Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme teitä vaivaa? Maajussi-Mauno on haukuttu. Sieppi, Roope, Danny... ihan kaikki on haukuttu

Vierailija
05.09.2018 |

Haluaisin tietää, kuinka teillä menee. Ei itselläkään aina kaikki ole hyvin, mutta ei se ole muiden syy.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tietoisuus siitä, että rokkipelle Danny on olemassa, ahdistaa  minua. Joten Danny on syyllinen.

Vierailija
2/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manu itte alotti ja vittuilun maailmestaria ei tule voittamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat huonot ja vanhat senkun pyörii,

Vierailija
4/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä tietoisuus siitä, että rokkipelle Danny on olemassa, ahdistaa  minua. Joten Danny on syyllinen.

Tulin kysymään mitä se Danny on nyt tehnyt, mutta tässähän vastaus jo onkin.

Vierailija
5/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vitsi - toivon niin. Mitäpä, jos sinun läheisiäsi ahdistaa joskus, että olit edes olemassa? Loppuu se sinunkin elämäsi joskus. Elä sitä niin, että kenenkään ei tarvitse ahdistua sinua muistellessaan.

Vierailija
6/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno ei vittuillut. Hän kertoi vain, että ylipainoiset ei miellytä silmää. Henkilökohtaisesti ei maininnut ketään. Minäkään en tykkää lyhyistä miehistä.

Vierailija
7/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauno ei vittuillut. Hän kertoi vain, että ylipainoiset ei miellytä silmää. Henkilökohtaisesti ei maininnut ketään. Minäkään en tykkää lyhyistä miehistä.

Vierailija
8/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vitsi - toivon niin. Mitäpä, jos sinun läheisiäsi ahdistaa joskus, että olit edes olemassa? Loppuu se sinunkin elämäsi joskus. Elä sitä niin, että kenenkään ei tarvitse ahdistua sinua muistellessaan.

Ajattelin elää niin, että hautajaisissani kukaan ei jää suremaan ja muistelemaan minua.

Olen jalo ihminen.

Vierailija
9/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin elää niin, että hautajaisissani kukaan ei jää suremaan ja muistelemaan minua.

Olen jalo ihminen.

Mitä väliä sillä on enää siinä vaiheessa? Eksäni siunaustilaisuudessa oli vain poika, minä ja pappi. Silti se tuntui hyvältä jättää jäähyväiset lapseni isälle. Yhdessä laskettiin myös hänen uurnansa.

Vierailija
10/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitäisi kertoa Dannylle että ne sen hiukset oli muotia viimeksi 1963. Ja senkin voitte kertoa, että Danny saattaisi muistuttaa miestä, kun antaisi parturin leikata itselleen miehen hiukset ja sitten lopettaisi niihin typeriin vaatteisiin pukeutumisen. Danny on jo vanha ja on säälittää kun kahdeksankymppinen esittää kolmekymppistä. Ei millään pahalla, ihan kaikella rakkauvella.

Vierailija
11/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitäisi kertoa Dannylle että ne sen hiukset oli muotia viimeksi 1963. Ja senkin voitte kertoa, että Danny saattaisi muistuttaa miestä, kun antaisi parturin leikata itselleen miehen hiukset ja sitten lopettaisi niihin typeriin vaatteisiin pukeutumisen. Danny on jo vanha ja on säälittää kun kahdeksankymppinen esittää kolmekymppistä. Ei millään pahalla, ihan kaikella rakkauvella.

Mitä ihmeen väliä hiuksilla? Danny oli joskus nuori, kuten sinäkin nyt. Mennään muutama kymmenen vuotta eteenpäin ja sinuakin joku voi pitää naurettavana paitsi yhtä hienoa uraa et varmasti ole tehnyt!

Vierailija
12/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin täällä on ilkeitä ihmisiä. Ei ihme, että iltapäivälehdet etsii täältä "uutisia".

Vierailija
13/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole vielä haukuttu nimeltä täällä. Että en nyt sanoisi "ihan kaikki" on hakuttu.

Vierailija
14/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Tapani vaan porskuttaa!

Vierailija
15/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit Maria Veitolan ja Saara Aallon listasta. Mutta niitähän ap taitaa vihata, joten saa haukkua?

Vierailija
16/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit Maria Veitolan ja Saara Aallon listasta. Mutta niitähän ap taitaa vihata, joten saa haukkua?

En unohtanut. Mariaakin on haukuttu - tottakai. Miksi Sara meni ahdistumaan kyseiseen ohjelmaan. En tiedä, ihan sama. Saara taas olkoot mitä on. Itselläni on hyvä olla eikä minun tarvitse moittia ketään.

Vierailija
17/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on haukkunut Roopea ja miksi?

Vierailija
18/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on haukkunut Roopea ja miksi?

Luin Roopesta montakin juttua. Ei niitä kaikkia pysty julkaisemaan.

Vierailija
20/20 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän listan luulisit olevan, jos kaikki haukutut olisivat mukana? Ja entäs sitten uudet, tulevat?

Niistä sitten nillittäisit kuitenkin. Tuo aloittajan luettelo oli viitteellinen, jos tiedät mitä tarkoitan.

*eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi