Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tempauksia teidän entiset anopit/appiukot ovat keksineet?

Vierailija
05.09.2018 |

Tuli mieleen tästä toisen ketjun viestistä:
Minun exän äiti oli lastentarhanopettaja, ja se puhui minulle tuollaisella lässyäänellä ja keksi vielä ihme noloja hellittelynimiä ihmisille, tyyliin "voi voi sinua pientä tyttörukka-söpöliiniä kun pitäisi syödä kun olet niin laiheliini pikkuinen hentoinen" ja että "kiva kun pidät täällä meillä huolen meidän tussu-mussu-hassukka-pojasta kun olemme matkoilla"!

Olin hoikan ja normaalin väliltä oleva 20 vee tuolloin!

Meillä meni exän välit poikki vuotta myöhemmin, minun aloitteesta koska kundi oli liian mammanpoika ja ärsyttävän saamaton. Noin vuosi siitä eteenpäin eli 21-ikäisenä odottelin opiskelukavereitani toisella paikkakunnalla erään kahvilan edessä niin tämä äiti on yllättäen käymässä siellä samalla paikkakunnalla työkavereidensa kanssa, hyökkäsi siihen minut huomattuaan selittämään tohkeissaan että "voi kun sinusta kulta-pieni-liini-niini on tullut aikuinen nainen nyt ja kun meidän mussu-tussu(lussu!)-poika oli niin surullinen kun hänet jätit niin me ostettiin hänelle sellainen karva-turri-murri Jekku-koira"! Siis hävetti ihan helvetisti ja katselin ettei kukaan kaveri ollut vaan kuuloetäisyydellä, ja yritin katsoa että miten tämän työkaverit suhtautuu mutta olivat ihan normaalilla naamalukemilla siinä että kai se oli yleistä noissa piireissä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli pitkä salasuhde työkaverinsa kanssa ja tämä alkoi selvitä kun mies jäi työttömäksi. Jätin miehen ja hänen äitinsä soitti ja pyysi harkitsemaan vielä uudestaan, kun pojalla on niin paljon paineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä