LinkedIn iskupaikka - etenkin varatuille?
Onko omakohtaisia kokemuksia lähentelystä lähinnä urakehitykseen tarkoitetussa palvelussa?
Maija saa miehiltä suoria ehdotuksia LinkedInissä – urayhteisöstä tulikin uusi iskupaikka
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005817816.html?cs=email
Kommentit (72)
Jonkin verran on tullut yhteydenottoja ulkomaalaisilta. Mutta tulee niitä facebookissakin, varmaan ihan vain profiilikuvan perusteella. En kyllä ole mikään missi tai malli, ihan tavallinen.
Siis mitä ihmettä?! Mulla on yli 1000 kontaktia Linkedinissä, ja toimialan takia suurin osa miehiä. Ikinä koskaan en mitään epäasiallista ole siellä kohdannut. Kannattaa varmaan miettiä millainen se oma profiili on, jos saa muuta kuin työhön liittyvää viestiä...
Vierailija kirjoitti:
Sutinaa syntyy yleensä siellä missä ihmiset kohtaavat. Ei Linkedin ole siinä mikään poikkeus ja se on myös helppo tapa ottaa yhteyttä työkuvioissa tavattuihiin kiinnostaviin ihmisiin, oli kiinnostuksen syy sitten mikä hyvänsä, koska ihmiset ovat yleensä melko avoimia kasvattamaan verkostojaan.
On tosiaan hyvä erottaa työ ja esimerkiksi seksielämä toisistaan. Joku mainitsikin ammattitaidottoman keskijohdon, mutta tosiaan johtoryhmään kuuluvien ihmisten pitäisi ymmärtää tällaisten kuvioiden mahdottomuus - jo aivan kokemuksensa ja koulutuksensa kautta. Tämä kanava on tarkoitettu työelämään, verkostoitumiseen ammatillisesti. En yhtään ihmettele hämmennystä siitä, että paikka muuttuu bordelliksi tasottomampien johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tossa vetää: pelataan statuksella ja muka-tasolla virallisine kuvineen. Sitten mennään komeropanolle perseelle haisten. Sama kuvottava ihmisyys - kaikkeen sitä hullut hairahtavatkin.
Ihan tasokkaita panoja minä olen Linkkarista saanut näin viisikymppiseksi. Tosin ulkosuomalaisia, mutta kumminkin.
Samoin minä naisena olen nauttinut osaavista miehistä.
Niistä jotka saivat vasta isona poikana pimppiä?
Täytyy kysyä? Ainakin jaksavia ja intohimoisia osunut kohdalleni!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä?! Mulla on yli 1000 kontaktia Linkedinissä, ja toimialan takia suurin osa miehiä. Ikinä koskaan en mitään epäasiallista ole siellä kohdannut. Kannattaa varmaan miettiä millainen se oma profiili on, jos saa muuta kuin työhön liittyvää viestiä...
Vaan eipä näytä olevan kaikille. Tuli uusi buumi stalkata kumppani, ja täällähän aivan avoimesti joku tuulituhero ilmoittaa jakelevansa Linkkarin kautta. Onnea.
Onko siis liikkeellä aivan ammattihuoria, vai ainoastaan näitä heikompilahjaisia naisia, jotka jakavat työn ohessa tavaraansa ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sutinaa syntyy yleensä siellä missä ihmiset kohtaavat. Ei Linkedin ole siinä mikään poikkeus ja se on myös helppo tapa ottaa yhteyttä työkuvioissa tavattuihiin kiinnostaviin ihmisiin, oli kiinnostuksen syy sitten mikä hyvänsä, koska ihmiset ovat yleensä melko avoimia kasvattamaan verkostojaan.
On tosiaan hyvä erottaa työ ja esimerkiksi seksielämä toisistaan. Joku mainitsikin ammattitaidottoman keskijohdon, mutta tosiaan johtoryhmään kuuluvien ihmisten pitäisi ymmärtää tällaisten kuvioiden mahdottomuus - jo aivan kokemuksensa ja koulutuksensa kautta. Tämä kanava on tarkoitettu työelämään, verkostoitumiseen ammatillisesti. En yhtään ihmettele hämmennystä siitä, että paikka muuttuu bordelliksi tasottomampien johdosta.
Vai vielä bordelliksi :D
Vierailija kirjoitti:
Onko siis liikkeellä aivan ammattihuoria, vai ainoastaan näitä heikompilahjaisia naisia, jotka jakavat työn ohessa tavaraansa ilmaiseksi?
Tämä minuakin kiinnostaa. Maksulliset kontaktoivat ostajien kanssa, mutta mitä ovat nämä ilmaisjakelijat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sedät jaksaa heilua, ihan joka paikassa. Hohhoijaa.
Ja sinä jaksat aina kirjoittaa tuon. Ei taida olla hirveästi elämää saati työpaikkaa.
Huoripukkien yhteydenottaja lähes päivittäin. Varattuja viisikymppisiä. Ei tulisi mueleenkään hyväksyä pyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Maijan kuva on ok. Hän on LinkedIn-"tuttuni".
Prostituutio ja ahdistelu täytyisi saada LinkedIn:sta pois. Olen useamman kerran ilmoittanut asiattomasta ja työhöni liittymättömästä lähestymisestä. Onpahan sitten ainakin tällaiset profiilit tiedossa. Samoin ilmoitan, jos puhe kääntyykin yllättäen johonkin muuhun kuin työhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan eipä näytä olevan kaikille. Tuli uusi buumi stalkata kumppani, ja täällähän aivan avoimesti joku tuulituhero ilmoittaa jakelevansa Linkkarin kautta. Onnea.
Niin, onhan niitä ennenkin ollut näitä hiukan kyseesalaisia tapoja edistää omaa uraansa. Minä toivotan myös onnea valitsemallaan tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Prostituutio ja ahdistelu täytyisi saada LinkedIn:sta pois. Olen useamman kerran ilmoittanut asiattomasta ja työhöni liittymättömästä lähestymisestä. Onpahan sitten ainakin tällaiset profiilit tiedossa. Samoin ilmoitan, jos puhe kääntyykin yllättäen johonkin muuhun kuin työhön.
Mahtavaa joutua ”ahistelijaprofiiliksi”
kun yrittää olla ystävällinen...
Pelottaa aina kun tietää trolliksi, mutta silti jää se pieni epäilyksen siemen kytemään...
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa aina kun tietää trolliksi, mutta silti jää se pieni epäilyksen siemen kytemään...
Trolli? Katso ensimmäinen viesti, siellä on linkki. Kukaan ei heittänyt mitään hatusta tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoripukkien yhteydenottaja lähes päivittäin. Varattuja viisikymppisiä. Ei tulisi mueleenkään hyväksyä pyyntöjä.
Siis lasketteko te verkottumispyynnöt joksikin iskuyritykseksi? Omg nyt on kyllä fantasiat kohdallaan 😑😑😑. Se se on LinkedIn, asiaan kuuluu verkottua myös muiden kuin lähimpien ystävien kanssa!!! Asialla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, hyvänen aika sentään. Kuinkahan moni joille minä olen lähettänyt verkottumiskutsun, on luullut sitä joksikin muuksi 😂?!
Kyllä sedät jaksaa heilua, ihan joka paikassa. Hohhoijaa.