Miss Suomi 2018 OFFICIAL
Vuoden 2018 finalistit tässä:
Kommentit (397)
Aika surkea valinta.
Ellinoora olisi ollut paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Aina noi missit hehkuttaa haluavan olevan esimerkki naisille, mutta oikeasti tiedätkö yhtään tyttöä tai naista joka missiä jotenkin katsois ylöspäin tai pitäisi esimerkkinä?
Mä en.
Varmaan ne tulevat missit.
Nätti ja kaunis, mutta ei missimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna sitten joku muu esityskanava. Suuri turnoff Viafreelta, kun edes koko paska ei toiminut.
Tökki ainakin mulla kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku hävittää ton koinsyömän karmeen viitan!!!
Ei. Pitää olla vähän perinteitä ja vanhaa koulukuntaa mukana, muuten noista tulee bimbokisat.
Vierailija kirjoitti:
Alina on niin tylsän näköinen, että hukkuu joukkoon Miss Universumeissa jollei toooodella petraa esiintymistaitojaan.
Eihän siellä muutkaan suomimissit ole pärjänneet sitten Lolan.
Kaunis voittaja, ja jee, alusta asti suosikkini😊
No sitten vain Alina kovaa treeniä. Ja toivottavasti joku kertoo hänelle, ettei sitä päätä tarvitse työntää niin hassusti eteenpäin kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Emilia Anttikoski on Miss Suomi vuosimallia 2018!
Suuri vääryys jos ei ole. Upea ilmestys!
No kaunis oli silti vaikkei voittanut. Kauniimpi kuin moni muu.
Mulla toimi hyvin.
Alina on kyllä kaunis ja pirtsakka blondi, onnea hänelle!
Väärä voitti.. Ei mitään karismaa.
Kerrankin missi jolla on jotain mahiksia kansainvälisillä areenoilla, siro, itsevarma, kaunis vartalo, puhtaat piirteet, prinsessamainen maailmannainen. Nuo muut olivat vähän sellaisia anteeksi että olen olemassa -tyyppejä.
Ulinaa kirjoitti:
NevöHöörd)? kirjoitti:
Voi ei se huutaja laulaa taas. Hittibiisi?
Todella hittibiisi. Kukahan oli "sanoittanut" Hirveää!
Kukaan muu ”ei päässyt” esiintymään. Piti ottaa joku jolla oli tilaa tällä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Nätti ja kaunis, mutta ei missimäinen.
Koko ajan oli "wou wou wou!" tuolla huutamassa.
Alina on kuin näkkileipä:ei herätä mitään tunteita. Sillä ei universumeissa pärjätä.
Mistä tämä Jennyn fanitus kumpuaa? Itse en näe hänen kasvoissaan mitään kaunista. Paljon kauniimpia tyttöjä jäi sijoittumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin missi jolla on jotain mahiksia kansainvälisillä areenoilla, siro, itsevarma, kaunis vartalo, puhtaat piirteet, prinsessamainen maailmannainen. Nuo muut olivat vähän sellaisia anteeksi että olen olemassa -tyyppejä.
No miksiköhän😂? Koska Suomalaiset ovat persjalkaisia ja sisäänpäinkääntyneitä verrattuna venäläisiin.
Ei yhtään missimäinen voittaja, oikeastaan ei kovinkaan kaunis. Perus agressiivinen lätkätyttöystävä.
Aika luonnollisen näköinen missi tänä vuonna.