Terveys- ja kauneudenhoitoalan yrittäjä, jolle ei kelpaa uusi asiakas
Yritin varata aikaa hoitoon yksityiseltä yrittäjältä, jolla on liike keskustassa. Vastaus oli, etten saa, koska en ole käynyt aiemmin. Erikoinen kokemus, ei ole sattunut mulle ennen. Mahtaako tällaisia "suljettuja klubeja" olla paljonkin, missä yrittäjällä menee niin hyvin, ettei kaipaa uusia asiakkaita? Onko teille tullut vastaan? Tuli tietenkin mieleen, että oliko henkilökohtaista, mutta lähestyin puhelimitse enkä sanonut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Ihan peruskohtelias ja asiallinen lähestyminen.
Kommentit (8)
Tuli mieleen että yrittäjällä saattaa olla kalenteri täynnä tai sitten se vaikkapa tekee vajaata päivää joten ei kaikille riitä aikoja. Tuskimpa asiassa oli mitään henkilökohtaista.
Niin? Haluaa pitää kiinni vakioasiakkaistaan eikä uusille ole aikaa. Parhailla kampaajilla, pt:illä, ripsiteknikoilla jne on tuo tilanne.
Kai niitä nyt ihmisillä voi olla kalenterit täynnä ja tuttu asiakaskunta, joka käy säännöllisesti niin ei tarvii /pysty ottamaan lisää. Toki asian olisi voinut ilmaista jotenkin toisin ja pahoitellen.
Mun kampaaja ei ota uusia asiakkaita, ei ehdi.
Mun kampaajalla on aina kuukausiksi eteenpäin kalenteri täynnä, mut ottaa se silti aina uusia. En nyt mitenkään herne nenässä ole tästä, mut tuntui erikoiselta.
-ap
Kosmetologini on juuri tuollainen. Ei ota uusia asiakkaita vastaan. Minunkin on varattava seuraava aika jo edellisellä käynnillä tai muuten joutuisin odottamaan 2-3 viikkoa, kesälomakaudella jopa yli kuukauden aikaa.
Minusta ihan normaalia ja järkevää, ettei ota uusia asiakkaita,että ehtii hoitaa vakkarit. Näin tekee monet kampaajat, siivoojat jne. Itsekin käyn esimerkiksi erikoislääkärillä, oman alansa huippu tässä maassa, joka ei ota uusia potilaita.
Ei tollanen yrittäjä pötki pitkään. Laita faceen myös millaista kohtelua sait, yrityksen kohdalle :-)