EVS - Rouvalit vieraana tänään
Taas yhdessä haastateltavana, kuin paita ja peppu. Tuleekohan siirappia taas?
Kommentit (25)
Katselin sitä niitten kirjaa tänään kaupassa. Täytyy sanoa, että joitain tosi hienoja maisemakuvia jne., mutta kuka aikuinen lukija ikinä haluaisi ostaa kirjaa, jossa on niin monta ällösöpöä kuvaa tästä parista. Ei ne mitään meidän kuninkaallisia ole.
Miksköhän Maria esitteli Jutan Gustafsberginä
Vierailija kirjoitti:
Ketä ne on? Kyseleekö vaikeita?
Jutta ex Gustafsberg ja Juha Rouvinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ne on? Kyseleekö vaikeita?
Jutta ex Gustafsberg ja Juha Rouvinen.
äh niin tietenkin, miestä en tosin tiedä
Anteeks mutta mä en halua kuulla näitä yhdyntäjuttuja!
Just. Juuri valmistunu seksuaaliterapeutiksi ja tietää nyt kaikesta kaiken. Ja mikä Jutan oppipoika tää Juha on. Hohhoijaa :D
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mutta mä en halua kuulla näitä yhdyntäjuttuja!
No en minäkään, vaikkakaan yhdynnässä mitään vikaa olis.
Hyvä aasinsilta yhdynnästä kuolleeseen ex mieheen. Hyvin tahdikas tuo Enbuske. :D
Mikä teitä riivaa??? Vastaus= Kateus!!!
Miten Juha kestää noi kaikki Jutan hörhöilyt, eikö se usko johonkin yksisarvisjuttuihin suunnilleen vai muistanko oikein?
Ja mitä Jutan naamalle on tehty? Näyttäis huulet ja otsa ainakin täytetyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä riivaa??? Vastaus= Kateus!!!
Niinku mistä kateellisia?
Missasin ohjelman alun.Sanoiko Maria jotain Sieppi kohusta ?
Vierailija kirjoitti:
Miten Juha kestää noi kaikki Jutan hörhöilyt, eikö se usko johonkin yksisarvisjuttuihin suunnilleen vai muistanko oikein?
Ja mitä Jutan naamalle on tehty? Näyttäis huulet ja otsa ainakin täytetyiltä.
Sen takia taisi olla tuo hämyvalo.
Jutta ois voinut tuoreena seksiterapeuttina ja nykyaikaisena naisena käskeä miehiä tekemään naisilleen hieronnan sillä kookosöljyllä. Vaan eipä tietenkään, penishierontaa vaan!!!
Kiusallista katsottavaa. Jutta paasaa ja Juha komppaa. Jotenkin omituista. Ihan ku ois joku luento/näytelmä päällä eikä oikea pariskunta kertomassa elämästään. Jotenkin esittämisen makua.
Vierailija kirjoitti:
Jutta ois voinut tuoreena seksiterapeuttina ja nykyaikaisena naisena käskeä miehiä tekemään naisilleen hieronnan sillä kookosöljyllä. Vaan eipä tietenkään, penishierontaa vaan!!!
Niinpä! Ja muutenkin vähän tollasta yläpuolelle asettumista, kommentoida, että voi kun suomalaiset naiset oppis tän penishieronnan niin olisi tyytyväisiä miehiä. Korostaa oikein miten "minä olen niin seksuaalinen ja te muut ette, ettekä halua tuottaa nautintoa miehillenne"
Siis Rouviset! Antakaa mun kaikki kestää. Ap