Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopilta tahallista vai tahatonta ignooraamista?

Vierailija
06.09.2018 |

Appivanhemmilla merkkipäivä ja mies laittoi koko sisarusporukalta onnittelulahjan ja kukat saatesanoin "Matti, Maija, Paavo ja Paula perheineen". Anoppi laittoi lahjasta ja kukista kuvan suvun whatsappiin ja kiitteli "lapsia ja lapsenlapsia" muistamisesta kera suukkohymiöin ja sydämin. Kun vielä tuli yksityisiä onnitteluitakin, anoppi laittoi lopuksi viestin "Eero, Eeva, Eija, Aija ja Uija: kiitos onnitteluista" ja sydämiä, kakkuja, kukkia ja hymiöitä.
Tahallaan vai vahingossako jätti sukuun naidut lastenlasten iskät ja äiskät kiittelemättä?
Joo, voisin toki kysyä suoraan itsekin, mutta kiinnostaa arvoisan raadin näkökannat asiaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimeni puuttui meidän kihlajaislahjasta. Se on vittuilua.

Vierailija
2/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anopilta jäi yksi sana kirjoittamatta eli ”perheineen” ja sä olet vetämässä pulttia tästä? Kyllä taisi olla ihan tahaton vahinko anopilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anopilta jäi yksi sana kirjoittamatta eli ”perheineen” ja sä olet vetämässä pulttia tästä? Kyllä taisi olla ihan tahaton vahinko anopilta.

Muuten menis läpi, mutta kun luetteli nuo erikseen onnitelleetkin nimeltä, ei vaikuta tahattomalta mun mielestä. 

Vierailija
4/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: elokuvissa on menossa Mielensäpahoittaja

...niin minä mieleni pahoitin...

Vierailija
5/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko ignooraamista muissaikin tilanteissa ja useamminkin vai nyt vain? Jos nyt vain, niin eiköhän tuo ole ollut ihan vain vahinko. Jos taas muutenkin usein, niin sitten tahallista ja ymmärrän mielipahasi.

Vierailija
6/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi ennen jättänyt huomiotta lastensa puolisoita?

Vierailija
7/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin ilkeys on aina tahallista.

Sullahan ei ole mitään aihetta tuhlata enempiä ajatuksia siihen lehmään.

Vierailija
8/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se kirjotti vaan lastensa nimet ja ignoroi kaikki puolisot? Ei tahallista, ei vaan jaksanut kirjoittaa kaikkia/ei muistanut kaikkien nimiä. Pahempi, jos ois vaan esim. sunt jättänyt kiitoslistasta.

Vierailija
9/9 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun äitini kiittäisi "lapsia" lahjasta, se sisältäisi niin tyttäret, pojat, vävyt kuin miniätkin... Mummon kullat saatettais mainita erikseen 😁