Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin että meillä oli paljon kirjoja.

Vierailija
07.09.2018 |

Niitä on noin 1000. Mutta kotivinkissä oli juttu parista kirjailijasta. Kaari Utriolla 30 000 ja Virpi Hämeen-Anttilalla 15 000 (jossa ilmeisesti ei ole mukana miehen kirjat)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuhat kirjaa on varmasti suomalaista keskivertoa enemmän.

Meillä on noin 5 000, mikä on aivan liikaa. Imurointi on ihan hirveä urakka. Mutta bibliofiilien on tosi vaikea vastustaa kirjojen ihanaa houkutusta...

Vierailija
2/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, he ovatkin kirjailijoita. Kyllä minusta 1000 kirjaa on paljon jos ei ammatikseen niitä kerää. Senhän sinä halusit kuulla, vai? ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin on aikaa myötä palanut kyllä rahaakin, riippumatta viitataanko nyt ap:n, kirjailijoiden tai vastaaja 1:n kirjamääriin!

Minä olen kyynisyyspuuskassa aina välillä rahdannut kirjoja kierrätykseen, normaalihkon kokoinen kirjahyllyni on täytetty tällä juoksevalla menetelmällä ehkä neljään kertaan.

Vierailija
4/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, he ovatkin kirjailijoita. Kyllä minusta 1000 kirjaa on paljon jos ei ammatikseen niitä kerää. Senhän sinä halusit kuulla, vai? ;-)

Annetaan ap:lle nyt vähän huomiota ja kehuja kuinka paljon hänellä on kirjoja. :D Ehkä hän haluaa antaa itsestään sivistyneen kuvan.

Vierailija
5/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi kirja se riittää. Raamattu.

Vierailija
6/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin 2600 kirjaa, jos mukaan ei lasketa lasten akuankka- ja mangapokkareita. Olisi enemmän, jos olisi tilaa, sillä nytkin kirjoja on hyllyssä kahdessa rivissä. Lisäksi on noin 200 ekirjaa, joista osa samoja kuin painetut.

Valitettavasti kiinnostavat kirjat (etenkin suomenkieliset) pitää ostaa silloin, kun ne näkee, koska niitä ei välttämättä voi ostaa enää muutaman vuoden päästä. Kirjastosta lainaaminen ei auta, jos kirja on niin hyvä, että sen haluaa omakseen.

Vierailija
7/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa vaikka 100 kirjaa vuodessa niin kestää 10 vuotta kerätä 1000 kirjaa. Ja tuokin on jo aika hurja tahti. Ellei sitten ole perintönä saanut kirjoja

Vierailija
8/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirjat eivät ole säilyttämisen arvoisia. Vain ne, joita tarvitsee jatkossa ja ne, jotka haluaa lukea uudestaan kannattaa säästää.

Muut kannattaa laittaa kiertoon seuraavalle lukijalle.

Vierailija
9/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on 18 hyllymetriä kirjoja, en tiedä montako nidettä.

Vierailija
10/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulla on 18 hyllymetriä kirjoja, en tiedä montako nidettä.

Arvioisin niitä olevan n.5000

Utrion kirjamäärä on valtava n. 700 hyllymetriä. Missähän säilyttää niitä?

Vierailija
11/11 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ketju, kun kukaan ei ole vielä ehdottanut konmaritusta ja sähköisiä kirjoja ja moittinut aloittajaa hamstraajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän