Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iloinen, mukava, mutta tunteeton nainen

Vierailija
06.09.2018 |

Tiedättekö sellaisen tyypin? Saattaa valittaa asioista, mutta jos vaikka sille joku sanoo paskasti, on kuitenkin tunteeton. Nostaa ehkä kulmakarvojaan, mutta ei koskaan esim. itke tai suutu. Oon miettinyt, että onko sellainen normaalia. Vaikka on mukava, on tavallaan vaikea lähestyä/tutustua paremmin. Tulee usein mieleen, että mitä salaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän tunteeton on. Tuntee ehkä hyvinkin vahvasti, mutta ei ilmaise tunteitaan ulospäin.

Vierailija
2/4 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman. On vaikea sanoa, että salaavatko mitään, mutta yksi ainakin on älykäs, kaunis, haistaa manipulaation jo kaukaa, ei omi toisten tunteita itseensä,  joten sinun on vaikea pilata hänen mielialaansa, hän säilyttää oman tunnetasapainonsa, viihtyy parhaiten itsensä seurassa, on kokenut kovia ja selvinnyt niistä entistä vahvempana ulos. En ole huomannut, että salaisi mitään ystäviltään. Omanarvonsa tunteva, kiltti ja herkkä, tarvittaessa kovisteleva ihminen sisimmältään. Tuntee syvästi, mutta ei kaikkia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että on rationaalinen suhtautuminen loukkaantumisiin. Itsekin haluaisin vähät vähittää loukkauksista, sillä loukkaantuminen on mielestäni vain sitä, että egoni kokee kolauksen. En haluaisi egoni olevani niin hauras, että kuka tahansa voi horjauttaa sitä loukkaamalla (eikä kuka tahansa voikaan, mutta jotkut voivat).

Alkoi kiinnostaa, että millaisten asioiden salaamiseen tuollainen voisi mielestäsi viitata?

Vierailija
4/4 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä loukkaantuisin, jos joku sanoo minulle ”paskasti”? Sanojalla ei voi olla mulle emotionaalista merkitystä, koska en pidä lähipiirissä ihmisiä, jotka ”sanovat paskasti”. Toisten kunnioitus on äärimmäisen suuri arvo minulle. Ja taas jonkun randomin epäkohtelias käytös ja hallitsemattomat impulssit eivät herätä mussa muita tunteita kuin korkeintaan myötätunnon. Kulmien nostaminenhan on juuri oikea vastareaktio osoittamaan toiselle tämän tyhmyys.

Miksi naisen edes oletetaan olevan jokin tunnemyrsky 24/7 tai sitten se on heti täysin tunteeton robotti? Olen erittäin empaattinen ja herkkä nainen, mutta hallitsen kyllä tunteeni jonkun tyhmyyden edessä.