Mies jätti viestillä
Totesi vaan minulle että tämä oli nyt tässä ja lopuksi ilmeisesti myös esti minut. Tunnettiin melkein kaksi vuosikymmentä, suhteessa olimme kolme vuotta. Ahdistaa ja itkettää todella paljon :( Avauduin ystävälleni tilanteesta, hänen kommenttinsa oli että "no sentään ette olleet naimisissa". Tuntuu että hajoan.
Kommentit (41)
Onko tän vellihousun nimi kenties Olli?
Kauheeta! Minutkin jätettiin tekstiviestillä keskustelu meni suurinpiirtein näin
Minä:tuutko tänään vai huomenna?
Mies:en tule
Minä:miksi?
Mies:ei kinosta enää(huomio vielä tuo kinosta)
Tämän jälkeen ei kuulunut mitään ikinä, aikojen päästä selvisi, että ex mies oli vastannut hänen puheluunsa kun oli lapsia katsomassa ja olin jättänyt puhelimeni kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jätit kertomatta. ?
Yleensä on joku syy ja seuraus.
Ole nyt ihan rehellinen jos pystyt ?
Vinkki narisijalle: kirjoitamme suomea.
Ohje seuraavaa herjausviestiäsi varten:
Mitä jätit kertomatta? (ei KOSKAAN pistettä, välilyöntiä JA kysymysmerkkiä)
Yleensä on jokin syy ja seuraus.
Ole nyt ihan rehellinen, jos pystyt? (lisää pilkku, ei KOSKAAN välilyöntiä)
ohis, ystävällisesti (toki)
Aloittajalle: olen pahoillani.
Mitali on jo postissa :)
Piste puuttuu. :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan pää pystyyn! Kiitä Luojaasi, että pääsit eroon noin raukkamaisesta tyypistä!
Ero ei ole maailmanloppu, katsele rauhassa ympärillesi ja löydät varmasti monta kiitollisuuden aihetta.
Mistä sinä voit tietää, ettei ap ole vaikka väkivaltainen? Mitä jos hän saattaa käydä kimppuun tai hajoittaa omaisuutta, kun toinen koittaa laittaa poikki? Mitä jos hän on sitä tyyppiä, joka alkaa uhkailla itsarilla kiristääkseen toisen jäämään?
Sinähän et voi tietää mitään näistä. Voi olla, että tämä on ainoa tapa millä hänen kanssaan voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu noin kauan ja aloituksesta päätellen ette asuneet yhdessä. Eli piti suhdetta kunnes löysi kumppanin.
Mitä sitten vaikka emme asuneet yhdessä ja ollaan tunnettu pitkään? Kyllä me ihan suhteessa oltiin viimeiset kolme vuotta. Ja jos löytyi uusi puoliso niin sen olisi voinut ihan kasvotusten sanoa tai edes soittaa. Eniten ehkä harmittaa se, että tässä meni nyt myös parin vuosikymmenen ystävyys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jätit kertomatta. ?
Yleensä on joku syy ja seuraus.
Ole nyt ihan rehellinen jos pystyt ?
Vinkki narisijalle: kirjoitamme suomea.
Ohje seuraavaa herjausviestiäsi varten:
Mitä jätit kertomatta? (ei KOSKAAN pistettä, välilyöntiä JA kysymysmerkkiä)
Yleensä on jokin syy ja seuraus.
Ole nyt ihan rehellinen, jos pystyt? (lisää pilkku, ei KOSKAAN välilyöntiä)
ohis, ystävällisesti (toki)
Aloittajalle: olen pahoillani.
Piste puuttuu. :)
Itse olisin laittanut huutomerkin. :) Oli tuo sen verran painokasta v****ilua tuollaiseen huonosti piilotettuun itsekorostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan pää pystyyn! Kiitä Luojaasi, että pääsit eroon noin raukkamaisesta tyypistä!
Ero ei ole maailmanloppu, katsele rauhassa ympärillesi ja löydät varmasti monta kiitollisuuden aihetta.Mistä sinä voit tietää, ettei ap ole vaikka väkivaltainen? Mitä jos hän saattaa käydä kimppuun tai hajoittaa omaisuutta, kun toinen koittaa laittaa poikki? Mitä jos hän on sitä tyyppiä, joka alkaa uhkailla itsarilla kiristääkseen toisen jäämään?
Sinähän et voi tietää mitään näistä. Voi olla, että tämä on ainoa tapa millä hänen kanssaan voi toimia.
En ole väkivaltainen tai muutenkaan mielenvikainen, jollain taas vähän mielikuvitus laukkaa. Hieman shokissa olen edelleen, mutta kyllä tämä tästä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu noin kauan ja aloituksesta päätellen ette asuneet yhdessä. Eli piti suhdetta kunnes löysi kumppanin.
Mitä sitten vaikka emme asuneet yhdessä ja ollaan tunnettu pitkään? Kyllä me ihan suhteessa oltiin viimeiset kolme vuotta. Ja jos löytyi uusi puoliso niin sen olisi voinut ihan kasvotusten sanoa tai edes soittaa. Eniten ehkä harmittaa se, että tässä meni nyt myös parin vuosikymmenen ystävyys.
ap
Ystävien kanssa ei kannata alkaa säätämään mitään parisuhde kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä tähän johti? Jos tuli puskista, veikkaan toista naista.
Vaikea sanoa kun ei suostunut keskustelemaan. Itsekin veikkaan toista naista.
ap
Itse veikkaan toista miestä. Oliko innokas ja halukas sängyssä? Saattoi olla homo joka ei uskaltanut tulla kaapista ja nyt löysi miehen jonka kelkkaan lähti.
On todella raukkamaista jättää tekstiviestillä. Kyllä sen verran pitää olla selkärankaa, että sanoo asian kasvokkain. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
On todella raukkamaista jättää tekstiviestillä. Kyllä sen verran pitää olla selkärankaa, että sanoo asian kasvokkain. Ansaitset parempaa.
Kiitos :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin. Harvemmin tuo toimii. Luonnollisesti suhde kun pitkään jatkuu menee eteenpäin tai loppuu.
Mies ei ilmeisesti pitänyt tarpeeksi vakavana edes kasvotusten kertoa. Mänttiä silti.
No olipas kakkiainen. :<
Toisaalta silleen kiva, että et tuhlannut enempää arvokasta aikaas ja et se olis jättänyt sut tekstarilla vasta joskus 30 vuoden päästä.
Ei tähän nyt oikein voi mitään lohduttavaa sanoo, muuta kun että tsemppiä ja kyllä se siitä! Ihminen joka jättää viestillä on raukkis, menkööt menojaan, parempiakin löytyy. <:
Mun mies jätti kävelemällä ovesta pihalle ja jätti avaimet eteisen pöydälle 25 vuoden ja kolmen lapsen jälkeen. Ei edes vastannut tekstareihin tai puheluihin kun olisin kysynyt mistä kyse:( Tällaisestä ei pääse kauhean helposti yli.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies jätti kävelemällä ovesta pihalle ja jätti avaimet eteisen pöydälle 25 vuoden ja kolmen lapsen jälkeen. Ei edes vastannut tekstareihin tai puheluihin kun olisin kysynyt mistä kyse:( Tällaisestä ei pääse kauhean helposti yli.
Aivan kauhea tilanne :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa minä olisin tehnyt katoamisilmoituksen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä tähän johti? Jos tuli puskista, veikkaan toista naista.
Vaikea sanoa kun ei suostunut keskustelemaan. Itsekin veikkaan toista naista.
ap
Itse veikkaan toista miestä. Oliko innokas ja halukas sängyssä? Saattoi olla homo joka ei uskaltanut tulla kaapista ja nyt löysi miehen jonka kelkkaan lähti.
Veikkaan kans et homo oli. Varsinkin jos on ollut haluton ja innoton sängyssä. On ollu kaapissa eikä uskaltanu aiemmin mut nyt uskals tulla ulos.
Todella raukkamaisia miehiä!
Voimia ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäköhän ennen viestiä oli tapahtunut vai ihan puskistako tuli
Ihan yllätyksenä tuli, olisi varmaan pitänyt mainita aloituksessa.
ap
Kannattaisi tosiaan mainita jotakin josta selviää aloituksen motiivi. Hauluatko nyt haukuttavan miestä, joka jätti viestillä vai jaetaanko jaxuhaleja?
Enkä minä koskaan usko, että ero tulee yllätyksenä. Merkit on ollut ilmassa, mutta niitä ei ole nähty. Näin käy varskinkin, jos parisuhteessa ei keskustella.
No eikös se sit tule yllätyksenä, jos niitä merkkejä ei ole nähny? :D