Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän miestäni yhteisen ystävämme kanssa, todella paha olo asiasta

Vierailija
05.09.2018 |

Tilannetta on jatkunut nyt viime talvesta, en tiedä miten pystyn pian elämään itseni kanssa, on niin hirveän paha olo ja huono omatunto asiasta.
En koe olevani rakastunut yhteiseen ystäväämme, mutta olen syvästi kiintynyt häneen ja se että olemme jakaneet hänen elämäänsä liittyvän valtavan menetyksen on syventänyt suhdettamme ja luonut välillemme voimakkaan siteen, eikä voimani riitä pistämään salasuhdettamme poikki, mutta tämä nykyinen tilanne on käymässä sietämättömäksi mielenterveydelleni.
Joskus haluan vain pitää häntä hellittävänäni ja saada kylmät väreet juoksemaan hänen kehossaan, on niin ihana nähdä kuinka hän nauttii syvästi ja on onnellinen, hän ansaitsee sen.

En tiedä mitä voin tehdä, olen ajautunut ahdinkoon jollaiseen en koskaan ajatellut joutuvani, olen aina halveksinut pettäjiä ja nyt minusta on itse tullut sellainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha olo ihan syystäkin. Jos voit miestäsi noin helposti pettää, vielä yhteisen ystävän kanssa!, niin eroa ihmeessä miehestäsi. Hän ei sinua ansaitse, ja sinä selkeästi kaipaat vapautta.

Korjaan: AP ei ansaitse miestänsä.

Vierailija
22/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen syytä koko homma, jos ois vieny dupaihin ja ostellu laukkuja ja pitänyt prinsessana niin ei ois koskaan tapahtunut.  naisen pettämiselle on aina syy, ja se on mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet riippuvainen tuosta salasuhteesta vaikka yrität kääntää asian niin päin että hän on riippuvainen sinusta. Riippuvuuksista voi päästä eroon mutta ei se tietenkään helppoa ole. Aloittaa kannatta kuitenkin siitä että myöntää se itselleen eikä kaikin voimin yritä kieltää. Kieltämiseen menee vain loputkin energia joka tarvittaisiin muuhun.

Vierailija
24/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä: miksi pettää, jos siitä tulee paska olo? MInä petin, koska siitä tuli hyvä olo. Hemmetin hyvä, eikä lainkaan syyllinen. Sitä nainenkin hakee muualta, mitä ei saa kotoa. Jos ja kun oma mies kohtelee pölynimuria ja vaimoa samalla tavoin, on aika luonnollista, että vaimo kohteluun reagoi. Eikä imurikaan potkimisesta parane.

Vierailija
25/25 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan romanttista paskaa. Onko miehesi tosukka, jonka olet masteroinut henkisesksi ja fyysiseksi impotentiksi olemalla pirtti hirmu. Nyt elät sitten jatkuvassa puutteessa, jota olet päätynyt korjaamaan auttamalla ystäväänne. Hänkin on ilmeisesti sopiva kohde manipuloivalle luonteellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän