Miehet! Kuinka usein naiset pyytävät numeroanne kaupungilla?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko usein?
Joo!
Ei ikinä, mutta asiakkaana annoin puh.nroni todella herkullisen näköiselle naiselle imatralla, vastaus viestinä tuli, viisuminne on noudettavissa silloin ja silloin.
Kuten jo todettiin, älä naurata, miehenä joudut itse tekemään aloitteen tai saat vemputtaa pimeässä lopun elämääsi.
Jos tää on taas joku katkera ulisijamies, joka kuvittelee että naisille tuo on ihan arkipäivää, niin ei ole koskaan pyydetty minultakaan. Olen ihan kivan näköinen hoikka 28v nainen. Ei suomessa juuri tehdä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo todettiin, älä naurata, miehenä joudut itse tekemään aloitteen tai saat vemputtaa pimeässä lopun elämääsi.
Tämä.
Ellei ole täydellinen ulkonäkö miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää on taas joku katkera ulisijamies, joka kuvittelee että naisille tuo on ihan arkipäivää, niin ei ole koskaan pyydetty minultakaan. Olen ihan kivan näköinen hoikka 28v nainen. Ei suomessa juuri tehdä tuollaista.
:(
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei kai kukaan edes niin hullu olisi, että kenellekkään tuntemattomalle numeronsa antaa?
Niin, siksi ei kysytä naisilta, koska ne ei kuitenkaan anna. Miehet taas antaisivat, mutta naiset ei kysy.
Viimeksi toissakesänä, kun nainen myi mulle puhelinliittymän