Kuinka usein miehesi juo itsensä humalaan? Entä sinä?
Kommentit (47)
Meillä molemmat pari kertaa vuodessa. Riippuu vähän siitä, että minkä verran on työpaikan pippaloita/sukujuhlia (kaikissa ei todellakaan tulla humalaan, mutta joissakin). Kotona ei juoda koskaan, ei vaan osata.
Mies 1-2 krt vuodessa, mä en oikeastaan koskaan. Käytetään kyllä molemmat alkoholia kuukausittain, mutta kohtuudella. Esim. silloin tällöin lasillinen viiniä ruoan kanssa jos ollaan ulkona syömässä tai kotona tehdään kunnon illallinen, joskus kesällä voidaan käydä yksillä terassilla yhdessä tai vaikka kavereiden kanssa jne.
Rapu ja blinijuhlissa pienessä humalassa pitkän illan päätteeksi. Itse en koskaan.
Alkoholia juodaan n 2 pll viiniä kuukaudessa ruuan kanssa
Pari kertaa viikossa hirrrrveessä jurrissa molemmat.
Vuoden aikana mieheni on ollut humalassa kaksi kertaa. Minä myös. Alkoholia käytämme monta kertaa viikossa, ruokajuomina tai saunan jälkeen.
Ei meillä kumpikaan juo itseään koskaan humalaan. Kotona on aina alkoholia; mittava baari ja viinikellari. Baari pysyy lähestulkoon täytenä, joskus jompikumpi ottaa vaikka konjakin tai Avernan. Viiniä juodaan lähinnä ruoan kanssa lasi-pari, joskus pimeinä talvi-iltoina muuten vaan takan ääressä istuskellessa.
Minä en ollenkaan, mies juo kerran kahdessa viikossa ehkä pullon olutta saunan jälkeen, ehkä kerran kaksi vuodessa ottaa työkavereiden kanssa vähän enemmän, että s vähän sihahtaa. 50+