Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette miehistä, jotka tulkitsevat asiakaspalvelutyössä olevien naisten käytöksen romanttiseksi kiinnostukseksi?

Vierailija
06.09.2018 |

Ja yrittävät sen seurauksena iskeä näitä naisia, ja mahdollisesti stalkkaamaan heitä jne. Usein noloin seurauksin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyössäkin tuo on tavallista. Parhaat kokemukset on niitä, kun se kiinnostunut ja kiinnostuksensa ehkä innokkaastikin ilmaissut mies on tajunnut ehkä häirinneensä työskentelyä. Sellaiset itseriittoiset ja omasta viehättävyydestään niin varmat ovat taas vähemmän kivoja kokemuksia.

Vierailija
22/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tähän ketjuun eksynyt monta alfamiestä. Ovat varmaan vielä perusrumia ja yli 35-vuotiaita, mutta silti parikymppiset kauniit naiset tulee joka paikassa iskemään.

Mitä alfaa on jonkun merkonomipölön saamisessa?

On se saavutus jos itse on 50+ opistoinssi! Älä yhtään yritä vähätellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoista.. en mäkään luule että kassamies on musta kiinnostunut vaikka se silmää vinkkailee.

24/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole koskaan moista huomannut omalla kohdalla. Olen ollut itsekin nuorempana kassalla töissä eli molemmilta "puolilta" kokemusta.

Työkavereille (naisille) osa miehistä kirjoitti kuitin takapuolelle puhelinnumeroita yms.

Vierailija
25/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) luulevat aivan liikoja itsestään

b) onnettomat sosiaaliset taidot, eivät ymmärrä perusystävällisyyden ja romanttisen/seksuaalisen kiinnostuksen eroa

c) pakkomielteisiä tai muuten vinksahtaneita, saattavat jopa nauttia saadessaan aiheuttaa toiselle tukalan olon

d) näitä kaikkia yhtä aikaa

Siinä omat mutuni.

Missä se mikrometrin tarkkuudella vedetty raja ystävällisyyden ja kiinnostuksen välillä menee kun on sinusta niin helppo erottaa?

Vierailija
26/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) luulevat aivan liikoja itsestään

b) onnettomat sosiaaliset taidot, eivät ymmärrä perusystävällisyyden ja romanttisen/seksuaalisen kiinnostuksen eroa

c) pakkomielteisiä tai muuten vinksahtaneita, saattavat jopa nauttia saadessaan aiheuttaa toiselle tukalan olon

d) näitä kaikkia yhtä aikaa

Siinä omat mutuni.

Missä se mikrometrin tarkkuudella vedetty raja ystävällisyyden ja kiinnostuksen välillä menee kun on sinusta niin helppo erottaa?

Niin, minäkin haluan tietää! Kyllä se kiinnostusta on!

Pena

Vierailija
27/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tähän ketjuun eksynyt monta alfamiestä. Ovat varmaan vielä perusrumia ja yli 35-vuotiaita, mutta silti parikymppiset kauniit naiset tulee joka paikassa iskemään.

Mitä alfaa on jonkun merkonomipölön saamisessa?

Monien naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää, etteivät miehet ole samallalailla kiinnostuneita naisten koulutustasosta tai sosioekonomisesta asemasta kuin naiset miesten kohdalla.

Mutta joo, naisen saaminen ns. institutionaalisten markkinapaikkojen (baarit, Tinder, deittipalstat, koulujen ja työpaikkojen sosiaaliset verkostot jne.) ulkopuolelta on aika haastavaa yleisestiottaen.

Vierailija
28/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa tehnyt tuon tulkinnan ja molemmilla kerroilla päädyttiin sänkyyn. En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella.

Oletpa sinä helppo.

Vierailija
29/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan huumorilla, joskus vähän säälien. Kerron miehelleni näistä ukoista ja nauramme yhdessä näille reppanoille.

Vierailija
30/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kuvailit juuri Setämiehen

Vierailija
31/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, vartijat piti hälyttää viemään setämies pois. Oli kukkapuskan kanssa tullut paikalle minua tervehtimään ja vahvassa humalatilassa. Pani ranttaliksi kun kuuli, että olen synnyttämässä.

Enkä edes hänen lastaan, hyvä ihme.

Vierailija
32/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää jos kassa alkaa vääntämään jotain small talkia. Itse en nykyään vastaa enää tervehdykseen enkä kiitä vaihtorahoista.

Vierailija
33/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monesti kassat on flirttailevia, mutta kerran kun käyn vaimon kanssa niin ollaan tosi virallisia sen jälkeen. olenko komea?

Ihan sama komea tai ei. Paljastat oikean karvasi.

Kukaan terve nainen ei flirttaile tieten varatun kanssa.

Kun flirttailuun kanssasi sortuneelle paljastuu totuus, hän kokee tulleensa loukatuksi. Sinullahan on jo nainen, mutta kohtelet tätä toista kuin jotain välipalaksi kelpaavaa ilotyttöä, jonka tunteista ei tarvitse piitata.

Ja kassatyöntekijöille flirttailevat ukkomiehet ovat säälittäviä - tuskin pystyvät onnellistuttamaan ketään naista, millään tasolla.

Vierailija
34/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassat jäävät usein vainoamaan minua.

Vierailija
35/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkerit on inhottavia ja säälittäviä, mutta ne jotka käyttäytyy asiallisesti ja ymmärtää suoraa puhetta kerrasta on ihan ok. Ihastuminen on luonnollista ja minkäs sille voi, ettei hormonien hyrräämistä voi hallita järjellä.

Vierailija
36/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

monesti kassat on flirttailevia, mutta kerran kun käyn vaimon kanssa niin ollaan tosi virallisia sen jälkeen. olenko komea?

Ihan sama komea tai ei. Paljastat oikean karvasi.

Kukaan terve nainen ei flirttaile tieten varatun kanssa.

Kun flirttailuun kanssasi sortuneelle paljastuu totuus, hän kokee tulleensa loukatuksi. Sinullahan on jo nainen, mutta kohtelet tätä toista kuin jotain välipalaksi kelpaavaa ilotyttöä, jonka tunteista ei tarvitse piitata.

Ja kassatyöntekijöille flirttailevat ukkomiehet ovat säälittäviä - tuskin pystyvät onnellistuttamaan ketään naista, millään tasolla.

Usko tai älä, tällaisia "kassoja" löytyy. Ei haittaa naimisissaolot, setämiehet kelpaavat fanipojiksi. Tavara on yhtä löyhä kuin moraali. Ehkä se on se rannikkokaupungin merituuli ja kulttuurierot!

Vierailija
37/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut usein etsitään Facesta ja pyydetään kaveriksi. Yhtään en itse ymmärrä miksi naiset näin ovat perääni!

Olen 54-vuotias ja naimisissa. Jään kyllä sitten stalkkaamaan maailman tappiin.

Luulet itsestäsi vähän liikoja much?

Vierailija
38/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse ole törmännyt moiseen puolin enkä toisin. Pieni kauppa missä käyn niin kaikki henkilökuntaan kuuluvat moikkaavat, johon vastaan ja siinä se. 

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi