiteen käytön kokonaan pois ja tilalle on tullut ohuet bb/cc-voiteet eikä nekään välttämättä koko kasvoille levitettynä. Iho on niin paljon paremman värinen ja siloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trendi muiden joukossa.

Yksi tyhmimmistä ja rumimmista trendeistä Koreassa on/oli "hangover-meikki" missä siis meikataan niin että näyttäisi olevansa humalassa.

Ei vaan krapulaisen näköiseksihän siinä itseään yritettiin tehdä. Yksi selitys meikkityylille oli kuulemma se, että miehet haluaisi pitää huolta vähän sairaan ja huonovointisen näköisistä naisista :D

Ihan sairasta :S

Vierailija
44/47 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v***a mä just katsoin?

Vierailija
45/47 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tuollaisia ilmestyksiä nähnyt Soulissa käydessäni. Niillähän on trendinä siellä tosi luonnollinen lookki. Ja omasta puolestani voin sanoa, että aloitettuani reilu vuosi sitten hoitamaan ihoani korealaisittain, olen voinut jättää paksumman meikkipuuterin/meikkivoiteen käytön kokonaan pois ja tilalle on tullut ohuet bb/cc-voiteet eikä nekään välttämättä koko kasvoille levitettynä. Iho on niin paljon paremman värinen ja siloinen.

Mä en ole ikinä meikannutkaan paksusti. Olen aina pystynyt menemään joko ilman meikkiä tai vain pienellä ehostuksella. Jos ei paljon meikkaa, syö suht terveellisesti ja puhdistaa kasvot, niin ei siihen mitään erityisiä korealaisia kikkakolmosia tarvita, että iho pysyy kunnossa. Tietenkin ihosairaudet poislukien.

Vierailija
46/47 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä meikannutkaan paksusti. Olen aina pystynyt menemään joko ilman meikkiä tai vain pienellä ehostuksella. Jos ei paljon meikkaa, syö suht terveellisesti ja puhdistaa kasvot, niin ei siihen mitään erityisiä korealaisia kikkakolmosia tarvita, että iho pysyy kunnossa. Tietenkin ihosairaudet poislukien.

No pointsit sulle. Mulla ei pysynyt iho kunnossa ennen kuin aloin tosissani paneutumaan sen hoitoon.

Vierailija
47/47 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pointsit sulle. Mulla ei pysynyt iho kunnossa ennen kuin aloin tosissani paneutumaan sen hoitoon.

Tai olet käyttänyt liikaa meikkiä. Ennen meikit olivat vielä niin törkeää tököttiä, että varmasti tukki ihohuokoset. Pointti on se, että tuskin se tietty puhdistusoperaatio niin isoa eroa tekee. Varsinkin kun se on kehitetty toisenlaisiin tarpeisiin. Koreassa on eri ilmasto ja eri saasteet kuin meillä. Pohjoismainen iho on myös tunnetusti herkkä, joten täällä kehitetyt tuotteet huomioivat juuri tämäntyyppisen ihon tarpeet. Tuntuu siis siltä, ettet vain yksinkertaisesti ole hoitanut ihoasi ja olet käyttänyt liikaa meikkiä. Totta kai lopputulos on silloin huono. Se, että jokin tietty trendijuttu tehosikin ei poista sitä, että normaali ihosta huolehtiminen ja oikeiden tuotteiden löytäminen olisi toiminut ihan samalla tavalla. Ilman, että tarvitsee tilata jotain merten ja mantujen takaa etanavoiteita sun muita kymmeniä eri purnukoita ja harsorättejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi