Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi opetat esimerkilläsi tyttärestäsi turhamaisen

Vierailija
06.09.2018 |

Ehostus yms?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi.

Vierailija
2/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pelkkä meikin käyttö ei vielä tee ihmistä turhamaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki nuoret ovat kiinnostuneita ulkonäöstään sukupuolesta riippumatta. Pojilla kiinnostus kohdistuu erityisesti lihaksiin, tytöillä muuhunkin. Nuoria siis ei todellakaan tarvitse varsinaisesti opettaa turhamaisiksi, he kiinnostuvat peilistä ihan luontaisesti. Kun keho ja ulkomuoto muuttuu paljon ja hormonit pörräävät, peilistä tulee lähes kaikille nuorille joko ystävä tai vihollinen.

Vierailija
4/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule lapsenlapsia jos tytär ei miestä onnistu hurmaamaan. Meikki auttaa.

5/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni meikkaaminen ja turhamaisuus ei ole sama asia.

Itse meikkaan, koska pidän siitä, miltä näytän meikattuna. Nautin myös itse meikkaamisesta, ja uusien kosmetiikkatuotteiden kokeilemisesta. En välitä yhtään siitä, mitä muut ulkonäöstäni ajattelevat. Jos ajattelisin, en näyttäisi siltä kuin näytän.

Mielestäni turhamainen ihminen on sellainen, joka miettii oman hyvän fiiliksen sijaan sitä, mitä muut hänestä ajattelevat. Minulla ei onneksi sitä vaivaa ole. Päästelen ihan estotta omat näkemykseni julki, enkä mieti yhtään, mitä muut minusta ajattelevat. Ei vaan kiinnosta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei pidä luonnollisuudesta. Pitää yrittää tehdä itsestään paremmannäkoisen?

Vierailija
7/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan, tytär 17v ei. Häntä ei vain huvita, minkäs tekee. On kyllä kaunis ilmankin, toisin kuin minä ;)

Vierailija
8/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen nykynainen ei meikkausta kaipaa. Alistamisen muoto.

Vierailija
9/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huijaamista. Nainen alistaa itsensä miehen katseelle.

10/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa mun puolesta työntää katseensa sinne minne aurinko ei paista. Mä haluan tuntea itseni kauniiksi ja huolitelluksi, ja keskeistä siinä on se oma hyvä fiilis. Mä en muiden katseita tarvitse siihen.

Miksi edes kaipaisin katseita joiltain ostarin kulmilla norkoilevilta juopoilta? Luuleeko miehet itsekeskeisyydessään oikeasti, että kaikki, mitä me naiset tehdään, me tehdään heitä varten? Dream on.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi