Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos korealainen kauneudenhoito on niin toimivaa, niin miksi korealaiset naiset meikkaavat näin?

Vierailija
07.09.2018 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kauneudenhoito ei korvaa jos sulla on ilman meikkiä ruma naama rakenteellisesti. Kaikki ei halua leikellä. Lisäksi ne jotka noin meikkaa on marginaalinen ilmiö. Ei joku yleinen tapa.

Vierailija
2/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teepä itelles tollane derma wax nenä Lumenella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia varmaan korealainen puhdistusoperaatio on niin työläs ja monivaiheinen, jos kerran meikkikin on noin raskas. 

Vierailija
4/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä minkä takia tuota maailman pinnallisinta maata piti ruveta apinoimaan täällä 😕

Vierailija
5/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttävät ihon teipeillä uuteen uskoon??? Eikö nuo jää näkyviin? Pakko sitten pitää aina hiuksia edessä, vai?

Vierailija
6/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koreassa kaikki on leikeltyjä.

Vierailija
7/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä tuo on?!

Vierailija
8/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi repii nenästä ja leuasta?

Vierailija
9/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota nenään laitettavaa ylimääräistä tavaraa.

Vierailija
10/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä minkä takia tuota maailman pinnallisinta maata piti ruveta apinoimaan täällä 😕

Rahan takia. Se korealainen puhdistusoperaatio on monine vaiheineen ihan sairaan tuottoisa trendi kauneusalan yrityksille. Kuinka paljon uusia tuotteita ihmiset nyt tilaavatkaan. 

Vierailija
11/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä noi vetää irti nenästä ja leukapielistä? Jotain teippiä, proteeseja vai mitä? Niin nopeaa etten saa selvää.

Vierailija
12/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät kertakäyttönenän ja käyttävät teippiä löysän ihon kiristämiseen.

Vierailija
13/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noilla tytöillä ihan hyvännäköinen iho, mutta kasvojen piirteitä on muokattu maskeeraamalla. Ei tuo nyt kovin paljoa eroa näistä länsimaalaisista ”glamour-lookeista”, eli ylikorostetusta contouringista, turbohuulista, jättikulmakarvoista ja tekoripsistä.

Vierailija
14/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoressa ollaan todella pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä, ei tietty kaikki, mutta kauneusleikkaukset ei ole siellä mikään ihme. Ne joille tehty kauneusleikkaus niin on melko helppo tunnistaa. Osa myöntää sen, osa ei vaikka kaikki huomaisi että on leikelty.

Vierailija
15/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinastahan tuo meikki-ilmiö on alunperin lähtenyt, se on vaan tollanen tän hetken hassuttelutrendi. Suurin osa meikkaa hyvin kevyesti ja tavoitteena on mahdollisimman kuulas iho ja nuorekas ilme. Aivan todella marginaalista tuollainen arkimeikki, ei tuollaista näe kuin kerran kuussa Soulin ihmisvilinässä.

Pelkkä hauska trendi. Ei sen kummempaa :)

Asun siis itse pääosin Soulissa, loma-ajat Suomessa :)

Vierailija
16/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoressa ollaan todella pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä, ei tietty kaikki, mutta kauneusleikkaukset ei ole siellä mikään ihme. Ne joille tehty kauneusleikkaus niin on melko helppo tunnistaa. Osa myöntää sen, osa ei vaikka kaikki huomaisi että on leikelty.

Koreassa on ihan tavallista että vanhemmat maksavat tytölle kauneusleikkaukset kun tulee teini-ikään (esim. 17-18 v, koulun mukaan). Surullista.

Vierailija
17/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo hei, siis etkö sä olet tänään jaksanut edes teipata tuota naamaasi, ootsä kipee tai masentunut? Voisit vähä miettiä muitakin ihmisiä, kulkea nyt naama teippaamattomana pitkin kylää.

Vierailija
18/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekevät kertakäyttönenän ja käyttävät teippiä löysän ihon kiristämiseen.

No jopas. Itse oon tällainen keski-ikäinen hippihenkinen luonnonlapsi joka ei osaa edes ripsiä taivuttaa, joten olen ihan ihmeissäni :D Olen kyllä nähnyt kuvia tuon näköisistä naisista, mutta luullut että ulkonäkö on saatu aikaan photoshopilla tms. kuvanmuokkauksella. En siis tuomitse, jokainen saa näyttää siltä miltä haluaa, en vaan tajunnut että tuollaisia konsteja on käytössä muuten kuin elokuvissa.

Vierailija
19/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia varmaan korealainen puhdistusoperaatio on niin työläs ja monivaiheinen, jos kerran meikkikin on noin raskas. 

Itseasiassa ei. Suurin osa korealaisista tykkää hyvin luonnollisesta ja hehkuvasta, keveästä pohjameikistä, johon lisätään vähän poskipunaa ja ripsiväriä, sekä ehkä huulikiilto. Koreassa on vaan niin saasteinen kaupunki-ilma, että iho menee herkästi sen takia tukkoon, jos sitä ei puhdista kunnolla. Tästä esim. Karkkipäivä-blogin pitäjällä ihan omakohtaista kokemusta; https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/viimeistaan-ymmarran-kaksoispuhdist…

Vierailija
20/47 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäeettistä tukea tuollaista maata, jossa ulkonäköpaineet ovat niin valtavat, että jopa puolet naisita kokee, että on pakko leikellä itseään. Nyhdetään kaikki rahat, mitä irti saadaan niin kauneusoperaatioiden kuin meikkien muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi