Mistä trikoot joista ei näy selluliitti läpi?
Muhkuroita riittä joten haluaisin todella löytää sellaiset trikoot joista ei näy läpi sellu. Mielellään jopa hoikentava malli.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Muhkuroita riittä joten haluaisin todella löytää sellaiset trikoot joista ei näy läpi sellu. Mielellään jopa hoikentava malli.
Haluatko myös että Suomi voittaa jalkapallon MM+kisat?
2XU:n kompressiotrikoot täyttävät kaikki nuo vaatimukset. Vyötärökaistale on korkea ja vatsaa litistävä (kunhan et osta vanhempaa mallia olevia joissa on nauha eikä tuota vyötärökaistaletta).
Ainoa kunnolla hoikentava malli löytyy jääkaapista.
Tai siis jättämällä sen oven avaamatta aina kun tekee mieli.
Niken trikoista ei näy läpi. Ne on todella hyviä muutenkin.
Pyydän nyt anteeksi.. mutta en ole ikinä tajunnut miksi jokaisen xxl-mimminkin pitää ahtaa itsensä hanuria nuoleviin treenitrikoisiin? Vielä mahdollisesti peppurypytyksellä. Ja sitten välitetään kun ihmiset tuijottaa.
Mihin on jäänyt ihan verkkarit ja colleget?
Itse oon vaan S-kokoa mutta en silti lähtisi tiukoissa treenileggingseissä ihmisten ilmoille :S lenkille käy tuulihousut ja salille collarit.
Älä osta läpinäkyviä trikoita, niin ei näy läpi.
Hienoa, olen ylpeä teistä vastaajat.
Trikoot eivät anna oikein tukea, ovat melko järkyttävää katseltavaa kun painoa on liikaa, treeni vaatteet ovat oikeasti naurettavan näköisiä arki vaatteena, ei näillä pitäisi töihin ainakaan mennä, farkut ovat aina varma valinta kunhan malli sopii omalle vartalolle.