Te joilla on teini-ikäisiä tai nuoria aikuisia lapsia: Millaisia nimiä he ovat suunnitelleet lapsilleen "sitten joskus"?
Meillä tytöt 17- ja 18-v. ovat miettineet, että jos saavat joskus tyttölapsen niin toinen antaisi tytölleen nimeksi Tua ja toinen Susanne. Pojille eivät ole vielä nimiä ajatelleet.
Nää on hauskoja minusta, kun itse olin teini, mietittiin kanssa tulevien mahdollisten lasten nimiasioita ja osa todella sitten antoikin sen nimen, mitä teininä jo ajatteli.
Tässä ketjussa ajatuksena myös se, että näkee millaisia nimiä EHKÄ voisi joskus 10 vuoden päästä olla vauvoilla.
Kommentit (9)
17-v tytön pojasta tulee kuulemma Urpo. Tyttöä en muista kuulleeni.
Kysyin tätä kesällä 14-v pojalta, kun tuli muuten puhetta nimistä. Hänen pojistaan tulee kuulemma Jerry, Lemmy ja Tarzan.
Mulla ei ole noin vanhoja lapsia, mutta 7-vuotias tyttäreni ilmoitti, että hänen lapsistaan tulee aikanaan Liisa ja Kirsikka. Myös Marjukka on hänestä mielettömän kaunis nimi.
11-v tytär haluaisi tytölle nimen Nöyrä Niina Esmeralda ja pojalle nimen Kullervo Hauras Pellervo.
10v poika: tytölle Liisa tai Hannele ja pojalle Leevi
15 poika: tytölle Marja-Leena ja pojalle Kasper
(molempien poikien valitsemat poikien nimet löytyvät heidän kavereistaan, tyttöjen nimet ei)
Uskokaa tai älkää, mutta minun 7-vuotias tyttöni on ihastunut nimeen Pirjo. Pojat on hänestä yök.
Meinasi vähän hymyilyttää kun 8v tytär eräällä kävelyretkellä pohti, että jos hänelle syntyy joskus kaksospojat niin ne ovat Jari ja Juri. Kolmas poika olisi sitten Jori.