Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies jätti viestillä
07.09.2018 |
Totesi vaan minulle että tämä oli nyt tässä ja lopuksi ilmeisesti myös esti minut. Tunnettiin melkein kaksi vuosikymmentä, suhteessa olimme kolme vuotta. Ahdistaa ja itkettää todella paljon :( Avauduin ystävälleni tilanteesta, hänen kommenttinsa oli että "no sentään ette olleet naimisissa". Tuntuu että hajoan.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voimia. Mun mies löi mua eilen. Sen jälkeen soittanut ja lähettänyt viestiä koko ajan, haluaa puhua vaikka lähdin tilanteesta sanoen että suhde on ohi. Koko ajan olen hilkulla vastata, toivon jostain voimaa olla vastaamatta.