LinkedIn iskupaikka - etenkin varatuille?
Onko omakohtaisia kokemuksia lähentelystä lähinnä urakehitykseen tarkoitetussa palvelussa?
Maija saa miehiltä suoria ehdotuksia LinkedInissä – urayhteisöstä tulikin uusi iskupaikka
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005817816.html?cs=email
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoripukkien yhteydenottaja lähes päivittäin. Varattuja viisikymppisiä. Ei tulisi mueleenkään hyväksyä pyyntöjä.
Siis lasketteko te verkottumispyynnöt joksikin iskuyritykseksi? Omg nyt on kyllä fantasiat kohdallaan 😑😑😑. Se se on LinkedIn, asiaan kuuluu verkottua myös muiden kuin lähimpien ystävien kanssa!!! Asialla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, hyvänen aika sentään. Kuinkahan moni joille minä olen lähettänyt verkottumiskutsun, on luullut sitä joksikin muuksi 😂?!
Ei sinun tarvitse Setämies leikkiä uhria vaikka perverssit kutsusi hylätäänkin. Niille on oma paikkansa. Jos sinulla ei ole tärkeää työhön liittyvää syytä, on syysi alitajuisesti kohteen ulkonäkö ja vainoaminen = seksuaalinen kiinnostus.
Olen 38 vuotias tätinainen, kiitos vaan. Sinussa taasen on jotain syvästi vialla, jos lasket "perverssiksi kutsuksi" ihan normaalin verkottumispyynnön. Usko pois, ihan niin kuuma et sinäkään ole, että se tarkoittaisi seksikutsua 😂.
T. Se, jonka yli tuhannesta kontaktista yksikään ei ole ollut epäasiallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoripukkien yhteydenottaja lähes päivittäin. Varattuja viisikymppisiä. Ei tulisi mueleenkään hyväksyä pyyntöjä.
Siis lasketteko te verkottumispyynnöt joksikin iskuyritykseksi? Omg nyt on kyllä fantasiat kohdallaan 😑😑😑. Se se on LinkedIn, asiaan kuuluu verkottua myös muiden kuin lähimpien ystävien kanssa!!! Asialla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, hyvänen aika sentään. Kuinkahan moni joille minä olen lähettänyt verkottumiskutsun, on luullut sitä joksikin muuksi 😂?!
Ei sinun tarvitse Setämies leikkiä uhria vaikka perverssit kutsusi hylätäänkin. Niille on oma paikkansa. Jos sinulla ei ole tärkeää työhön liittyvää syytä, on syysi alitajuisesti kohteen ulkonäkö ja vainoaminen = seksuaalinen kiinnostus.
Olen 38 vuotias tätinainen, kiitos vaan. Sinussa taasen on jotain syvästi vialla, jos lasket "perverssiksi kutsuksi" ihan normaalin verkottumispyynnön. Usko pois, ihan niin kuuma et sinäkään ole, että se tarkoittaisi seksikutsua 😂.
T. Se, jonka yli tuhannesta kontaktista yksikään ei ole ollut epäasiallinen
Itsepähän tiedät. Niin kauan kun ihmiset ajattelevat kutsujesi liittyvä työhön ja olevan asiallisia ja aiheellisua niin kaikki on jees. Tuon lehtijutun jälkeen olen henkilökohtaisesti herkempi - en halua joutua vainoajalistoille, seksuaalusille tai muillekaan. Ihmiset ovat tarkkoja reviiristään.
Sivusta.
Tai sitten laittaa sinne tinderiin osviittaa koulutuksestaan ja töistään niin voi löytää samanhenkisiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten laittaa sinne tinderiin osviittaa koulutuksestaan ja töistään niin voi löytää samanhenkisiä tyyppejä.
Tinderiinhän nämä jutut kuuluvatkin. Täytyy olla totaalisen sekaisin että lähtee tekemään alansa ulkopuolelle _mitään _ tuttavuutta Linkkarissa, Ihan hyvä että ihmiset valittavat helpommin nykyisin. Pysyy edes joki paikka asiallisena.
Mistähän LinkedIn on saanut sähköpostiosoitteeni ja Antti Alastalo lähettelee sieltä käsin viestejä? En ole avannut niitä kylläkään.
Siis tästä ketjusta voi päätellä, että suurin osa kyseisellä sivustolla toimii asiallisesti, niin kuin todellisessakin elämässä. Sitten on niitä, jotka sotkevat omat seksuaalifantasiat työsuhteisiin. Or am I wrong?
LinkedIn on suurimmalle osalle työjuttuja varten mutta tietysti joka kanavaan iskee aina muuta epäolennaista ja mikäs sen parempi paikka kuin linkedin etsiä hyvätuloista miestä. Mun mies on hyvätuloinen ja ja linkedinissä mutta olen sitä mieltä että jos sitä kautta haluaa mennä ja tehdä typeryyksiä niin tehköön sitten. Jos jää kiinni niin ero tulee ja menettää kaiken. Me asumme Suomen ulkopuolella eikä miehillä ole täällä sellaista suojaa kuin Suomessa. Suurin osa miehistä välttelee tekemättä mitään mikä aiheuttaa avioeron koska suurimmalle osalle miehistä se tarkoittaa samaa kuin Suomessa naisille eli elintason alenemista alimmalle tasolle. Silti pitää töitä paiskia samaan tahtiin kuin ennenkin. En ole paljon avioeroja nähnyt. Suomessahan pettäminen on jonkin tilastojen mukaan melkoisen normaalia.
Tiedän muutamia naisia, jotka ovat pettyneet kumppaninsa statukseen/habitukseen. Varokaa näitä.
Sosiaalinen media, ihan sama miten se on nimetty, niin hommat jatkuu tinderin tapaan:face, insta, linked, you name it.
Näinhän kehitys aina menee, eikö?
Olen muutamaan kertaan jutellut naapurustossa asuvan miehen kanssa. Hän vaikuttaa mukavalta ja on pilkettä silmäkulmassa / jotain mystistä vetovoimaa jo heti ekasta kohtaamisesta alkaen. Ollaan molemmat varattuja ja perheellisiä. Nyt huomasin, että hän oli katsellut profiiliani LinkedInissä (tai toki en ole 100% varma, mutta profiilissani vierailleella sama organisaatio ja tehtävä kuin hänellä ja firma melko pieni, joten en keksi muuta selitystä). Itsekin toki olen jo ennen häntä tsekannut netistä mitä hänestä löytyy 😄 Nimiä ei olla vaihdettu / esittäydytty, mutta toki helppo katsoa sukunimi postilaatikosta. Mutta mitä tuosta voisi päätellä, että hänkin on selvittänyt nimeni ja käynyt tutkimassa taustojani? Onkohan viehätys molemminpuolista?