Kiva olla taas kolme viikkoa ilman ruokarahaa
Laskut vie kaiken. Kaiken kukkuraksi on dna nyhtäämässä mut perikatoon muka laskuilla vaikka en ole asiakas enää.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa yhteyttä sinne palvelun tarjoajalle, eräpäivää voi siirtää, monesti voidaan sopia maksu eristä.
Ei se paljoa auta.
Joudun taas ottamaan lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Aha, pikavippi-idiootti.
Sanoinko pikavippi?
Kuka niitä maksettavia on hommannut? Järkyttävää miten ahtaalle porukat vetää taloutensa.
Tämän takia on aina varattava ensin ruokaan tietty summa, laskuihin maksuaikaa.
Joka kuukausi sitä hämmästyy että mitä, tuleeko mulle jotain laskuja???! 😲
No, meille tuli kaksi isoa yllätysmenoa, ja puskurirahasto oli jo huvennut putkiremontista aiheutuviin kuluihin. Olen anonut muutamilta tahoilta pari viikkoa lisää maksuaikaa laskuille ja sit vaan kylmästi on säästetty, nipistetty, kaikki ylimääräinen veks. Syödään paljon hernaria, riisipuuroa, mannapuuroa, ostetaan leipää pakkaseen ja sieltä sulatellaan.. Kyl se on selvä, että varmaan yhteensä satasella pitää höylätä kuun loppupuolella Visaa mut onneksi ei olla paljoa höylätty, on varantoa jäljellä.
Toivottavasti ei tuu enää isoja yllätysmenoja, jotta saadaan alkaa säästää puskurirahastoa taas.
Ei ne isot tulot vaan pienet menot. Eikä saa päästää luottokorttilaskuja liian suuriksi, muuten maksaa vaan koko ajan niitä lyhennyksiä ja homma syvenee.
Olen marraskuuhun asti kaurapuurolla kun pitää ostaa 2 koulukirjaa :(
Olin pitkään työttömänä. Nyt työssä, rahaa tulee, suosittelen. Miinus: vähät yöunet.
Kannattaa ottaa yhteyttä sinne palvelun tarjoajalle, eräpäivää voi siirtää, monesti voidaan sopia maksu eristä.