Kauanko olet ollut nykyisessä parisuhteessasi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tehty kysely, kun sama aika on aina kahdessa peräkkäisessä kohdassa: 4-6, 6-8 jne.
Joo, mutta ajattelin että näyttäisi liian sekavalta, jos vaihtoehdot olisivat tyyliin "4 - alle 6 v".
Jos sattuisi niin, että on ollut päivälleen tasavuosia yhdessä, niin valitkaa vastaus sen ensimmäisen luvun perusteella. Eli jos on ollut tasan 6 v, niin valitse "6 - 8 v".
ap.
Ensimmäinen parisuhde, pikkasen vajaa 8v yhdessä. Olen N26
Ensimmäinen parisuhde, kesällä tuli täyteen 16v ja ikää mulla 32.
Oho! Enemmän pitkissä parisuhteissa olevia kuin parittomia palstalaisia! Ei aina jutuista uskoisi, täällä kun on niin äänekäs vähemmistö valittamassa kaikenlaisista pariutumisen kiemuroista.
Itse olen sinkku tällä hetkellä. Ekan ja toistaiseksi ainoan miehen kanssa oltiin yhdessä yhdeksän vuotta.
44v, parisuhde on kuudes ja viimeinen. Nyt oltu 2v.
Parisuhteita tuli nuorempana kokeiltua useampia parin vuoden pätkiä. Sit exän kanssa perustettiin perhe ja oltiin 17v . Sit vuosi villiä sinkkuelämää, ei todellakaan parisuhteita. 😈 Sit tuli elämäni mies ja vei jalat alta. ❤
Vierailija kirjoitti:
Oho! Enemmän pitkissä parisuhteissa olevia kuin parittomia palstalaisia! Ei aina jutuista uskoisi, täällä kun on niin äänekäs vähemmistö valittamassa kaikenlaisista pariutumisen kiemuroista.
Itse olen sinkku tällä hetkellä. Ekan ja toistaiseksi ainoan miehen kanssa oltiin yhdessä yhdeksän vuotta.
Saattaa myös olla, että sinkut helposti ohittavat ketjun otsikon perusteella. He kun eivät parisuhteessa tällä hetkellä ole tai sit palstalla olijoista alle 10 prossaa on sinkkuja...
21 vuotta yhdessä, minä 44, mies 46 vuotias. En oikeasti muista/tiedä kuinka mones parisuhde tämä olisi ollut, pari yli vuoden mittaista juttua ainakin oli + muutamia useamman kuukauden kokeiluja. Niistä on kuitenkin aikaa yli 20 vuotta ja en ole suhteita ja vanhoja seurusteluita ehtinyt niin miettimään.
22 vuotta yhdessä, molemmat 42-vuotiaita. Kummankin ensimmäinen pidempi suhde, joitain lyhyitä säätöjä oli kummallakin ennen tätä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa myös olla, että sinkut helposti ohittavat ketjun otsikon perusteella. He kun eivät parisuhteessa tällä hetkellä ole tai sit palstalla olijoista alle 10 prossaa on sinkkuja...
No joo, totta tuokin! Itsekin tulin vain uteliaisuuttani tsekkaamaan muiden parisuhteiden pituutta, oletin etten pääsisi äänestämään. Oispa kyllä hauskaa saada tähän monen monta vastausta, kiinnostaisi tuo palstalaisten suhdesuhde.
Kutonen
Parisuhteessa 18 vuotta, itsellä ikää 32 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, totta tuokin! Itsekin tulin vain uteliaisuuttani tsekkaamaan muiden parisuhteiden pituutta, oletin etten pääsisi äänestämään. Oispa kyllä hauskaa saada tähän monen monta vastausta, kiinnostaisi tuo palstalaisten suhdesuhde.
Kutonen
Ei muuta kun "Oletko sinkku?"-gallup pystyyn
Vajaa 2v, toinen suhteeni ja olen 23v. Aikaisemman kanssa olin 15-20-vuotiaana.
34 vuotta ja tämä on toinen suhteeni. Ensirakkaus kesti 2,5 vuotta. Ikää 50+.
Ensimmäinen parisuhde, oltu yhdessä 19 vuotta, olen 51-vuotias. Myös miehelleni ensimmäinen parisuhde. Juu, kaksi kolmekymppistä joista kumpikaan ei ollut ikinä seurustellut, ja molemmat olivat asuneen yli 10 vuotta omillaan, päätyivät yhteen. Tämänhän pitäisi merkitä katastrofia mutta kaikki meni hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tehty kysely, kun sama aika on aina kahdessa peräkkäisessä kohdassa: 4-6, 6-8 jne.
Eihän kukaan ole ollut tasan kuutta vuotta parisuhteessaan. Eli jos olet ollut pikkaisen alle 6 vuotta => 4-6 ja jos pikkaisen yli => 6-8.
Ensimmäisessä parisuhteessa vähän yli 18 vuotta (and counting...) Ikää on nyt 42 vuotta.
Hauska, että moni kirjoitti, että "kolmas ja viimeinen parisuhde"...
Ensimmäinen parisuhde molemmilla, 30 v ja iät 50+v.
Onhan noita parisuhteita ollut. Nyt on kuudes ja ehkä tämä on se loppuelämän suhde. Itseni tuntien tuskin. Menossa kolmas vuosi. Pisin suhde kesti 14 vuotta.