Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette miehistä, jotka tulkitsevat asiakaspalvelutyössä olevien naisten käytöksen romanttiseksi kiinnostukseksi?

Vierailija
06.09.2018 |

Ja yrittävät sen seurauksena iskeä näitä naisia, ja mahdollisesti stalkkaamaan heitä jne. Usein noloin seurauksin.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä

Vierailija
2/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla tämä on käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti kassat on flirttailevia, mutta kerran kun käyn vaimon kanssa niin ollaan tosi virallisia sen jälkeen. olenko komea?

Vierailija
4/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) luulevat aivan liikoja itsestään

b) onnettomat sosiaaliset taidot, eivät ymmärrä perusystävällisyyden ja romanttisen/seksuaalisen kiinnostuksen eroa

c) pakkomielteisiä tai muuten vinksahtaneita, saattavat jopa nauttia saadessaan aiheuttaa toiselle tukalan olon

d) näitä kaikkia yhtä aikaa

Siinä omat mutuni.

Vierailija
5/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina niin, että tajuan naisten tekemät aloitteet noin 5v myöhässä ja vastapainoksi tulkitsen peruskohteliaisuuden romanttiseksi kiinnostukseksi. Ei mene hyvin

Vierailija
6/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut usein etsitään Facesta ja pyydetään kaveriksi. Yhtään en itse ymmärrä miksi naiset näin ovat perääni!

Olen 54-vuotias ja naimisissa. Jään kyllä sitten stalkkaamaan maailman tappiin.

Vierailija
7/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monesti kassat on flirttailevia, mutta kerran kun käyn vaimon kanssa niin ollaan tosi virallisia sen jälkeen. olenko komea?

En tiedä. Ensimmäisenä tulee mieleen, etteivät vaan halua herättää vaimossasi mustasukkaisia tunteita. Sekin on hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
8/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sekoittanut ystävällisyyden romanttiseen kiinnostukseen. Ja olen nainen.

Vierailija
9/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella? Itse pyysin flirttiä kassaneitiä treffeille ja seurusteltiinkin jonkin aikaa. Oliko jotenkin kiellettyä?

Vierailija
10/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut usein etsitään Facesta ja pyydetään kaveriksi. Yhtään en itse ymmärrä miksi naiset näin ovat perääni!

Olen 54-vuotias ja naimisissa. Jään kyllä sitten stalkkaamaan maailman tappiin.

Tämä tuttua. Ihan siis vaan pari sanaa kassalla vaihdoin ja heti minuun näin ihastuttiin! Ehkä vedän puoleeni ”tietynlaisia” naisia vahvasti! Uskon niin!

Vierailija
11/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Teen työni ja se on siinä. Siinähän sekoilevat, en suo heille ajatustakaan asiakaspalvelutapahtuman jälkeen.

Vierailija
12/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa tehnyt tuon tulkinnan ja molemmilla kerroilla päädyttiin sänkyyn. En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella.

Vierailija
13/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan kateellinen kun et itse saa huomiota.

Vierailija
14/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi ajatella? Itse pyysin flirttiä kassaneitiä treffeille ja seurusteltiinkin jonkin aikaa. Oliko jotenkin kiellettyä?

Flirttailu on taitolaji. ja aika moni kassalla työskenetelevä on vähän kyllästynyt siihen, että heidän hymynsä ja kauniit eleet osa ottaa ja tulkitsee toisinaan vähän liian henkilökohaisesti; ymmärtämättä että kohtelias ja huomaavainem ja luonteva käytös on osa hyvää ammattitaitoa. - Tämä tietysti voi olla monelle suomalaiselle vaikeaa, koska Suomi on itsepalvelun luvattu maa ja (mm) päivittäistavarakaupan myymalähenkilökunnan kanssa oletusarvoisesti monesti riittää se, että sanoo kassalla sekä asiakas että myyjä sanovat Hei ja lopuksi kiitos/ näkemiin. Mutta oman kokemukseni sen paremmin myyjä kuin asiakas ei sano aina puoltakaan edellä kerrotuista. 

Vierailija
15/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa tehnyt tuon tulkinnan ja molemmilla kerroilla päädyttiin sänkyyn. En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella.

Oikein päättelit! Oliko kotimaista tyrkkylihaa?

Vierailija
16/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähän ketjuun eksynyt monta alfamiestä. Ovat varmaan vielä perusrumia ja yli 35-vuotiaita, mutta silti parikymppiset kauniit naiset tulee joka paikassa iskemään.

Vierailija
17/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis maksusta tietysti koska myyjä, mutta saitko alennusta?

Vierailija
18/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taipumus on biologiaa,väärinkäsityksiä syntyy.

Vierailija
19/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tähän ketjuun eksynyt monta alfamiestä. Ovat varmaan vielä perusrumia ja yli 35-vuotiaita, mutta silti parikymppiset kauniit naiset tulee joka paikassa iskemään.

Yli viisikymppisiä metsästetään perässä Facebookissa! Ajattele!

Vierailija
20/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä alfaa on jonkun merkonomipölön saamisessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi