LinkedIn iskupaikka - etenkin varatuille?
Onko omakohtaisia kokemuksia lähentelystä lähinnä urakehitykseen tarkoitetussa palvelussa?
Maija saa miehiltä suoria ehdotuksia LinkedInissä – urayhteisöstä tulikin uusi iskupaikka
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005817816.html?cs=email
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo on? Laatua tarjolla. Ja ihan kuten tosielämässäkin kovimmat panomiehet eivät päivystä (pelkästään) baareissa, vaan pokaavat sieltäkin mistä sitä vähiten odottaisi.
Hinta/laatu-suhde kohdallaan, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo on? Laatua tarjolla. Ja ihan kuten tosielämässäkin kovimmat panomiehet eivät päivystä (pelkästään) baareissa, vaan pokaavat sieltäkin mistä sitä vähiten odottaisi.
Hinta/laatu-suhde kohdallaan, vai?
Näin menestyvänä yrittäjänä haluan tukea juuri tämänkaltaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saan kaveripyyntöjä ventovierailta miehiltä. Mulla ehkä liiankin hyvä profiilikuva, täytyy vaihtaa.
Linkedinissä on tosiaan ylihyviä profiilikuvia. Kun tunnen ison firman naamat arkipäivästä, niin ihmettelen useinkin kuka on tuo hyvännäköinen tyyppi sitten Linkedinissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saan kaveripyyntöjä ventovierailta miehiltä. Mulla ehkä liiankin hyvä profiilikuva, täytyy vaihtaa.
Linkedinissä on tosiaan ylihyviä profiilikuvia. Kun tunnen ison firman naamat arkipäivästä, niin ihmettelen useinkin kuka on tuo hyvännäköinen tyyppi sitten Linkedinissä.
Laittakaa aina kuvahaku googleen ennen hyväksymistä. Varsinkin keski-ikäisistä paljastuu totuus: vatsakas mätisäkkivartalo, pakeneva hiusraja, taikinanaama ja todellinen biologinen ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa aina kuvahaku googleen ennen hyväksymistä. Varsinkin keski-ikäisistä paljastuu totuus: vatsakas mätisäkkivartalo, pakeneva hiusraja, taikinanaama ja todellinen biologinen ikä.
Totta. Törkeää petosta ”virallisilla” kuvilla.
Tuohan tossa vetää: pelataan statuksella ja muka-tasolla virallisine kuvineen. Sitten mennään komeropanolle perseelle haisten. Sama kuvottava ihmisyys - kaikkeen sitä hullut hairahtavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tossa vetää: pelataan statuksella ja muka-tasolla virallisine kuvineen. Sitten mennään komeropanolle perseelle haisten. Sama kuvottava ihmisyys - kaikkeen sitä hullut hairahtavatkin.
Ihan tasokkaita panoja minä olen Linkkarista saanut näin viisikymppiseksi. Tosin ulkosuomalaisia, mutta kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni jäi kiinni juurikin Linkkarissa hankituista hoidoista - ja pidemmästä suhteestakin. Tuli yllätyksenä, että palvelu on ”parituskäytössä” suosittu. Tosiaan yrittäjä, ja aloin ihmetellä sivustoon ”panostamista”. Huoraamistahan sieltä löytyi.
Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin aina ihmetellyt, etteivät olevinaan niin fiksut ihmiset osaa erottaa työelämää ja seksielämää toisistaan. Varsinkin yritysten keskijohdolla tuntuu olevan jatkuvaa sutinaa päällä.
Koska näiden tyyppien vetovoima perustuu 100% statukseensa. He ovat alkaneet saada naista vasta kun heistä tuli jotakin. Ja heidän naisensa ovat niitä jotka ihastuvat auktoriteetteihin. Teininä opettajiin ja valmentajiin, ja nyt pomoihinsa...
Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin aina ihmetellyt, etteivät olevinaan niin fiksut ihmiset osaa erottaa työelämää ja seksielämää toisistaan. Varsinkin yritysten keskijohdolla tuntuu olevan jatkuvaa sutinaa päällä.
Koska näiden tyyppien vetovoima perustuu 100% statukseensa. He ovat alkaneet saada naista vasta kun heistä tuli jotakin. Ja heidän naisensa ovat niitä jotka ihastuvat auktoriteetteihin. Teininä opettajiin ja valmentajiin, ja nyt pomoihinsa...
Näinhän se on, mutta rajansa kaikella. Jos viisikymppinen liikemies ulisee vieläkin, että ”minulla on vain kymmenen seksikokemusta nuoruudestani”, eikä vieläkään herää siihen todellisuuteen, ettei sillä määrällä ole mitään merkitystä, on kyse persoonallisuushäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tasokkaita panoja minä olen Linkkarista saanut näin viisikymppiseksi. Tosin ulkosuomalaisia, mutta kumminkin.
Samoin minä naisena olen nauttinut osaavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan.
LindIn-pukki paniikissa? Joko vaimo katsoi narsistiprofiilin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä naisena olen nauttinut osaavista miehistä.
Niistä jotka saivat vasta isona poikana pimppiä?
Yksi insinööri lähettelee minulle viikottain viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, täältä kehitän ns ”hoitoni”. Fiksumpi ja nopeampi kuin muut kanavat, sen lisäksi olen tosiaan varattu.
M54
Jätä Maija rauhaan. Hän on lastesi ikäinen, setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, täältä kehitän ns ”hoitoni”. Fiksumpi ja nopeampi kuin muut kanavat, sen lisäksi olen tosiaan varattu.
M54
Jätä Maija rauhaan. Hän on lastesi ikäinen, setämies.
Pidän myös poikieni tyttöystävistä.
Sutinaa syntyy yleensä siellä missä ihmiset kohtaavat. Ei Linkedin ole siinä mikään poikkeus ja se on myös helppo tapa ottaa yhteyttä työkuvioissa tavattuihiin kiinnostaviin ihmisiin, oli kiinnostuksen syy sitten mikä hyvänsä, koska ihmiset ovat yleensä melko avoimia kasvattamaan verkostojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskin näkemäni LinkedIn-kuva on 50+-vuotiaalta naiselta, joka on käsitellyssä kuvassa upea ja ulkona otetussa kuvassa äitinsä näköinen. Monet entisten työkavereiden eli miesten kuvat ovat kuin miespeileistä otettuja! :D
🎵Hei Vaasa, Vaasa, rakkaus tai kuolema, pelkoa ja vainoa, ohhohohohoo🎶🎶