Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bad hair day joka päivä!!

Badhairday
06.09.2018 |

Kaipaisin nyt jotain ideaa, hiukset tosi rumasti joka päivä. Mun hiukset on vähä yli olkapäille, ja kasvatan lisäks sivusiiliä pois. Tähän vielä poiskasvatettava otsatukka, joka tosiaan jo liian pitkä otsatukkana pidettäväksi, mutta liian lyhyt esim ponnarin/nutturan ”mukaan” ylttäväksi.. Eli siis sellaset tyhmät just huonon pituset mihinkää saataviksi. Oon töissä paikassa, jossa olis kiva näyttää edustavalta (kauneuteen liittyvä ala), mutten vaan keksi MITÄÄN! Tuntuu ettei näitä otsatukan rippeitä saa edes vahalla siististi sivuille.. Olis niin kiva saada hiukset jotenki kivasti, mut tuntuu ettei oo enää mitää ideoita. Ne ei näytä hyvältä pinneilläkään sivuille laitettuna, törröttää siitäki tyhmästi. Nyt ihan oikeesti apua ja ideaa kiitos! Joku nyt varmaan tietää tän kasvatushelvetin

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama mulla. Ihan sama tilanne. Sitten värjäsin balayage-tyyliin ja otin latvaan kiharan. Helpotti heti.

Sopiiko sulle hiuspanta? Yhtenä vaihtoehtona olisi myös värjäys, latvaan kihara ja hiuspannan käyttö?

Vierailija
2/3 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä kampaajalla, monesti tuossa kasvatus vaiheessa kannataa muotoilla niitä hiuksia ihan säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä hetkellä ei ole rahaa päästä kampaajalle joten se on nyt poissuljettu