Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattomien jututtaminen

Vierailija
05.09.2018 |

Asun Espoossa. Vietän paljon aikaa ulkosalla Espoossa, Kauniaisissa ja Helsingissä; tapanani on tervehtiä kaikkia hyvät vibat synnyttäviä henkilöitä ja kysellä heiltä kuulumisia. Usein tämä on johtanut hyviin keskusteluihin.

Pidetäänkö käytöstäni eriskummallisena?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä, hyvä että sun kaltaisia on olemassa. Ei kukaan siitä oikeasti pahastu, päinvastoin. Mä ainakin olisin iloinen jos joku tulisi tuolla tavalla juttelemaan!

Vierailija
2/3 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös juttelen usein sopivissa tilanteissa ja tervehdin vastaantulijoita, jos ollaan pihalla tai pienemmällä tiellä. Saatan rupatella kassajonossa, hississä, bussipysäkeillä, vieruskaverin kanssa bussissa ja metrossa. Pitää vaan olla vähän sosiaalista silmää tilanteisiin, ei se juttelu ihan kaikkien kanssa onnistu, mutta useimmiten syntyy kivojakin keskusteluja. Päivän piristyksiä puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös juttelen usein sopivissa tilanteissa ja tervehdin vastaantulijoita, jos ollaan pihalla tai pienemmällä tiellä. Saatan rupatella kassajonossa, hississä, bussipysäkeillä, vieruskaverin kanssa bussissa ja metrossa. Pitää vaan olla vähän sosiaalista silmää tilanteisiin, ei se juttelu ihan kaikkien kanssa onnistu, mutta useimmiten syntyy kivojakin keskusteluja. Päivän piristyksiä puolin ja toisin.

Sama täällä, mutta aina ei tietenkään huvita jutskata. Joskus kun itsellä on huono päivä, sitä vaan puhkuu itsekseen, eikä välitä mistään seurasta sillä kertaa. Tänään oli esim. aika huono päivä, vaikka luulin muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän